PsychoDevil98 Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Endelig viser Konan litt av sitt enorme potensial som fotballspiller. Han blir garantert bedre for RBK. Må si Sapi imponerer meg. Fyren har stått på i hver av de siste fem-seks kampene, og har i samtlige vært en av banens aller største profiler. Håper han signerer en langtidskontrakt nå, som det er blitt spekulert i tidligere. Virker som PCS og Tettey har funnet goformen. Er likevel ikke helt fornøyd med passningskvaliten de presterer, og forsåvidt de andre på laget. Dette er noe det bør jobbes med. Synes også at vi trenger en midstopper av skikkelig RANG, dvs. en som herjer i luftrommet. Synes vi vinner litt for få dueller i forsvar. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Nå satser vi på at Stabæk rakner. 10 poeng henter vi fort inn. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Skjer ikke. Håper at Tromsø vinner serien! Men, tar vi oss sammen de siste 5 kampene, kan vi være med å kjempe om bronsje. Noe som absolutt vil være en bonus etter en slik sesong som RBK har prestert nå.. I vinter må det inn forsterkninger. Det bør kjøpes en spiss som holder "UEFA-cup-klasse"!! Helst en nordisk en! Vi bør få inn en midtstopper til, som er litt mer enn bare "ung og lovende". Han kan gjerne være ung, men må være tør bak øra, liksom.. (De vi har nå er solide, men skader kan forekomme og da har vi ingen å sette inn, pluss at Lago skal ut) Og så må de prøve å beholde spillere som Sapi, Ciljan, Tettey, Lustig, Jarstein, osv.. Da kan vi hevde oss neste år, være med i gullkampen fra start til slutt! Edit: Rette litt på forklaringer.. Endret 21. september 2008 av sagberg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Håper virkelig at Stabæk vinner serien før Tromsø. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Skjer ikke. Håper at Tromsø vinner serien! Da skal det faen meg bli fæsk på bordet. Håper virkelig at Stabæk vinner serien før Tromsø. Nei, den sosete vestkantklubben kan ha det så godt. Syter om å ikke ha penger all the time - Yeah right. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Nei, den sosete vestkantklubben kan ha det så godt.Syter om å ikke ha penger all the time - Yeah right. Veldig enig. Utrolig bra å se hva Tromsø får til uten stjerner og uten så alt for store ressurser! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Og ikke minst: Steinar Nilsen er en råtøff type (Itilegg så har han spilt i Italia!) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Stabæk har Lars Bohinen,Tromsø har Steinar Nilsen. Sier litt. Men Stabæk kan faktisk avansere til CL, Tromsø blir det verre med(selv om TIL har ganske godt europa-spill) Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Lars er like kvalm som Fjøra er for Fugla. Tromsø har da gode muligheter å avansere dem å, tidlig (Og sen) vinter og dem er i CL-finalen Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Lars er like kvalm som Fjøra er for Fugla. Latterlig mening, Jan Åge Fjørtoft er uendelig mer dritt enn Bohinen. Lars Bohinen er, sammen med Steinar Nilsen og Henning Berg, kanskje den mest kompetente lederen i norsk fotball for tiden, i tillegg fremstår han veldig ryddig i media. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Tromsø spiller kjip antifotball og kan takke kunstgresset for tabellposisjonen deres. I tillegg er Steinar Nilsen en ikke så altfor likandes kar. Stabæk spiller på sin side morsom angrepsfotball og har Tippeligaens nest beste trener. Heia Stabæk! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Lars er like kvalm som Fjøra er for Fugla. Latterlig mening, Jan Åge Fjørtoft er uendelig mer dritt enn Bohinen. Lars Bohinen er, sammen med Steinar Nilsen og Henning Berg, kanskje den mest kompetente lederen i norsk fotball for tiden, i tillegg fremstår han veldig ryddig i media. Lillestrøm er en klubb alle hater, uansett hvilken type det er, erlend johnsen eller Fjøra - Hat objekt deluxe. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Tromsø spiller kjip antifotball og kan takke kunstgresset for tabellposisjonen deres. I tillegg er Steinar Nilsen en ikke så altfor likandes kar. Stabæk spiller på sin side morsom angrepsfotball og har Tippeligaens nest beste trener. Heia Stabæk! Tromsø spiller ikke kjip antifotball nei, jeg synes de fremstår som meget ballstirke og offensive. Det at de kan takke kunstgresset er også bare tull, støttes av at de også ligger på andreplass hvis man kun ser på bortekamper. Når det gjelder hjemmekamper derimot, er låten en annen, der ligger de nemlig helt nede på en 5. plass. Det om Steinar Nilsen er en likandes kar eller ikke er en smakssak, men jeg synes han virker både kompetent og ryddig. I tillegg snakker han ordentlig norsk, og driver ikke og blander norsk og engelsk for å virke intelligent, men som egentlig virker mot sin hensikt. Kilde: http://www.dagbladet.no/pls/dbprod/fotball...a=116&phb=H Forresten, hvem har tippeligaens beste trener? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Rosenborg kan få det hvis de gir Hameren litt tid (Det tok litt tid i Danmark for å si det sånn ). Mne jeg mener H. Berg er den beste, spesielt utifra midlene, satsing på unggutta, stjerner som forsvinner osv. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Stabæk har Tippeligaens beste trener. Jeg har ikke fått sett kampen, da jeg er i USA, men høres ut som Rosenborg er tilbake i god form, og jeg håper det varer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Steinar Nilsen har sjekket opp ex-dama mi. Så han er ikke snill. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Hvorfor i alle dager snakker vi om Fjørtoft og x-damer i RBK-tråden? (Selv om jeg må innrømme at jeg kanskje startet diskusjonen) But: Hvis RBK gir Hamrén tid og midler, er jeg 100% sikker på at RBK blir nordens beste klubb igjen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 karakterbygging? Hameren(med fancy tøddel) kan godt føre RBK tilbake på tronen. Gulle ska heim! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Hvorfor i alle dager snakker vi om Fjørtoft og x-damer i RBK-tråden? (Selv om jeg må innrømme at jeg kanskje startet diskusjonen) But: Hvis RBK gir Hamrén tid og midler, er jeg 100% sikker på at RBK blir nordens beste klubb igjen! Tehe, og jeg utvikla det Men er helt enig, gi Hameren tid og han vil vise! Tror også RBK-styret har skjønt dette. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 karakterbygging? ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå