Rampage Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 De kaster mynter på banen. Fy faen! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Blir spennende å se om vi greier å spille en like bra 1.omgang nå da. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Bra omgang! Håper RBK klarer å opprettholde trykket som de hadde de første 40. MEN: Flere som sliter med at Lyden av kommentatorne er 2-3 sekunder foran bildet? SINNSYKT irriterende!! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Ja god omgang dette, vi må holde dette gående nå. Tolererer ikke en ny Fredrikstad-kamp. PS: sliter også med at lyden henger etter. Ufattelig plagsomt! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 OHYEA!!!! Skjelbred med skjeldent mål ja! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 neste runde here we come. =) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Men faen da... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Fy faen for en redning!!! Den så jeg langt inne! Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Jævlig bra første omgang....Falt mye tilbake i andre omgang igjen....Blir et spennende retur oppgjør i Trondheim tipper jeg men dette skal gå veien for RBK (håper jeg).... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Ble en svakere 2.omgang ja, men vi red heldigvis av stormen. Og så kan man spørre seg om dette er starten på slutten for Jarstein i RBK... Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Dette skal gå veien. Sterk borteseier var dette, ble litt for spennende på slutten tho. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Gleder meg til neste oppgjør, tviler derimot at dette er slutten for 10 millioners mannen vår... han kommer nok sterkere tilbake når han får sjansen engang igjen.. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 da har dere ihvertfall et alternativ bak jarstein Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) "Lunna på landslaget, trallalalala." Tror ikke Jarstein har vondt av en liten pause som keeper. Står han i mål etter en periode med ikke så bra kamper, føler han presset. Kan bli bra med en liten pause. Tror det hele er mer bagatell i forhold til hvordan media behandler saken. Endret 18. september 2008 av Armageddon Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 "Lunna på landslaget, trallalalala." Gogo :!: Tror ikke Jarstein har vondt av en liten pause som keeper. Står han i mål etter en periode med ikke så bra kamper, føler han presset. Kan bli bra med en liten pause. Tror det hele er mer bagatell i forhold til hvordan media behandler saken. Tror også det som vanlig media som drar det veldig opp. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 (endret) - Nei, det er det ikke. Nå har trynet mitt vært i avisen hver dag i to uker grunnet tabber, så kommer det her i tillegg. Jeg er skuffet over beslutningen, og skjønner ikke hvorfor, sier han. Ikke så lett å skjønne det nei Håper Hansen får spille mer og få roen. Endret 19. september 2008 av Ciryaher Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Slik situasjonen er nå så vil jeg si at de to keeperne er jevngode, men med forskjellige egenskaper. Jeg synes at det er greit å bruke Lunna når Jarstein har strekkproblemer. Var det mot FFK han ikke kunne ta utsparkene selv? Nei, akkurat nå er det bare sunt med konkurranse bakerst. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Så jævla deilig å se at Sapara scorer! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Veldig godt at Sapara er på gang igjen. Alle vet hvor fantastisk han er på sitt beste. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Kjempedeilig seier dette! Konan var KANON idag, utrolig å se han sånn. Verste av alt er at jeg tror han har mer inne også Ellers godt å se Sapi igang igjen også. Masse positivt idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå