Armageddon Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Cluj har vel fått ny trener og? Uansett så er det et kjøpelag uten like. Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 En svak match av Hamrén rett og slett. Det var feil å bytte ut Lustig med Strand. Jarstein burde blitt byttet ut da han fikk problemer. Berisha har ingenting å gjøre på et RBK-lag. Han måtte jo bytte ut Lustig mot Strand grunnet skade. http://www.rbk.no/incoming/article118147.ece Keeper bytte er det jo mest jarstein selv og jamtfall som tar seg av. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Tar gjerne imot Lars jeg, men tror neppe det skjer. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Jeg tror RBK er innstilt på å fortsette med Jarstein og fortsette å forme han til Norges beste. Jeg synes det blir for dumt å bare overse den perioden mellom sesongstart og slutten av sommeren, hvor han hadde prikkfrie kamper. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Jeg tror RBK er innstilt på å fortsette med Jarstein og fortsette å forme han til Norges beste. Jeg synes det blir for dumt å bare overse den perioden mellom sesongstart og slutten av sommeren, hvor han hadde prikkfrie kamper. Riktig. Selv om han har en dårligere periode nå, betyr ikke det at RBK bør satse på en annen.. Jeg er sikker på at Jarstein hever seg og igjen blir det soleklarevalget, både i RBK og på landslaget Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Enig med dere alle, Rune er norges beste keeper om dagen, og vi skal ikke klage på han. Men han bør komme tilbake til sitt mer stabile, trygge spill snart. Høstjakta har begynt Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Enig med dere, ikke klag på Jarstein nå... herregud alle kan ha dårlige perioder, se på Sapara, Ivers og Skjelbred... de har spilt bedre kamper alle sammen.. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Espen Johnsen returnerer til RBK når utlånsavtalen med Strømsgodset går ut etter sesongen. Han er nok en grei kandidat til å true Jarstein. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Espen Johnsen returnerer til RBK når utlånsavtalen med Strømsgodset går ut etter sesongen. Han er nok en grei kandidat til å true Jarstein. Næææh. Tror han har sett sine beste dager som keeper, i motsetning til Jarstein. Han er OK å ha som andrekeeper though. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Synes ikke E. Jonhnsen har vokst siden han var et stor talent i de tidlige 20-åra sine, gjør akkurat de samme feilene som før. Er redd Jarstein også kommer til å bli en slik keeper, altså med et enormt potensialet, men med en vilje og "tæl" som er for overdådig. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Espen Johnsen er det bare å selge for min del. Meget god når han har dagen, elendig når han ikke har den. I tillegg så begynner han vel å bli eldre nå, og er vel ikke et talent lengre? Synes det er helt greit med unge Lund Hansen som reservekeeper. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Espen Johnsen returnerer til RBK når utlånsavtalen med Strømsgodset går ut etter sesongen. Han er nok en grei kandidat til å true Jarstein. What? Han er jo enda mer usikker i spillet sitt enn det Jarstein er.. Og dessuten, har ikke Espen Johnsen bedt om å bli solgt for godt til Godset? Sagberg sier: Selg, selg, selg! Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Lund Hansen er mer en god nok til å erstatte en eventuelt indisponibel Jarstein. Enig Sagberg her; heller selg Johnsen å få en noe for han. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Alexander Lund Hansen i mål i kveld... Dette kan gå begge veier... Endret 18. september 2008 av kilik Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Hmm, Lund Hansen er nok Brøndbys farligste spiller ja =/ Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Viser ihvertfall at Hamrén har baller til å ta de vanskelig avgjørelsene. Viser ihvertfall at Hamrén har baller til å ta de vanskelig avgjørelsene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 JADDA!! Sapara gud! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Må si Brøndby har skuffet meg meg så langt. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 JADA, SAPARA!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 OH AH SAPARA!! *mannen kan jo skyte med begge bein'* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå