DJ_Dark Skrevet 15. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Jeg hadde regnet med gult til Jarstein, men var temmelig glad for at han ikke fikk det. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Hva mener folk her mtp. om Jarstein skulle hatt gult i den omdiskuterte situasjonen? Jeg mener at han burde hatt det, det virker på meg som om han går bevisst inn for å provosere fram en reaksjon hos Kvisvik. Synes definitivt han burde hatt sitt andre gule kort, men det er likevel klasseforskjell på det Jarstein gjorde, og det Kvisvik gjorde. Kvisvik reagerte direkte voldelig, og det er et av de klareste røde kortene jeg har sett, men Jarstein burde også blitt utvist. Endret 15. september 2008 av Hegland Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Med tanke på at hele den situasjonen der var en feil av dommeren, skulle vel ingen hatt noen kort. Dommeren mistet kontrollen på kampen, noe som førte til at det ble nok av gule kort ut i kampen. FFK-spillerne datt veldig lett i duellene, og spilte feig fotball på eget gress. Frisparket som førte til mål var også tvilsomt. Hva Konan har gjort galt husker jeg ikke, men kan godt være med på at Annan ikke akkurat utstråler sportsånd. Men alle lag trenger en drittsekk. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Dommeren mistet kontrollen på kampen, noe som førte til at det ble nok av gule kort ut i kampen. FFK-spillerne datt veldig lett i duellene, og spilte feig fotball på eget gress. Helt enig, spesielt kortet til Per Ciljan var forferdelig billig. Hva Konan har gjort galt husker jeg ikke, men kan godt være med på at Annan ikke akkurat utstråler sportsånd. Men alle lag trenger en drittsekk. Liker ikke at RBK har kjøpt Annan, trodde at Vidar Riseth var ganske usmakelig, Annan er mye værre, han virker fæl og usportslig. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 La oss ikke dømme han før vi har sett han i litt flere matcher da... kan jo være at han var litt overivrig etter å vise seg fram.. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Hva synes egentlig RBK-folket om R.A Jarstein? Sett bort ifra den situasjonen i går, men på selve spillet hans? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Tydelig hemmet av skaden og burde vært byttet ut. Klarte ikke satse skikkelig. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Jeg har alltid sagt: Hirshfeld > Jarstein Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Jeg har alltid sagt: Hirshfeld > Jarstein Jeg heller mer og mer mot den jeg og. Jarstein er veldig uforutsigbar. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Er det ikke sånn at Lars stort sett sliter benken i Cluj? Kanskje vi kan få ham hjem for en billig penge... Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Jeg mener og hørt at han sto fast på Cluj-laget som tok seriegull ifjor jeg? Tror jeg leste det på RBKweb... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Hehe, synes nettopp det samme om Jarstein! (er verken supporter eller anti RBK'er). Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Jarstein har dog større potensial enn Hirscha i mine øyne. Men, Jeg syns fortsatt Hirscha var stødigere da han spilte for oss. Savner Arason jeg! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Liker Jarstein, han er en god offansiv spiller, satser og tørr. Ingen tvil om at Jarstein vil bli bedre enn Lars, han dro fra tronheim også pga personlige grunner, så tviler på at han kommer tilbake.. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Jarstein kan bli er forbanna bra keeper, men han må lære seg når han skal gå og når han skal holde seg på streken. Er for mye feltkickboksing på den karen i mine øyne, noe henger vel sammen med at han til tider har et tenningsnivå som kunne drevet romferga, så han må på død og liv oppsøke nesten alle situasjoner. Det faktum at han nok skulle hatt et gult kort til side (det skulle aldri vært frispark til å begynne med), han kunne lett ha kostet oss både 1 og 3 mål i sekken mot FFK. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Jeg mener og hørt at han sto fast på Cluj-laget som tok seriegull ifjor jeg? Tror jeg leste det på RBKweb... Han var ikke en gang i troppen mot Roma i CL i dag. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Cluj laget er visst på over 40 mann i A-stallen, så var vel ikke så enkelt å få være med på alt da.. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Særiøst? Hva i alle dager skal de med 40 menn i stallen? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Var vel noe av grunnen til at Dorsin kom tilbake, det også at han treneren var Old School, de var samlet på hotellet i flere dager før bortekampene.. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Innbiller meg å ha hørt at han gjorde en par grove tabber i de første kampene og siden har han vært andre- og tredjevalg. Han kommer vel haltende tilbake til Tippeligaen igjen. Tviler på at vi vil ha han da. Får heller satse på Jarstein fullt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå