Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Gull.muligheten har forandrett Fredrikstad Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Rune her kommer vi elns. Var det jeg hørte også. Jævlig usportslig. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Kvisvik representerte vel fairplay-sjela i FFK-gjengen idag. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 En svak match av Hamrén rett og slett. Det var feil å bytte ut Lustig med Strand. Jarstein burde blitt byttet ut da han fikk problemer. Berisha har ingenting å gjøre på et RBK-lag. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hvorfor gikk Lustig ut egentlig? Han åpner hele høyresiden vår i angrep og legger flotte innlegg, generellt veldig aktiv fremover. Jarstein skulle gått ut når han ikke lengre kunne skyte ut ballen selv. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Klønete å bytte ut Lustig. Hørte ikke noe om at han var skadet eller noe. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 That's it. Dette gidder jeg ikke lenger. Fra nå av sverger jeg på å ikke se en eneste jævla RBK-kamp resten av denne sesongen om vi så spiller gruppespill i UEFA. Faen om jeg orker å gå slik og være vekselvis veldig glad og veldig skuffa i annenhver kamp når vi skal ha det beste laget i Norge. Det er lett å se hva Fredrikstad satser på i andre omgang. Antifotball av verste sort. Poling opp mot forsvar i håp om å fremstresse feil som selvsagt er alt for lett å stresse frem, som vanlig, på RBK. Trå til 100% i taklinger og gi faen i hvor mange frispark og gule kort man får, bare håpe på at motstanderen blir frustrert nok til å lage noen selv. Og det gjør vi også, i alle mulige håpløse situasjoner. Det er ingen av RBK-spillerne utpå der som tar ansvar når man ser at kampen er i ferd med å bli farlig. Vi får ikke brukt kantene en eneste jævla gang i de første 30 minuttene av andre omgang. Vi trøkker ikke til på samme måte som Fredrikstad gjør, og taper dueller vi ellers ville ha vunnet 60% av. I dag røyk den livsviktige tredjeplassen, og dermed europacupspill neste sesong, fordi vi lar oss stresse av et drittlag som spiller rævvafotball av en sort som bare Molde kunne prestert det midt på 90-tallet. Hva faen gjør Jarstein i mål hvis han ikke kan hoppe, sparke ballen, eller satse for å slenge seg skikkelig? Er det Hamrèn som ikke gjør noe med det, eller er det Jarstein som ikke har vett nok i skallen til å forstå at han bør si fra? Lund Hansen hadde fort tatt det skuddet der med rekkevidden hans. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Europacup-spill deles vel ut helt ned til 5 plass. 6-plass om det er en cupmester blandt de fem første. Synes det er elendig av RBK å legge seg bakpå når de leder og har en mann mindre. Byttene funket ikke og Jarstein skulle ha blitt byttet. Men all skryt til FFK og rævafotballen de presenterer. Skal vel også sende en bukett til dommeren som ødelegger kampen og ikke klarer å holde kontrollen. Virker som at RBK hører hjemme midt på tabellen i år. Sa tilo meg selv at denne sesongen var kjørt allerede i sommerferien, så har egentlig ingen forventninger. Men det bør slaktes dansker nå til uka. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Har Hamrén innført en ny trend med dress blant trenerne i Tippeligaen? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Europacup-spill deles vel ut helt ned til 5 plass. 6-plass om det er en cupmester blandt de fem første. Etter de nye reglene: 1.plass: CL 2.plass: UEFA-cup 3.plass: UEFA-cup Cupvinner: UEFA-cup Om Stabæk vinner både serie og cup, så får tapende cupfinalist UEFA-cup-plassen. Med andre ord må RBK dytte ned enten Stabæk, Tromsø eller Fredrikstad fra pallen om det skal bli e-cup på Lerkendal neste høst. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Problemet med å ikke ha E-Cup plass, bortsett fra at det er patetisk av RBK å greie og rote den bort i første omgang, og bortsett fra at sesongen blir jævlig kjedelig uten, særlig når vi får gleden av å se Odd Grenland ta plassen som tapende cupfinalist og tape 1-7 sammenlagt mot FC Lolenschmeiser fra Liechtenstein i første preliminære runde av innledningen til kvalifikasjonsrundene til UEFA-cupen, er at: Uten den gulrota forsvinner spillere. Spillere vi ikke greier å erstatte uten den samme gulrota. Dermed er det på'n igjen. RBK 2009: 6. plass. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Faen og. Men da er det jo bare å vinne E-cupen da, så blir det Champions League til neste år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 4.plass gir vel intet toto-. Pluss vi har fairplay prisen. Mange muligheter for Europaspill neste sesong enda, Om Vi fortjener det er noe annet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Er "intet toto-" noe nytt som er innført? Har hørt om noe som heter Intertoto, men intet toto- er noe nytt for meg. Jeg får ikke sett kampene, da jeg bor i USA for øyeblikket, men etter hva jeg hører fra folket hjemm, så er det ikke noe å rope hurra for? Jeg må si jeg er skuffet over at vi ikke har gjort det bedre etter at Svensken kom inn i klubben. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Det eneste svenske Hamrén ikke har fått til er å lære spillerene våre hvor målet står. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Litt av en kamp, spesielt de 10 siste minuttene av første omgang. Sjelden jeg har vært så forbanna som når Kvisvik sparket ned Jarstein. Et soleklart rødt kort, pluss at han "slo" etter dommeren og. Tror han får karantene ut sesongen iallefall. RBK var fantastisk gode de første 25, men etter det var det jevnspilt. Er ikke så fornøyd med gutta. Og de jævla tilskuerne "RUUUUUUNEEEE, HER KOMMER VI", hold kjeft jævla pøbler. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 De får synge hva de vil. Så lenge vi får hetse dem og. Dette laget her trenger tid på å drille taktikken. Jeg vil se mer bevegelse på kantene, slik at Dorsin og Lustig kommer seg helt på dødlinja. Det er en veldig fin måte å beholde trykket oppe, og var hvertfall effektiv mot Enga. Jeg forventer minst 10 poeng på de siste 4 kampene.. 5/10 Lyn - Rosenborg 19/10 Rosenborg - Strømsgodset 26/10 Lillestrøm - Rosenborg 2/11 Rosenborg - Bodø/Glimt Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Og de jævla tilskuerne "RUUUUUUNEEEE, HER KOMMER VI", hold kjeft jævla pøbler. Tantehaugen - pøbler? Haha. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg forventer minst 10 poeng på de siste 4 kampene.. 5/10 Lyn - Rosenborg 19/10 Rosenborg - Strømsgodset 26/10 Lillestrøm - Rosenborg 2/11 Rosenborg - Bodø/Glimt Tror vi tar full pott ut resten nå. De to lagene vi møter borte er jo i oppløsning begge to, mens på Lerkendal er vi favoritter mot alle lag i Norge. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Huff, der rotet RBK bort 2 nye poeng, akkurat som mot Brann. Jeg hadde egentlig ikke noe imot Fredrikstad, men de havnet plutselig høyt opp på listen min over drittlag i Norge. Utrolig mange usportslige spillere som spiller for de hvite og røde. Igrunn ikke. Vil si RBK har en god dose av usportslige spillere selv. F.eks Jarstein, Konan Ya, Annan m.m. Ellers så registrerer jeg at en av forumets mest ihugga Chelsea-supportere uttaler seg om usportsliget Hva mener folk her mtp. om Jarstein skulle hatt gult i den omdiskuterte situasjonen? Jeg mener at han burde hatt det, det virker på meg som om han går bevisst inn for å provosere fram en reaksjon hos Kvisvik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå