DJ_Dark Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Helvete! Er jo mot Fredrikstad i morgen. Hadde jeg husket det hadde jeg skaffet meg billett og dratt ned! Lenke til kommentar
HKvaale Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det kan fungere det også, men Lago er en bedre stopper enn Demi, som fungerer langt bedre forover. Kjedelig hvis han ikke fornyer. Totalt uenig ; Demidov har jo noen greit gode raid og bidrag fremover. Men synd at Lago går, Vært god i år. Veldig tålmodig fyr, det er i alle fall sikkert! Skjønte ikke helt poenget ditt, du er helt uenig, men sier at Demi har noen gode raid og bidrag forover og så sier at Lago har vært god i år. Klovn. Lago er jo ikke så deltakende i det oppbyggende angrepsspillet til RBK som Demidov. Og hvis du har fulgt med i timen så er ikke Lago angrepsspiller, men forsvarsspiller. Det stilles ikke store krav til at Lago skal være god offensivt, men være god defensivt. Ergo han har gjort oppgavene sine godt i år, de oppgavene består stort sett i å hindre at motstanderne scorer mål. Der har han vært god, men Demidov har mer å bidra med fremover. Med vinnervilje og godt driv med ballen. Ergo om du leser dette riktig, så har Lago vært en god FORSVARSPILLER i år, mens jeg mente i forrige innlegg at Demidov er en større bidragsyter fremover på banen. Dessuten er Demidov minst like god som Lago, og fremtidens mann. Hvilke str på klovneskoa? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Demidov er langt svakere bakover, nettopp derfor de er forsvarsspillere. Demidov er en midtbanespiller. Derfor man står igjen svekket bak hvis Lago forsvinner og man forventer at Demidov skal dekke plassen. Lago er en bedre stopper enn Demidov. Så hvordan er Demidov en bedre stopper enn Lago når han er sterk offensivt, men svakt defensivt? Innlegget ble skrevet med en viss promille, så ta eventuelle klovnekommentarer med en klype salt. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Ska faen mæ dræp kvisvik. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 kooonan yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Litt rar kamp, men fyfan det smakte godt med mål før pause Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Angrepet til Kvisvik bør føre til en lang karantene, det der var virkelig stygt. Forøvrig godt at RBK endelig klarer å skåre det første målet i en kamp de dominerer. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Fy faen for en kamp! Underholdning til 19 i stil! Kan diskutere om vi ikke var heldige som slapp straffe imot når Jarstein kom for seint i taklinga på Kvisvik, men det røde var helt klart ihvertfall. Spillemessig starter vi omgangen veldig bra, men på slutten kommer FFK litt for mye med, men heldigvis tar vi ledelsen like før fløyta går. Høy puls! Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Ja, det vaar digg, håper vi fortsetter slik i neste omgang Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Dette kommer til å bli ampert, og ser for meg flere røde. Heldigvis leder vi da. Men herregud for en kamp dette kommer til å bli i andre. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg tror begge svenskene ber laget sitt roe seg i pausen. Dessverre vil kanskje noen si Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) offf, der vart æ skremtja Jarstein må slutte og rote NÅ! edit: synes ffk-spillerne prøver og skade jarstein nå jeg hmmm Endret 14. september 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hva er det FFKsupporterene synger om Rune? "Rune, ____________"? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Herregud, det skal ikke være mulig. Jarstein kan ikke trøkke på høyrebeinet og dermed kan ikke kaste seg. Bytte? Endret 14. september 2008 av Rampage Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 dett ville jeg gjort men for et uspotslig spill det ble nå ... nei og nei! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Huff, der rotet RBK bort 2 nye poeng, akkurat som mot Brann. Jeg hadde egentlig ikke noe imot Fredrikstad, men de havnet plutselig høyt opp på listen min over drittlag i Norge. Utrolig mange usportslige spillere som spiller for de hvite og røde. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Fredrikstad er og blir er drittlag. Og en person ødela poenget for oss i dag, Jarstein. Er du skadet, bytter du deg ut, da blir du ikke stående. Det minner meg om Espen Johnsen for noen år siden da han gjorde akkurat det samme og vi tapte kampen. Jeg vet ikke hva som skjer med laget i 2. omg, men vi faller helt sammen. Et drittlag med 10 mann overkjører oss til tider og får fullt fortjent et poeng. Det klønete poengtapet her gjør nok at vi ikke kan få 3. plassen i år. Kjipt, men sant. Håpløst å rote ting bort som i dag. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Kjipern det i dag ja... Bare piss... vi mangler fortsatt en notorisk målscorer, holder ikke med Ivers alene.. tom watt: Rune her kommer vi elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå