Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis noen er født i 91, så er de vel på alder med det Per var da han slo igjennom?

Ellers, er det noen som skal til Køben og Brøndby?

Jeg er så forbannet på meg selv, som hadde bestilt meg tur til Valencia (de kunne jo ikke rbk møte pga seeding) akkurat den dagen de skal hit til danmark.

Det er vel skjebnen. Men de vinner jo ofte kamper som jeg ikke er på, så det lover godt.

Lenke til kommentar
Det mener jeg og, men det er nok bare Lyn som tenker sånn i Tippeligae dessverre. Får håpe Hamrèn hiver seg på denne "trenden" og få vist fram potensialet til de unge spillerne vi har. Wangerg, Henriksen, Mushaga og flere..

Er ikke de født i 92? Synes de kan få noen år til på seg før vi hiver dem utpå.

Wangberg i 91, Markus og Mushaga i 92.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal de som ikke er god nok for vår benk spille? De må vel først hevde seg godt nok på RBK 2, slik som Aas og Sellin før de i det hele tatt har noe å gjøre i troppen. Man kan ikke bare kaste utpå spillere fordi de skal få prøve seg i en så stor klubb som Rosenborg. Er de god nok, javel, da spiller det liten rolle om de er 15 eller 25, men om de ikke er det, har de noe bevise på andre arenaer før de kommer på det høyeste nivået.

Lenke til kommentar

Lago har avvist det endelige kontraktsforslaget med RBK og forsvinner gratis fra jul.

Det betyr nok følgende lag framover:

-------------Jarstein------------------

Lustig-----Stadsgaard-Demidov----Dorsin

---------------Annan------------------

-------Skjelbred----Tettey------------

-------------Sapara-------------------

-----Ny spiss----Ivers----------------

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Bare så det er klart:

"Vi har hentet Annan, og da blir Demidov definert som stopper. Det betyr at konkurransen bak blir større, sier Hoftun."

Helt riktig etter min mening. Demidov har gjort det bedre i de kampene han har spilt midtstopper enn på midtbanen.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Nå har Dorsin kommet tilbake, og vi også trenger en spiss.. Hva sier folket om gode gamle Frode Johnsen? Han spiller godt i Japan, men jeg vil ha han hjem!

Joda, det hadde vært morsomt. Men en sånn type spiss kler ikke Iversen på riktig måte. De har samme styrker, og til delvis like svakeheter. Trenger en spillende kjapp bakromsspiss.

Lenke til kommentar
Det kan fungere det også, men Lago er en bedre stopper enn Demi, som fungerer langt bedre forover. Kjedelig hvis han ikke fornyer.

Totalt uenig ; Demidov har jo noen greit gode raid og bidrag fremover. Men synd at Lago går, Vært god i år. Veldig tålmodig fyr, det er i alle fall sikkert!

Skjønte ikke helt poenget ditt, du er helt uenig, men sier at Demi har noen gode raid og bidrag forover og så sier at Lago har vært god i år.

Klovn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...