Rampage Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Nå er albue i dueller noe helt annet enn trøyeholding. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Jasså? Når begge to gjør det for å hemme motspiller så ser jeg på det som det samme. Ingen av delene er lov. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 En albue i et ansikt kan jo potensielt bety skade, og da er vi plutselig inne på at det er ulovlig, pålagt Norsk lov. Jeg tror vi kan si hva som er verst da, tror ikke du? Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 En albue i et ansikt kan jo potensielt bety skade, og da er vi plutselig inne på at det er ulovlig, pålagt Norsk lov. Jeg tror vi kan si hva som er verst da, tror ikke du? Selvfølgelig Jeg falt for fristelsen å tro at det ble sagt at en av de var lov Når det gis en albue i nakken eller trøyeholding så fort sjansen byr seg så sier det litt om spilleren. Jeg ser bare ned på folk som jukser.. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Ja, juksende spillere er ikke noe morsomt. Men det har likevel blitt en del av fotballen, og vi må leve med det. Er ikke uten grunn at priser som årets fair-play lag blir gitt ut. Ikke alle på Rosenborg spiller etter boka, og heller ikke alle på noen andre lag, det blir jo delt ut kort i omtrent hver kamp. Men det må gå an å holde respekten for sporten på et slikt nivå at folk ikke blir skadet med vilje. Tenker da på albuer, dårlige tofotstaklinger i hoftehøyde og så videre. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 At vi måtte gi 4 mill. for Stadsgaard virker mer og mer logisk. Fyren lider av konstant smerte i kneet, og følgene av dette kan være meget alvorlige. Det sies at kan spille kamper, ennå. Lenke til kommentar
HKvaale Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Jepp, Men tror jeg fortsatt vil si at dansken er ett av de bedre kjøp på lengre tid allikevel. Han bærer virkelig klasse når han er fit. Om han holder seg skadefri er han tippeligaens beste stopper. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 For å være ærlig har Lago prestert bedre denne sesongen, men det er vel bare fordi han har vært skadefri. Men Lago/Stadsgaard er Norges beste stopperpar når begge er fitte(Ikke sånn nei). Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Farten til Stadsgaard er uvurdelig i midten der. Tolv av fjorten tippeligalag satser jo på kjappe spisser som skal løpe i bakrom og fomle ballen i mål ... Lenke til kommentar
HKvaale Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 jess, da er det vel på tide å pensjonere vår kjæres Basma..Om han ikke har lagt opp? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Han holder vel på til jul? Greit å ha en noenlunde grei erstatter hvis midtstopperne våre blir skadet. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Noenlunde grei? Basma burde ha lagt opp for 4år siden og blitt husket som en stor spiller, nå er han bare en skygge av seg selv. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Basma hadde planlagt å gå ut sesongen, men la vel offisielt opp nå til sommeren. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Du tenker på Kvarme. Basma holder det gående ut sesongen. Hvis vi får mange skader i forsvaret så heller en erfaren, men treg Basma enn en ukjent junior, spør du meg. Endret 5. september 2008 av kilik Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Demidov, Stadsgaard, Lago, Nordvik... alle 4 ute samtidlig? ellers vet jeg at Roar Strand sikkert ønsker å prøve seg som midtstopper... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Trodde Roar skulle stå som keeper neste kamp jeg. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Ok, joda, muligheter for det. Da kan vi jo flytte Jarstein opp til sentral forsvaret, det er jo egentlig der han vil stå Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Kilik: "Hvis vi får mange skader i forsvaret så heller en erfaren, men treg Basma enn en ukjent junior, spør du meg." Det hørtes ut som en fin holdning - Ikke akkurat rart Norge sliter med videreutviklin av talenter. Endret 7. september 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Tror ikke akkurat Kilik har inflytelse nok til å få ansvaret for at norge sliter med talent utvikling. Men er enig i at holdningen er feil ja... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Tror ikke akkurat Kilik har inflytelse nok til å få ansvaret for at norge sliter med talent utvikling. Men er enig i at holdningen er feil ja... Tehe, du sier noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå