Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. Det er utvilsomt noen som har en jobb å gjøre i bakerste rekke hos oss. Er Jamtfall riktig mann for trenerjobben? Jeg frykter jeg ser et mønster.. Husker jo hvordan det var da han stod mellom stengene. Hele Lerkendal holdt pusten hver gang han fikk et tilbakespill fordi det var 50/50-sjanse for at han tabbet seg ut og ballen gikk i mål. Jeg mistenker at han har dårlig innflytelse på Jarstein. Det har vært en del keepertabber i vår bakerste rekke i det siste.

Har ikke Jamtfall vært på landslaget som trener også? Myhre har da en håndfull supertabber på rullebladet sitt.. Bra det kommer noe godt ut av dette :)

Lenke til kommentar
Tviler på at keepertrener har noe med tabber å gjøre. Jarstein er en veldig god keeper, men alle keepere har sine tabber. Jarstein sine har ikke hatt de ødeleggende konsekvensene som Myhre og Opdal har hatt.

Selvfølgelig har den ikke det, men det er litt gøy at alle gjør slike skikkelige blemmer, som jeg trodde bare Jamtfall kunne klare, når de alle har en link til han.

..også er det litt frustrasjon som må ut fordi det tydeligvis er så fryktelig vanskelig å holde nullen der bak. :innocent:

Edit: Får dette laget "satt" seg litt nå så tror jeg vi har en god oppskrift på overkjøring av de andre lagene.

Endret av Ciryaher
Lenke til kommentar

Skjelbred hadde en konge kamp mot VIF sist, men det er en ting som irriterer meg. Ofte når han ble spilt frem på høyresiden, stoppet han opp og trakk innover i banen, heller enn å trekke ned på siden eller mot mål. Tettey også sender ballen litt for mye bakover enn fram. Det dreper spillet og underholdningen.

Lustig virker som en ganske komplett back, som er flink til å gå offensivt og med bra innleggsfot. Herlig comeback av Dorsin, som spilte bedre enn hva Miller kan drømme om. Berisha virker som en dårlig deal spør du meg, og ikke god nok hvis man sikter på seriegull. Herlig å se at Strand trøkker til, vinner dueller og kommer til avslutninger. Når det gjelder Jarstein, er jeg ikke særlig bekymret. Det er en grunn til at han er landslagskeeper.

Lenke til kommentar

RBK har vel ikke akkurat ryktet på seg for å være unfair på banen. Annan skjerper seg han og tenker jeg når han begynner å spille med ærlige folk. Når det gjelder Demidov er han kanskje en av de få forsvarsspillerne i Tippeligaen som klarer å skaffe autoritet på banen uten å bruke skitne triks. Litt som Vidar Riseth kunne en gang, eller Erik "Tofots-takling" Bakke mestret for mange år siden.

Lenke til kommentar

Lurer på om det var en kamp tidlig på sesongen mot Lyn jeg så (husker ikke om det var på Lerkendal), der omtrent på hver eneste dødball i mot RBK hører jeg kommentatoren si «og der holder Demidov i trøya». Etterhvert begynnte jeg å se etter Demidov på dødballene, og sannelig stemmte det.

Jeg sier ikke at dette er grisespill, men tjuvtriks som desverre forsvarsspillere altfor ofte slipper unna med. Skulle egentlig tro at Demidov hadde gått i skole hos Riseth og Hoftun, da disse på slutten av sine karrierer i RBK bare hadde tjuvtriks og rutine igjen å spille på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...