Raste Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Han er jo ikke Norges beste keeper når han har vært ustabil iår. Han har vel gjort 1 eller 2 tabber til i år. Oppdal er jo verre da. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jævlig surt at vi ikke scorer flere mål her, effektiviteten er det store ankepunktet med dette laget. 2-1 er et svært misvisende resultat, men alle så at vi rundspilte et svært blekt VIF. Håper Andresen får fyken, har ingenting til overs for han. Men det er vel like greit at han styrer Vålerenga ned i søla. Håper det ikke er noe alvorlig med Demidov, han og Statsgaard lukter svidd som stopperpar. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Litt slitne bein i andreomgang så det ut som. Godt med to ukers pause nå, selv om noen vel skal ut å spille landskamper. Angrepet detter jo sammen med en gang Iversen går ut. Begynner å tvile veldig sterkt på at Berisha er noe å satse på, selv som innbytter. Konan Ya tar ikke vare på sjansen han får fra start heller. Men fyyy faen så mye bedre venstresiden ble med Dorsin istedet for Miller. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Totalt sett en veldig god kamp av oss. Både stang-ut, redning på strek og gode keeperredninger av Perkins, så det kunne fort blitt flere mål. De som startet i dag bør være førstevalget etter min mening. Hamrén har et godt poeng i at vi har spilt UEFA-kamp, så ikke unaturlig at VIF har mer å gi de siste ti minuttene. Liker ikke Jarstein-tabbene. Igjen beveger han seg ut på 16-meteren uten å ha kontroll i det hele tatt. Forhåpentligvis lærer han. Berisha tror jeg kan se langt etter å forlenge med Rosenborg etter låneperioden. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Litt off-topic, men mtp. landslagskeeper: Vel. Jarstein gjør det mange unge keepre som får tillit som førstekeeper i en stor klubb ofte gjør den første sesongen. Unødvendig mange tabber. Victor Valdez i Barcelona er en klassekeeper, men i hans første sesong som førstekeeper gjorde han maaaange tabber. Opdal har mye samme problemet. Myhre tabbet seg loddrett ut igjen i dag, og fomlet en enkel ball rett inn i beina på Mota som utligna 3 minutter på overtid. Virker ikke som om vi har en tabbefri landslagskeeper, og da er jeg enig med Hareide i at Jarstein sannsynligvis er det beste valget. Han er jo bunnsolid på omtrent alt om dagen unntatt disse utrusningene. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Men mange av tabbene til Jarstein kommer av at han er offensiv i feltet, og i mine øyne så er det greit at han bommer på 1 av 15 eller 1 av 20 når han på hindrer store målsjanser på de 14-19 andre innleggene. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Årsbeste av RBK. Jeg føler at dette var mer enn 5-0-kamp enn den mot DIF. Ciljan senket ikke akkurat markedsverdien sin i kveld. Fyttirakkern, for en spiller. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Tror det er mye penger å hente om de selger han nå ja... men synes likevel ikke at vi skal selge arvesølvet.. Han er god, Tettey kan derimot dra. Endelig har vi fått litt mer bredde i laget, flere spillere av kvalitet å bytte med. Har mange gode på midten nå og mange gode vi kan bruke bak, men trenger toppscorern.. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Årsbeste av RBK. Jeg føler at dette var mer enn 5-0-kamp enn den mot DIF. Ciljan senket ikke akkurat markedsverdien sin i kveld. Fyttirakkern, for en spiller. Vi får sikkert beholde ham og, nå er det en time til overgangsvinduet stenger og jeg har ihvertfall ikke hørt en knyss. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Er ikke overgangsvinduet utsatt med ett døgn nå, slik at man fortsatt kan kjøpe å selge helt til samme tid i morgen? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) 2.september 01.00 stenger det engelske overgangsvinduet for kjøp. Vi bør kvitte oss med følgende spillere så snart som mulig: Berisha, Miller og Pelu. Edit: Og en ting til. Jeg var blant de største kritikerne når Strand tok ett år til, men duverden. Han springer og dribler som en 18-åring fortsatt. Endret 31. august 2008 av kilik Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Vålrenga, HAHAHA, for en gjeng med tapera! Fortjent seier til RBK. Håper vi fortsetter i det drivet her. Strålende tilbakekomst av Dorsin. Hvem trenger spisser når man har offensive backer? Fint å se Annan på plass og. Tror han har mye å tilføye midtbanen, som egentlig var god nok fra før i teorien. Får bare håpe han finner en drakt som passer.. Endret 31. august 2008 av Armageddon Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Butikken er stengt http://www.rbkweb.no/vis/6373 Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Her til lands ja, men i bl.a. Italia og England er den fortsatt åpen. Lenke til kommentar
HKvaale Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 tidenes runde!!! brann taper. vif rundspilt. rbk fikk annan. Og sist men ikke minst ; Myhre gjør nok en TABBE!! Eneste skår i gleden er at Jarstein har noen.. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Noen som har hørt noe om Lago? Endret 1. september 2008 av Hegland Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Blir meget spennede å se hvordan Annan gjør det i vår drakt! Blir ekstra spennende om verken Tettey eller Skjelbred forsvinner, men da blir det etter min mening et unødvendig kjøp igjen. Vi har jo allerede fra før av nok på sentral midtbane, og i tillegg har den fungert meget godt i det siste. Uansett, for øyeblikket så tror jeg trygt vi kan si at vi har tippeligaens sterkeste midtbane (hovedsaklig sentralt). Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Uansett, for øyeblikket så tror jeg trygt vi kan si at vi har tippeligaens sterkeste midtbane (hovedsaklig sentralt). Tippeligaens sterkeste førsteellever til og med, med landslagskeeperen, en spennende Lustig og en solig Dorsin på backene, bunnsolide stoppere, og en Ivers i gryende form framme. Spissene er definitivt det svake punktet til RBK om dagen, men jeg har god tro på at Iversen kommer til høsten. Har god tro på sølv nå. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Kommer Cooper etter jul og lever opp til forventningene har vi et komplett lag etter min mening. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Herlig å slå drittfolka fra Oslo øst!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå