Ciryaher Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Annan har signert. Håper dette blir bra.. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Grattis med kjøpet av Annan. Hilsen Start supporter, som forøvrig nå topper adeccoligaen Vi kommer til neste år! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Hører rykter om 12-13 mill. cash nå + 25% av videresalg til Start. Virker som en grei deal det. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Såe, da håper vi at han går rett inn på laget nå da.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Dorsin da! :D Håper Annan spiller seg inn ja! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Og Lustig! Jadda! Dette går veien! KOM IGJEN TROILLAN! SVENSKE BACKER FOR THE WIN! Edit: Faen for en grisespiller Andresen er... Endret 31. august 2008 av Shade22 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Dorsin er dagens positive overraskelse. Er jo månedsvis siden han spilte en kamp. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Kjempeomgang av RBK. Jeg ser virkelig konturene av et storlag som kan hevde seg i CL. Tettey har hevet seg stort i de siste kampene, og har balansert midtbanen upåklagelig i dag. Det dumme er at Konan Ya ikke kan treffe en fjøsvegg fra to meters hold. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Det som er ekstra godt er at vi PISSER, ja med store bokstaver på Vålerenga. Jeg kunne ikke ha kost meg mere! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Det som er ekstra godt er at vi PISSER, ja med store bokstaver på Vålerenga. Jeg kunne ikke ha kost meg mere! Med en eller to feilaktige scoringer? Den siste tror jeg faktisk ikke var inne, og den Dorsin scoringen er også tvilsom. Rosenborg har kun ufyselige spillere, utenom Skjelbred som jeg har stor respekt over. Dere spiller best, men scoringene er tvilsomme. Kan også si det en gang til, dere rundspiller oss. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Første scoringen er det enten 1 cm offside eller 1 cm onside. Du kan ikke klage på feilaktige dommeravgjørelser når RBK rævkjører VIF så grundig. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Hvilke spillere fra RBK er ufyselige? Mener du for eksempel Strand er ufyselig? Hva er Andresen isåfall? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Strand er jo unntak, han er han selv. Kan jo nevne Konan, takler ikke han. Faen, Konan slipper gult kort. Fuck han, sparker bort ballen med vilje. Endret 31. august 2008 av Raste Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Konan er vell ikke ufyselig. Han er bare dom han har et inkompetent fotball hodet. Men, jeg ser ingen andre ufyseligheter. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Ja, han er vel kanskje mere dum enn ufyselig. Kan jo tydeligvis ikke offside-regelen heller. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Nei, det har vell alle skjønt. Konan er for all del en god spiller, men han er ikke lur akkurat. Håper Bes kommer inn for han snart. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Hvordan kan Jarstein være på landslaget? Like dum som Oppdal. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 hva i all verden skulle jarstein der ute? Hvis vi roter bort de poengene blir jeg tullete. Dorsin-scoringa så forresten god ut for min del... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Hmm, lukter jeg årets ran? =S Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Ufattelig feilberegning av Jarstein. Keepertabbe. Skjønner ikke hva som har skjedd med Jarstein etter han gikk til RBK. Han gjorde aldri slike tabber i Odd. Men Norges beste keeper er han, bare han skjerper seg nå, har vært under pari i det siste, mildt sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå