Benitez Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Ja dette begynner å se virkelig bra ut. Tenk deg hvordan det hadde blitt med en Cooper ved siden av Steffen! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Har fortsatt troa på Berisha jeg da.. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro om han jeg. Er jo feigt å dømme han allerede etter så få kamper, men han har enda å overbevise meg.. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro om han jeg. Er jo feigt å dømme han allerede etter så få kamper, men han har enda å overbevise meg.. Men du er altså fullstendig overbevist om at Cooper er rette mannen etter noen Youtube-klipp og litt statistikk? Når skal vi slutte å syte om Cooper? Livet går videre, det er flere fisker i havet! Endret 30. august 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Nei, men jeg har mer tro på at en bakromsspiss hever oss betraktelig mer enn Berisha. Derfor jeg har Pelu og Konan på laget mitt foran Berisha. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Men man ser jo Berisha, han er ikke rask, men han har vært skadet 1 år! så man kan ikke kreve så mye fra han etter noen uker i en ny klubb. Men han løper riktig og har et fotballhode, minner litt om Solskjær mtp posisjonering. Håper han virkelig kommer seg etterhvert.. Lenke til kommentar
HKvaale Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Tjaa.. Men syns ikke Rosenborg skal ofre så mye for å spille denne karen i form. Inn med Pelu! Konan Ya er for uryddig. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Usikker på hvordan jeg vil ha laget når Annan kommer. Kanskje noe slikt: Jarstein Lustig - Stadsgaard - Lago - Dorsin Demidov Annan - Skjelbred Sapara Iversen - Konan/Pelu Annan er ett anker, og ikke en indreløper. Ut/ned som stopper med Demidov Sapara ned på indreløper og Konan ned på offensiv midtbane så kan vi snakke. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Ser for meg at vi fortsetter i 4-4-2 Men Sapara-Demi-Annan-Skjelbred Altså en midtbane uten kanter, neinei. Vi får se hva Hamrèn tenker. Imo trenger vi ikke Annan. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Backene flyttes opp som kanter i angrep. Med Lustig på ene siden og Roar på andre så trenger man ikke flere ut der. Så hvor bra det fungerte mot Djurgården. Det var når pasningene ble slått ut mot dem at innleggene ble slått, evt videre til Sappi. Og har man Iversen der inne skal det ikke gå lang tid før det blir mål. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Lustig har vokst veldig på høyrekanten, han var veldig usikker og slurvete i første kampen mot Tromsø. Kjedelig kamp å starte på. Men mot Djurgården viste han at han er farlig offensivt. Særlig med tanke på det nydelige innlegget til Ivers på 1-0 målet. Men også at han er med og skaper mye framover. Da kan Ciljan bevege seg innover i en rolle han er mer komfortabel i, men samspillet der også fungerte veldig bra. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Aalesund 0-0 Fredrikstad. Tror FFK kommer til å droppe en del poeng denne høsten. Det bør være vår gyldne sjanse til å kapre en sikker E-Cup plass foran 2009. Samt at vi har en kamp til gode på alle lag som er foran oss på tabellen, med unntak av Stabæk og Tromsø som vi sannsynligvis ikke kan ta igjen uansett. Vi har bare tre plussmål da, så det hadde smakt jævla bra med en 5-0 i serien snart også. Satser på det hjemme mot HamKam. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Vil påstå at Lustig er enda bedre høyrebekk enn det Stoor var. Nå må vi jo se an litt hvordan han utvikler seg utover sesongen, men skjønner godt hvorfor Djurgården var snurte for at han ikke gikk dit. Får håpe at de engelske speiderne ser andre veien mens han virkelig finner seg til rette på laget. Får vi en Dorsin i form på høyre, og Lago med Stadsgaard i midten, har vi norges beste forsvar, uten en eneste norske. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Faktisk litt enig i den påstanden din. Stoor hadd et par-tre kjempekamper på høsten i fjor, men ellers var han for det meste på det jevne egentlig, og ofte litt under også. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Gleder meg til kamp i kveld, jeg og gutta skal på Lerkendal. Blir deilig å se at vi slår enga. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Ser på Stoor som en bedre spiller pdd, men Lustig har nok ett enda større potensiale, ser jo ut som om han er tobeint også, og det er jo en stor fordel. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Han sa jo at høyrebeinet var den største asset-en hans. Men det var jaggu ett nydelig venstrebeint innlegg på målet. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Håper egentlig vi ikke får Annan. I mine øyne trenger vi ikke han, dessuten er han en usportslig jævel også. Jeg skjønner ikke at de inkompetende folka på brakka ikke skjønner at det er vinger vi trenger, gish, jeg blir oppgitt. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Tingen er jo at Tettey eller Ciljan kan forsvinne og da trenger vi også midtbanespillere. Men vi trenger kanter, det er sikkert. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Annan er en klassespiller som går utenpå alle andre i den defensive rollen i RBK, og 10-13 mill for en spiller av hans kaliber er ett røverkjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå