Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro om han jeg. Er jo feigt å dømme han allerede etter så få kamper, men han har enda å overbevise meg..

Men du er altså fullstendig overbevist om at Cooper er rette mannen etter noen Youtube-klipp og litt statistikk?

Når skal vi slutte å syte om Cooper? Livet går videre, det er flere fisker i havet!

Endret av Oppslagsverk
Lenke til kommentar
Usikker på hvordan jeg vil ha laget når Annan kommer. Kanskje noe slikt:

Jarstein

Lustig - Stadsgaard - Lago - Dorsin

Demidov

Annan - Skjelbred

Sapara

Iversen - Konan/Pelu

Annan er ett anker, og ikke en indreløper. Ut/ned som stopper med Demidov Sapara ned på indreløper og Konan ned på offensiv midtbane så kan vi snakke.

Lenke til kommentar

Backene flyttes opp som kanter i angrep. Med Lustig på ene siden og Roar på andre så trenger man ikke flere ut der. Så hvor bra det fungerte mot Djurgården. Det var når pasningene ble slått ut mot dem at innleggene ble slått, evt videre til Sappi. Og har man Iversen der inne skal det ikke gå lang tid før det blir mål.

Lenke til kommentar

Lustig har vokst veldig på høyrekanten, han var veldig usikker og slurvete i første kampen mot Tromsø. Kjedelig kamp å starte på. Men mot Djurgården viste han at han er farlig offensivt. Særlig med tanke på det nydelige innlegget til Ivers på 1-0 målet. Men også at han er med og skaper mye framover. Da kan Ciljan bevege seg innover i en rolle han er mer komfortabel i, men samspillet der også fungerte veldig bra.

Lenke til kommentar

Aalesund 0-0 Fredrikstad.

Tror FFK kommer til å droppe en del poeng denne høsten. Det bør være vår gyldne sjanse til å kapre en sikker E-Cup plass foran 2009. Samt at vi har en kamp til gode på alle lag som er foran oss på tabellen, med unntak av Stabæk og Tromsø som vi sannsynligvis ikke kan ta igjen uansett.

Vi har bare tre plussmål da, så det hadde smakt jævla bra med en 5-0 i serien snart også. Satser på det hjemme mot HamKam.

Lenke til kommentar

Vil påstå at Lustig er enda bedre høyrebekk enn det Stoor var. Nå må vi jo se an litt hvordan han utvikler seg utover sesongen, men skjønner godt hvorfor Djurgården var snurte for at han ikke gikk dit. Får håpe at de engelske speiderne ser andre veien mens han virkelig finner seg til rette på laget. Får vi en Dorsin i form på høyre, og Lago med Stadsgaard i midten, har vi norges beste forsvar, uten en eneste norske. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...