Rampage Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Brøndby og Twente var vel det sterkeste vi kunne måte. Så spørs hvor bra trekningen er. Nå kan vi ihvertfall vise hvem som er best i norden. Brann derimot, hehe. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Brøndby er en grei trekning, da det er et lag vi har slått før og et lag som Hamrèn har stålkontroll på. Ikke Twente + Dorsin = Bra fredag! Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg er fornøyd med trekningen, vi må uansett møte hard motsand om vi går videre, så greit nok å få tøff motstand med det samme. Det forbereder spillerne bedre. Dessuten, Ståle Solbakken skal motbevises. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 En god dag dette ja. Skal bli gøy å slå ut de stygge danskene Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Tror nok Rosenborg slår Brøndby, var i København for et par uker siden og så Brøndby-Randers, begge lagene spilte elendig på tross av at Randers vant 0-3. Hvis ikke nivået hos Brøndby hevet seg siden da, tror jeg nok nesten alle lagene i tippeligaen ville slått dem. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2173956.ece "Rosenborgs flankespiller Øyvind Storflor (28) er enig med Strømsgodset om en overgang etter sesongslutt. Han er Bosman-spiller, og går dermed vederlagsfritt. - Papirene er ikke undertegnet, men jeg har gitt klubben et muntlig ja, sier Storflor til Nettavisen. " En veldig bra dag idag? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2173956.ece "Rosenborgs flankespiller Øyvind Storflor (28) er enig med Strømsgodset om en overgang etter sesongslutt. Han er Bosman-spiller, og går dermed vederlagsfritt. - Papirene er ikke undertegnet, men jeg har gitt klubben et muntlig ja, sier Storflor til Nettavisen. " En veldig bra dag idag? Jaaa! Jeg trodde aldri at denne dagen kom, men den gang ei! Fredagen ble ENDA bedre nå for å di det sånn Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Her kommer det på løpende bånd! Kom med nyheten om at RBK har sikret seg Kenny Cooper og da! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Tja, er redd Per spiller sin siste kamp for oss på søndag. Forhåpentligvis får vi Annan for en ikke alt så dyr penge om så skulle skje. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Tja, er redd Per spiller sin siste kamp for oss på søndag. Forhåpentligvis får vi Annan for en ikke alt så dyr penge om så skulle skje. Det ryktes vel at salgsprisen på Annan blir 10-13 millioner? Høres veldig 'tjah' ut på meg. Har han virkelig vært verdt 10-13 millioner for det han har gjort i Stabæk denne sesongen? Kommer han til og klare å konkurrere om en fast plass i elleveren (noe en spiller til over 10 mill bør gjøre i RBK) dersom PCS ikke blir solgt? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Enda en spiller ut av lerkendal uten at klubben får en krone, dette er for dumt. Greit at Storflor ikke akkurat er knallgod, men vi kunne sikkert fått presset noen kroner ut av dette.. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Vi kunne nok ikke fått mye for Storflor. Forøvrig har vel klubben mer eller nok å rutte med etter ett par år i mesterligaen. Uansett, så har vi en ny midtbanespiller på vei. Det betyr vel at Tettey eller Ciljan forsvinner. Med Micke tilbake, så risikerer vi jo å miste begge kapteinene eller en av de mest hardtarbeidende midtbanespillerne i Norge. Ciljan er god, så redd for at han forsvinner. http://tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2175040.ece Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hvis vi får Annan for under 15 mill. vil jeg karakterisere det som et røverkjøp. Han er ung, etablert på Ghanas landslag og med klart videresalgspotensial. Den store ulempen er at vi ikke kan bruke han i UEFA-cup denne sesongen. Men liker ikke at han et tilbudt en årslønn på opp mot 6 mill hvis Stabæk-supporterne er til å stole på: http://ss.no/index.lasso?s=nyhet&ID=1063 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Ikke tro på det som står der, totalt useriøs side og det ville vært helt latterlig og skapt opprør blant de etablerte spillerne. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Det der kan ikke stemme. Det strider imot alt det som er kultur på Brakka. Men for all del, håper vi får Annan nå Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Tja, er redd Per spiller sin siste kamp for oss på søndag. Forhåpentligvis får vi Annan for en ikke alt så dyr penge om så skulle skje. En ting som gjør salg av Per litt dumt er forventningene. Greit han blir lagt merke til, men det er stort sett fordi han jobber så hardt som han gjør i forhold til andre spillere i tippeligaen. Hvis han går til england, kommer han ikke til å henge med. Mye styr i media nå for tiden, men hvis han går kommer det til å bli slappt. Talent eller ikke, jeg har ikke troen på at dette kan gå bra. Nå er dagens skriverier fra Adressa sikkert bare for å lage litt styr. De liker det Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 SS er nok bare gretne over at vi sikrer oss Annan. De skrev jo at Stabækk hadde planer om å sikkre seg Sapara også for noen dager siden. Nei, dette blir rett og slett ett kjempekjøp. Ut med Tettey og inn med Annan, så får vi den økte tryggheten vi trenger defensivt. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Second that.. men hvordan blir laget seende ut da? Iversen - Berisha Skjelbred - Sapara - Annan Demidov Dorsin - Stadsgaard - Lago - Lustig Jarstein Er dette et oppsett vi kan leve med, eller har jeg glemt noen? Noe som vil bli gjort annerledes? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Usikker på hvordan jeg vil ha laget når Annan kommer. Kanskje noe slikt: Jarstein Lustig - Stadsgaard - Lago - Dorsin Demidov Annan - Skjelbred Sapara Iversen - Konan/Pelu Endret 30. august 2008 av Benitez Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Fy satan for et lag! Dette må bare bli bra til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå