Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok Rosenborg slår Brøndby, var i København for et par uker siden og så Brøndby-Randers, begge lagene spilte elendig på tross av at Randers vant 0-3. Hvis ikke nivået hos Brøndby hevet seg siden da, tror jeg nok nesten alle lagene i tippeligaen ville slått dem.

Lenke til kommentar
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2173956.ece

"Rosenborgs flankespiller Øyvind Storflor (28) er enig med Strømsgodset om en overgang etter sesongslutt. Han er Bosman-spiller, og går dermed vederlagsfritt.

- Papirene er ikke undertegnet, men jeg har gitt klubben et muntlig ja, sier Storflor til Nettavisen. "

En veldig bra dag idag? :p

Jaaa! Jeg trodde aldri at denne dagen kom, men den gang ei! Fredagen ble ENDA bedre nå for å di det sånn :)

Lenke til kommentar
Tja, er redd Per spiller sin siste kamp for oss på søndag. Forhåpentligvis får vi Annan for en ikke alt så dyr penge om så skulle skje.

Det ryktes vel at salgsprisen på Annan blir 10-13 millioner? Høres veldig 'tjah' ut på meg. Har han virkelig vært verdt 10-13 millioner for det han har gjort i Stabæk denne sesongen?

Kommer han til og klare å konkurrere om en fast plass i elleveren (noe en spiller til over 10 mill bør gjøre i RBK) dersom PCS ikke blir solgt?

Lenke til kommentar

Vi kunne nok ikke fått mye for Storflor. Forøvrig har vel klubben mer eller nok å rutte med etter ett par år i mesterligaen. Uansett, så har vi en ny midtbanespiller på vei. Det betyr vel at Tettey eller Ciljan forsvinner. Med Micke tilbake, så risikerer vi jo å miste begge kapteinene eller en av de mest hardtarbeidende midtbanespillerne i Norge. Ciljan er god, så redd for at han forsvinner.

http://tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2175040.ece

Lenke til kommentar
Tja, er redd Per spiller sin siste kamp for oss på søndag. Forhåpentligvis får vi Annan for en ikke alt så dyr penge om så skulle skje.

En ting som gjør salg av Per litt dumt er forventningene. Greit han blir lagt merke til, men det er stort sett fordi han jobber så hardt som han gjør i forhold til andre spillere i tippeligaen. Hvis han går til england, kommer han ikke til å henge med. Mye styr i media nå for tiden, men hvis han går kommer det til å bli slappt. Talent eller ikke, jeg har ikke troen på at dette kan gå bra.

Nå er dagens skriverier fra Adressa sikkert bare for å lage litt styr. De liker det :)

Lenke til kommentar

SS er nok bare gretne over at vi sikrer oss Annan. De skrev jo at Stabækk hadde planer om å sikkre seg Sapara også for noen dager siden.

Nei, dette blir rett og slett ett kjempekjøp. Ut med Tettey og inn med Annan, så får vi den økte tryggheten vi trenger defensivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...