DJ_Dark Skrevet 28. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Det er ganske så mye der!!! EDIT: Jeg lo en del av Petter Myhre i dag som kommenterte på Zebra: "Vi kan ikke dømme spillere etter de har spilt en kamp på rad." :!: Endret 28. august 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Enda et gullkorn, denne fra Tettey om bråket rundt Iversen. "Jeg vet ikke om han har blitt bedre av bråket, men det har ikke hatt noen effekt på ham." Endret 28. august 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Bwahahahaha!! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Største skuffelsen var kanskje Berisha. Virker på ingen måte som noen klassespiss på meg. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Dagens TIFO: Og sannelig var det ikke en på øvre adidas som blussa^^, Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Største skuffelsen var kanskje Berisha. Virker på ingen måte som noen klassespiss på meg. Enig. Han mangler altfor mye fart er jeg redd for. Han kunne kompensert hvis han hadde hatt et klokt fotballhode, men det mangler han også dessverre. Har skuffet meg så langt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Hahahaha! De TIFOene = WIN! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Jeg satt jo helt borte på EB så jeg så ikke hva det stod. GENIALT Så derimot han med blussen som ble guidet bort, han mistet det også. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Geniale Tifoer. Jeg sto like under selen. RBK viste god klasse i dag, hvertfall i andre omgangen. Nå er jeg spent på hvem vi møter neste runde. Har nesten glemt Enga-kampen. Men virker som at Tippeliga og Europa-spill har blitt to forskjellige verdener i klubben. Kanskje bra det. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Hvis jeg har forstått de innviklede reglene riktig møter vi ett av følgende fem lag i 1.runde i UEFA-cupen: 43: Brøndby (Danmark) 54: FC Twente (Nederland) 59: Vaslui (Romania) 70: Lech Poznań (Polen) 75: NK Slaven Belupo (Kroatia) Tallene er hvordan de er ranket av UEFA. Rosenborg er nr. 22 og seedet. Endret 28. august 2008 av kilik Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Please ikke Twente! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Tja, de kom bak NAC Breda i den nederlanske serien i fjor og har ansatt en elendig trener (Steve McLaren). Men foretrekker nok heller Brøndby. Særlig etter det Ståle Solbakken sa på Kveldsnytt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Hva sa han? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 At de 4-5 beste lagene i Danmark er bedre enn noe norsk lag. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Hvis jeg har forstått de innviklede reglene riktig møter vi ett av følgende fem lag i 1.runde i UEFA-cupen: 43: Brøndby (Danmark) 54: FC Twente (Nederland) 59: Vaslui (Romania) 70: Lech Poznań (Polen) 75: NK Slaven Belupo (Kroatia) Tallene er hvordan de er ranket av UEFA. Rosenborg er nr. 22 og seedet. Hmm, så der er altså mange flere regler enn at et useedet lag møter ett seedet lag, i tillegg til at vi ikke skal møte Normenn? Det så jo mye bedre ut i dette tilfellet synes hvertfall jeg. Den useeda gruppa lag som RBK kan møte, tatt fra UEFA.com Brøndby IF (DEN) FC Twente (NED) SC Vaslui (ROU) PFC Cherno More Varna (BUL) NK Slaven Koprivnica (CRO) Endret 29. august 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Ser at annan er "svært nær" en overgang til RBK nå. Kan han eventuelt spille som ving i 4-4-2? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Trekning: http://www.uefa.com/live/competitions/uefa...draw_basic.html Live video: http://uk.eurosport.yahoo.com/video/270820...a-cup-draw.html Endret 29. august 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Og da er Micke tilbake: http://www.rbk.no/incoming/article116476.ece Takk og lov, Miller, vel, Miller har vært middelmådig og farlig. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Det ble Brøndby! Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Brøndby - Rosenborg Bra trekning må jeg si... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå