Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rosenborg fortsetter med sin gode søknad til VM i sløseri...

Nå må vi faen meg begynne å score snart. Vi spiller til tider veldig mye bedre enn Brann og har kontroll mye av kampen, men vi klarer faen ikke å score. Storflopp fortsetter å bomme. Sapara, Skjelbred, Tettey og forsvarerne spiller meget godt i dag. Vi spiller solid bakover (unntatt noen små glipp), og nå mangler vi bare at noen scorer.

Lenke til kommentar

Er egentlig fornøyd med kampen i kveld. RBK viser at de er solide bakover og at midtbanen begynner å funke. Mangler avslutningene, men vi vet jo allerede at Iversen og Berisha kan å avslutte. De fikk det bare ikke til å funke i kveld. Nå skal det sies at interessen for Tippeligaen for min del er nesten helt borte, når det ikke er mye å vinne eller tape. Håper bare at spillerne tar med seg det positive slik at vi kan slakte svensker på torsdagen.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke vært så skuffa som jeg er nå så langt denne sesongen.

Dette er latterlig. Det verste er at jeg er sikker på at ihvertfall Sapara og Iversen setter 9/10 av den type sjanser som de fikk i går på trening. Men det er bare tull i kamp. Sapara skyter halvveis til cornerflagget upressa fra 16. Ivers lykkes ikke med en dritt. Storflor har ikke lyktes med en dritt de siste tre sesongene. Traore burde aldri vært utpå der.

Dersom vi ryker på Torsdag er sesongen ødelagt. Vi skal få slite med å ta en E-Cup plass denne sesongen nå.

Kjenner at jeg murrer fortsatt når jeg tenker på kampen i går :thumbdown:

Lenke til kommentar

Egentlig har alle storlagene i Norge sviktet. Husk at både Viking, Vålerenga, Brann og LSK ligger på nedre halvdel av tabellen.

Laget mot Djurgården:

Rune Almenning Jarstein

Mikael Lustig, Kris Stadsgaard, Vadim Demidov, Roar Strand

Per Ciljan Skjelbred, Marek Sapara, Alexander Tettey, Øyvind Storflor

Besart Berisha, Steffen Iversen

Tja, er vel det beste vi kan by på for tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...