kilik Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 Utrolig glad for at ikke Karadas scoret på 100%-sjansen mot slutten der. Det hadde ødelagt hele uka. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 Når kommer den fordømte ketchupen?! Synes Storflor skal fortsette som venstreving, Sapara som sentral og Skjelbred på høyre. Sistnevnte sprang utrolig mye idag. Tettey synes jeg også leverte en meget god figur. Stopperne var veldig gode idag. Demidov var helt fabelaktig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 Rosenborg fortsetter med sin gode søknad til VM i sløseri... Nå må vi faen meg begynne å score snart. Vi spiller til tider veldig mye bedre enn Brann og har kontroll mye av kampen, men vi klarer faen ikke å score. Storflopp fortsetter å bomme. Sapara, Skjelbred, Tettey og forsvarerne spiller meget godt i dag. Vi spiller solid bakover (unntatt noen små glipp), og nå mangler vi bare at noen scorer. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 Er egentlig fornøyd med kampen i kveld. RBK viser at de er solide bakover og at midtbanen begynner å funke. Mangler avslutningene, men vi vet jo allerede at Iversen og Berisha kan å avslutte. De fikk det bare ikke til å funke i kveld. Nå skal det sies at interessen for Tippeligaen for min del er nesten helt borte, når det ikke er mye å vinne eller tape. Håper bare at spillerne tar med seg det positive slik at vi kan slakte svensker på torsdagen. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Meget fornøyd med innhoppet til Storflor, Traore viser nok engang at han også desverre nok er best som indreløper og ikke som kant/ving. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Bare synd at Storflor bare klarer å sette ballen når den ligger død på målstreken. Traore har fortsatt ikke helt tilpasset spillestilen til RBK helt enda. Mye potensiale i den gutten, men synes dette er et utmerket tidspunkt å vise forbedring på. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Kanskje det hele bare er en veldig dårlig practical joke fra Hamrèns side? "Ja, nu skal vi bomma på øppet mål hela tiden, tenk va roligt!" Nei jeg er ikke sarkastisk/kritisk til Hamrèn, prøver bare å se noe komisk i det. Endret 25. august 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Jeg har ikke vært så skuffa som jeg er nå så langt denne sesongen. Dette er latterlig. Det verste er at jeg er sikker på at ihvertfall Sapara og Iversen setter 9/10 av den type sjanser som de fikk i går på trening. Men det er bare tull i kamp. Sapara skyter halvveis til cornerflagget upressa fra 16. Ivers lykkes ikke med en dritt. Storflor har ikke lyktes med en dritt de siste tre sesongene. Traore burde aldri vært utpå der. Dersom vi ryker på Torsdag er sesongen ødelagt. Vi skal få slite med å ta en E-Cup plass denne sesongen nå. Kjenner at jeg murrer fortsatt når jeg tenker på kampen i går Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Brann og Rosenborg har vært sesongens desiderte flopper. Lukter jeg et sammarbeid som tar oss opp på medaljeplass? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Man samarbeider ikke med Brann. Du burde vite bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Njaa, ikke at jeg så på det som realistisk. Hørt noe nytt fra Daniel Braathen? Han skulle aldri gått til Fulham. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Huh? Han spilte i Bolton, og er nå i Toulouse. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 hehe, makan, her følger vi med fulham du liksom Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Kanskje han tenker på Fredrik Stoor? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Egentlig har alle storlagene i Norge sviktet. Husk at både Viking, Vålerenga, Brann og LSK ligger på nedre halvdel av tabellen. Laget mot Djurgården: Rune Almenning Jarstein Mikael Lustig, Kris Stadsgaard, Vadim Demidov, Roar Strand Per Ciljan Skjelbred, Marek Sapara, Alexander Tettey, Øyvind Storflor Besart Berisha, Steffen Iversen Tja, er vel det beste vi kan by på for tiden. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Samspillet mellom Strand og Storflor var jo rett og slett herlig. Nydelig gjennombruddsspill. Greit, jeg førte ann en facepalm når Storflor kom inn, men ble positivt overrasket. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Ja, der var han grei. Men i følge FM-stats burde storflor hatt 2 i finishing. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Alle i Rosenborg burde hatt det nå. Begynner å bli mange av de målene som ikke kommer direkte på angrep. Straffe, dårlige innlegg, store feil i forsvar etc. Når var sist RBK scoret et mål etter velkomponert forarbeid? Tror det var en gang i Juni... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Iversen glimter til tider, og Tettey har sine lykketreff en gang i året. RBK skulle hatt en ny Braathen-spiller.. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Så på sjansestatistikken i vg forleden. Det sto at RBK hadde 22% utelling, samtidig som Stabæk hadde 32%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå