Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Kampf mot Brann snart.

Laget:

Jarstein

Lustig - Stadsgaard - Demidov - Strand

PCS - Sapara - Tettey - Traore

Ivers - Berish

Strand får prøvd seg mot han nye islendingen Brann har på høyrekanten, kan det virke som. Midtforsvaret gir meg anfall mtp. Karadas og dødball imot, men er vel muligens beste alternativ med Lago borte.

Tap på de 4 siste borte, så min svake optimisme foran kampen er et testament til fotballsupporterens totale mangel på realistiske forventninger. Brann 0-4 RBK.

Tromsø og FFK snubler denne runden, så nå får vi spist noen poeng på toppen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kampf mot Brann snart.

Laget:

Jarstein

Lustig - Stadsgaard - Demidov - Strand

PCS - Sapara - Tettey - Traore

Ivers - Berish

Strand får prøvd seg mot han nye islendingen Brann har på høyrekanten, kan det virke som. Midtforsvaret gir meg anfall mtp. Karadas og dødball imot, men er vel muligens beste alternativ med Lago borte.

Tap på de 4 siste borte, så min svake optimisme foran kampen er et testament til fotballsupporterens totale mangel på realistiske forventninger. Brann 0-4 RBK.

Tromsø og FFK snubler denne runden, så nå får vi spist noen poeng på toppen.

Vet du Brann sin lagoppstilling?

Lenke til kommentar

Er ikke Strand ute med skade? I så fall er det Nordvik som starter som back..

Lenke til kommentar

Kjempeomgang av Trollan, defensivt har vi vært bunnsolide, framover har vi spilt ball i hatt med Brann, og vi har eid kampen fullstendig. Det jeg er misfornøyd med er litt for mange ballmist, og en Traore som virkelig er helt håpløs når det kommer til valg og fotballforståelse. Men stå på Rosenborg, så kommer målene.

Brann derimot, har vært latterlige. Tror ikke jeg har sett ett så ræva lag som det Brann viser i første omgangen på lang tid. De taper samtlige andreballer, og har ingen struktur i det offensive. Azar Karadas kan bli tatt å slengt ut av banen. Makan til rå, blærete og usympatisk drittsekk har jeg faen meg aldri sett. Han klager på hver jævla soleklare avgjørelse, og gjør bare enda mer skam på dette tragiske Brann-laget. Hvis vi ikke vinner dette kommer jeg seriøst til å bli forbanna.

KOM IGJEN RBK!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...