stonebro Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Kampf mot Brann snart. Laget: Jarstein Lustig - Stadsgaard - Demidov - Strand PCS - Sapara - Tettey - Traore Ivers - Berish Strand får prøvd seg mot han nye islendingen Brann har på høyrekanten, kan det virke som. Midtforsvaret gir meg anfall mtp. Karadas og dødball imot, men er vel muligens beste alternativ med Lago borte. Tap på de 4 siste borte, så min svake optimisme foran kampen er et testament til fotballsupporterens totale mangel på realistiske forventninger. Brann 0-4 RBK. Tromsø og FFK snubler denne runden, så nå får vi spist noen poeng på toppen. Lenke til kommentar
96robert Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Kampf mot Brann snart. Laget: Jarstein Lustig - Stadsgaard - Demidov - Strand PCS - Sapara - Tettey - Traore Ivers - Berish Strand får prøvd seg mot han nye islendingen Brann har på høyrekanten, kan det virke som. Midtforsvaret gir meg anfall mtp. Karadas og dødball imot, men er vel muligens beste alternativ med Lago borte. Tap på de 4 siste borte, så min svake optimisme foran kampen er et testament til fotballsupporterens totale mangel på realistiske forventninger. Brann 0-4 RBK. Tromsø og FFK snubler denne runden, så nå får vi spist noen poeng på toppen. Vet du Brann sin lagoppstilling? Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Går kampen på tv ell netfeed? Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Er vel hovedkampen på TV2 kl 20 i kveld. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Går kampen på tv ell netfeed? Går på TV2 kl. 20.00. Vanlig TV2 sender faktisk denne og de to neste RBK-kampene på TV2 "Classic", for de som ikke har Sport. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Strand får prøvd seg mot han nye islendingen Brann har på høyrekanten, kan det virke som. Midtforsvaret gir meg anfall mtp. Karadas og dødball imot, men er vel muligens beste alternativ med Lago borte. Er ikke Strand ute med skade? I så fall er det Nordvik som starter som back.. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Ah så close der for Iversen! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Nå må vi da begynne å putte snart. Brann tuller rundt, og spissene våre brenner sjanse på sjanse. Artig å kun høre RBK sanger fra tribunen. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Ah så close der for Iversen! Ah så close der for Iversen! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Demidov og Stadsgaard bør spille fast som midtstoppere. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Herre, Brann er et søppellag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Det har jeg jo alltid sagt. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Kjempeomgang av Trollan, defensivt har vi vært bunnsolide, framover har vi spilt ball i hatt med Brann, og vi har eid kampen fullstendig. Det jeg er misfornøyd med er litt for mange ballmist, og en Traore som virkelig er helt håpløs når det kommer til valg og fotballforståelse. Men stå på Rosenborg, så kommer målene. Brann derimot, har vært latterlige. Tror ikke jeg har sett ett så ræva lag som det Brann viser i første omgangen på lang tid. De taper samtlige andreballer, og har ingen struktur i det offensive. Azar Karadas kan bli tatt å slengt ut av banen. Makan til rå, blærete og usympatisk drittsekk har jeg faen meg aldri sett. Han klager på hver jævla soleklare avgjørelse, og gjør bare enda mer skam på dette tragiske Brann-laget. Hvis vi ikke vinner dette kommer jeg seriøst til å bli forbanna. KOM IGJEN RBK!!! Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Kjenner jeg blir så jævlig forbanna på Karadas. Møkkaspiller uten sympati. Klager på hver jævla riktige frispark og burde fått sitt andre gule altså... Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Vi vinner dette gutta! Vi har et godt tak på dem på Brann Stadion Ellers godt å høre at Kjernen gjør ifra seg! Endret 24. august 2008 av Benitez Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Ikke et sekund for tidlig. Traore har vært elendig. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Er det mulig?! Dette begynner å bli nervepirrende! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Så ufortjent at jeg får vondt langt inni hjerterota. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Herregud Øyvind Storflopp, hvordan får du det til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå