dadiadi Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har en sånn scoringsvarsel levert av tv2 som heter "PLING", den er helt ubrukelig, noen som vet hvordan man stopper tjenesten? Når det gjelder attendance'n mot Djurgården tror jeg rundt 14 000. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Sjekk på TV2 sine sider.. hva med pling stopp eller noe slikt? Ivers sendt hjem fra landslagssamlingen, knallbra ! så får han trene med RBK. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 DETTE ER BEKYMRINGSFULLT! For det første skal vi beholde Alex, for det andre skal han isåfall gå for mer enn den summen som nevnes der! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Da slipper man kanskje at spillere som er midtbanespillere og ikke kantspillere kan det faktisk være plass til, Ciljan, Demidov og Sapara er førstevalg foran Tettey. Så hvis han vil ut, så burde han gå. Man burde være kjempefornøyd med den prisen der. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Ja, er egentlig sant det. Så sånn sett hadde det ikke vært det største tapet siden vi får penger til å bruke på områder hvor vi virkelig trenger det. Men har dog ikke lyst til å kvitte meg med han likevel. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Men jeg er grådig og jeg vil ha minst 30 for arvesølvet vårt! Ciljan skal ihvertfall ikke gå for under 35! Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Å herre, 35 for Ciljan og 24 for Tettey? Begge deler er altfor mye... Men hva har det å si for dere om det blir 30 eller 35? RBK har jo så mye penger til overs atte Lenke til kommentar
kilik Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Dette mener jeg er omtrent markedsverdi for spillerne våre: Jarstein: 10 mill. Lund Hansen: 5 mill. Lustig: 8 mill. Stadsgaard: 10 mill. Lago: 8 mill. Nordvik: 8 mill. Miller: 1 mill. Tettey: 20 mill. Ciljan: 24 mill. Steffen: 5 mill. Demidov: 10 mill. Storflor: 2 mill. Berbatovci: 1 mill. Savolainen: 1 mill. Traoré: 10 mill. Sapara: 15 mill. Konan: 5 mill. Pelu: 5 mill. Aas: 5 mill. Jamtfall: 1 mill. Sellin: 2 mill. Så får vi 30 mill. for Tettey er det bare å selge, gjerne send med Miller som bonus for den prisen. Får vi Anthony Annan for en billigere penge enn vi selger Tettey for har vi gjort en god deal. Endret 21. august 2008 av kilik Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Annan til RBK? Ja jøss... Syntes det var mange kloke, og mange rare prisinger der altså... Hele 5 mill for lille Aas som enda ikke har slått helt gjennom? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Må vel se mer på potensiell verdi på Aas da.. men altså... verdien avhenger jo av markedet for akkruat den type spiller. RBK har få som er unike.. Skjelbred tror jeg nok er den eneste... Det er ikke mange som har det potensialet som han. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 SELG SELG SELG!!! Får vi €3 mill for Tettey så er det en strålende deal, og om Hoftun klarer å hente inn 0.5-1mill mer har han gjennomført ett under. Å få like mye eller mer som det FFK fikk for Tarik er rett og slett enormt bra for en såpass begrenset spiller Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 RBKweb sier vi kanskje får 24 mill, mens Nettavisen snakker om 16 mill... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Og klubben vil vel som vanlig ikke snakke om penger.. synes det er dumt at vi supporterne ikke får vite hva som skjer rent økonomisk... Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Ho hoooo Nå linkes vi til Annan som en eventuell erstatter for Tettey. Må si dette lover bra -------------------PCS----------- Demidov/Traore-------------Sapara ------------------Annan---------- Lukter det rett og slett svidd av Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Jeg vil helst se Sappi i midten jeg da.. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Med dette oppsettet så blir han en indreløper i en diamant, alternativt kunne han byttet med PCS, men PCS viste ett enormt potensiale i den offensive rollen før skaden, og vi kan dra større nytte av Saparas innleggsfot om han spiller indreløper. Bak ligger Annan som ryddegutt og balanserende anker. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Etter hva jeg kan huske har vel Sappi spilt bedre de kampene han har vært i midten. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Og Demidov som ving? Nei, tror ikke det. Selv om Tettey drar nå betyr det ikke at man må rokkere på hele laget. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Ikke Demi som ving, men PCS funker vel bedre som ving enn Sapara vel? Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) De beste kampene Sapara har hatt i klubben var høsten 2006, og da spillte han indreløper. Og det finnes ingen vinger i en diamant, da har man en offensiv og en defensiv midtbanespiller, samt to indreløpere. Bredden i spillet skapes av backene. Endret 22. august 2008 av teaspoon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå