kilik Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Som kjent er det bare et utlån. RBK har ingenting de skulle sagt hvis Barnsley vil ha han tilbake eller vil selge han til en storklubb etter sesongen. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Men Berisha har tydeligvis fått et solid inntrykk av oss, så man kan jo håpe at han ovetaler Barnsley til å få spille i RBK. De kan nok få en fin sum for han om han fortsetter å score mål også. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Han Berisha er på utlån, men er det mulig at han blir kjøpt opp av Rosenborg, for han ser jo lovende god ut Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Synes fortsatt at RBK skal fortsette jakten på en spiss som kan løpe fra forsvarere. Var ikke akkurat Berishas blendende rykk som imponerte, men heller avslutteregenskapene. Snodig at Konan ikke har scoret et eneste mål når han har spilt i samme posisjon i mange kamper nå, så kommer det en albaner å scorer tre i samme kamp, om vi teller det som ble feilaktig annulert. Trodde kanskje Hamrèn hadde skjønt at Konan ikke er spiss, men han kom jo utpå etter hvert han og. Synes Pelu skal få mer spilletid, så får heller Aas eller Sellin få sjansen når mulighetene byr seg. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Tenkte jeg skulle legge inn et par sitat fra våre to nyervervelser. Jeg synes det lover veldig godt på det mentale plan. Berisha: "- Det er en stor klubb, og jeg har stor respekt for hva de har oppnådd, sier Berisha, og anslår samtidig omtrent hvor langt unna han selv er å bli en helt i RBK. - Se på "the captain" Roar Strand og hva han har gjort. Så mange kamper i Champions League... Og hvor gammel er han? - 38 år. - Og han spiller fortsatt helt der oppe... DA er du en helt, sier Berisha. " Lustig: - Ja, fy f... Det er helt fantastisk. Det merket jeg allerede i god tid før kampen at dette var en stadion som kom til å skape en god atmosfære. Så all mulig ros til fansen. Jeg synes det er fantastisk å spille på Lerkendal. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Det er bra at de har denne instillingen når de kommer til klubben, det er litt for mange som kommer med instillingen "her skal jeg bare være i noen år før jeg kommer meg videre" Virker som de to nye nå ønsker å gjøre noe for klubben. Håper de setter klubben litt forran egen karriere en liten stund. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Da er det bare å se fram mot Djurgården. Virker som om de har en sympatisk og hyggelig supporterskare: http://www.difbutiken.se/forum/showthread.php?t=1720 Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Gleder meg faktisk fantastisk mye til kampen. Enda mer etter jeg har lest gjennom mange av sidene på den tråden. Vært rått med en tifo på hjemmekampen med en bartemann som dreper en sel, bare for å provosere. Moldesupporterne lot seg ikke provosere, men disse skal nok gå fint. Noen som vet hvor mange som kommer til Trondheim? Endret 12. august 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Sykt bra å lese på den tråden til svenskene :!: Lenke til kommentar
HKvaale Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Enig i at Berisha gjorde en god debut, men hvis man ser litt mellom fingrene, lot jeg meg ikke imponere så mye allikevel. Virket treig og hadde flere middelmådige innvolveringer. Dette kan være pga sviktende form ettersom han har slitt med skader. De to målene hans var en sammenheng av instikt og tur. Så man kan jo diskutere hva folk ville sagt om han ikke hadde scoret disse to? Enig i at Konan bare kan ryke og reise, makan til uromoment for medspillere skal man lete godt etter. Pelu på banen!! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Ser ut til at Konan blir flyttet tilbake på midtbanen når det skal spilles kamp i Stockholm i kveld. På tide, synes jeg. Iversen og Berisha spiller spiss. Men tror fortsatt RBK har en jobb å gjøre i kveld. Tviler på at Djurgården lar seg rundspille, hvertfall ikke med publikum i ryggen. Men håper at RBK får inn et viktig bortemål. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Ja er vel en av de verste lagene å spille mot på bortebane i skandinavia, så burde se forskjell på resultatet der og i Trondheim. Men kan bli både og siden at DIF møter stor sportslig motgang generelt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Vises kampen på tv i kveld? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 På svensk Viasat 4 og på SportN. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Ok, fant ikke det noe sted Starter 19.00? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 18:55 begynner sendinga på SportN. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Jævla greit at Canal Digital ikke har med SportN i pakken sin da... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Faen at vi er så elendige da.. 1-0 og.. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Kan nesten ikke gi opp enda Håper på at vi iallefall får 1 mål Da bør det bli lett match på Lerkendal Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Herregud altså, piss dårlig kamp igjen. Så snart det er bortebane ramler vi sammen som en av de turnerne jeg så ramle ned fra stanga i dag. Slo over på Stabæk - Rennes på 1-0. EDIT: JAAADDAAA ... mye bedre andreomgang! Endret 14. august 2008 av stonebro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå