Overguard Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Skal til Lerkendal imorgen/dag. Er det siste sosiale jeg er med på før jeg hopper på flyet til Gardermoen på Onsdag så dette bør bli seier, slik at jeg kan dra til militæret med en god følelse/eventuelt slippe å bli mobbet av Molde fans når jeg kommer dit, hah. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Hva skal de med en skadet spiller, og som skadefri ikke får plass i championship-klubben Barnsley? 1. Han er ikke skadet, har vert skadefri i 5 måneder nå. 2. Eguren fikk ikke plass i RBK men spiller nå for Villareal, Zane floppet i Molde men storspillte i LSK. 3. CCC står ikke tilbake for eliteserien hva anngår kvalitet. 4. Tror Hamren har mer peiling på spilleren enn det folket her inne har som neppe har hverken hørt om eller sett spilleren i aksjon før. 5. Bare det at han har CL-kamper for HSV vitner om at han har kvaliteter. Nei, jeg venter ihvertfall med å slakte spilleren til han har fått prøve seg noen kamper. Endret 10. august 2008 av teaspoon Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Innleggsfoten er tilbake og hodet til Ivers er på plass. Herlige saker. AAAAAH, dårlig mottak =/ Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 For en debut!!! Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Mulig vi får skjønne det i morgen kveld da, etter han har scoret 2 mål for oss Jepp, nå har vi skjønt det Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Haha, lett. Synd vi ikke har ordnet opsjon, men ifølge han selv på rbkweb så åpnet han for permanent overgang, han har jo ikke spilt noe for Burnley. OFFSIDE =/ Endret 10. august 2008 av Rampage Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Dere har gjort et aldri så lite røverlån der ja Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Oh yes, la oss håpe han holder denne standarden. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 *Hosthost* Dylan MacAlister *hosthost* Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Mulig vi får skjønne det i morgen kveld da, etter han har scoret 2 mål for oss Jepp, nå har vi skjønt det Godt for dere Bare jeg som forsto at han var gull Håper han kan følger opp dette nå da.. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 *Hosthost* Dylan MacAlister *hosthost* Haha, sett andre kommentere det også ja. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 En stort bedre debut er vanskelig å få for en spiss. Merket han mangler litt fart i 2.omgang, men han er vel fortsatt i en opptreningsfase. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Han eier ikke fart, men score, det kan han!! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Ikke akkurat den mest fartsfylte nei. Men herlig plasseringsevner og satt ballen der den skulle når det gjaldt. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Beklager Berisha, fordi jeg ikke hadde tro på deg. Fantastisk=D Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Jøss, to mål i debuten er slettes ikke verst. Nå kommer vel snart en av forumets mest trofaste RBK-supporten med store ord som mest sannsynlig inneholder ordene "internasjonalt snitt" Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Han er jo fra Albania, så det skulle vel bare mangle? Berisha hadde en strålende debut, men jeg venter med å finne frem champagnen til jeg har sett han i flere kamper. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Trodde vi var på utkikk etter en bakromsspiss jeg, men to mål skal en ikke klage på Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Er vel det samme det bare han scorer mål vel? Dessuten sa Hamren at Berisha var både og, kunne spille på mange forskjellige måter. Det er jo fint. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Så lenge han lager mål så er det greit for meg, men stusset litt på det faktum at vi opprinnelig jaktet en bakromsspiller. Men ifølge Kong Erik så er ikke jakten over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå