DJ_Dark Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Det er det bare å finne seg en pub da! 8548914[/snapback] Blir nok lite populær på en VIF-pub.. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Har ikke Kjernen et tilholdsted før kampen a? Anyway here's todays lineup: Lars Hirschfeld Fredrik Stoor – Bjørn Tore Kvarme- Miika Koppinen - Mikael Dorsin Marek Sapara - Alexander Tettey - Per Ciljan Skjelbred Daniel Braaten- Steffen Iversen - Abdoulrazak Traoré Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Et eller annet sted som ikke er i nærheten av Ullevaal tror jeg. En eller annen pub. Men skal høre med en kompis av meg når han kommer inn! Gleder meg! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Blir spent på hvordan Alex og Per jobber sammen. Håper Braaten klaffer bedre i kveld enn han gjorde forrige helg.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Med den oppstilningen blir det overkjøring av Enga! Spennende å se Tettey og Skjelbred sammen Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Ja får håpe det går bedre for Daniel, syns det er synd at en spiller som Didier Konan må sitte på benken, og syns at Braaten må prestere idag for å beholde plassen til neste kamp. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Ahh, endelig starter RBK med det jeg karakteriserer som en "drømmemidtbane". Jeg håper Tettey finner seg til rette i den sentrale midtbanerollen slik at vi slipper mer eksperimentering på den plassen. Håper Konan og Kone får sjansen i løpet av kampen (da mer enn de siste 5-10 minuttene). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Synes egentlig litt synd på Kone. Han er så god, men får skjelden spille mye! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Han har jo vært skadet de siste månedene. Vi så jo i vinter at han spilte seg frem som førstevalget til årets sesong. Om han først kommer i gang så skal jeg ikke se bort ifra at Iversen må belage seg på å sitte litt på benken. Konkurranse om plassene er bare bra. Vi vil ikke ha sutrete spillere som blir sur over at noen andre blir valgt foran dem. Slutt og syt, begynn og yt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Konkurranse om plassene er bare bra. Vi vil ikke ha sutrete spillere som blir sur over at noen andre blir valgt foran dem. Slutt og syt, begynn og yt. 8549170[/snapback] QFT! Hadde helt glemt at han ble skadet jeg! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Der skulle vi egentlig ha leda 1-0... EDIT: Og der var vi griseheldige...! Endret 6. mai 2007 av Benitez Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Herregud, sånn som VIF ligger å sånn som vi styrer nå bør vi skape mer en dette! Og for all del: Dette er ikke anledningen til å gi Michael spilletid! Endret 6. mai 2007 av Benitez Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Brunkrem-princen kommer innpå , huff Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Der ja! Der satt den! En til nå! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 At Konan ikke ble satt inn istedet for Jamtfall skjønner jeg fortsatt ikke.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Kanksje Tørum så feil på de to...hahaha Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg stemmer for at Kone samt Konan får sjansen fra start i neste kamp. Braaten og Ivers virker ikke særlig sultne. :-\ Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Enig der. Iversen og Bråten virker tamme nå til dags. Forøvrig synes jeg at kampen var grei. Er derimot litt irritert på forsvaret. Klareringene var elendige, og de havnet som oftest i føttene til motstanderne. Skjerpings! Vålerenga virket meget solide idag, men jeg mener at begge målene kunne vært avverget ved solide klareringer i feltet. Det blir litt for puslete! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Det eneste positive med gårsdagen var at jeg fikk drakta mi og den kostet bare 540 Ellers måtte jeg ta t-banen til Nationaltherateret i går etter kampen.. Det var jo.. fett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå