DJ_Dark Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Var redd for denne kampen, men det ble mye værre enn jeg kunne forestille meg.. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Rett og slett flaut.. men Tromsø er gode hjemme og det er ikke akkurat vanskelig å se hvorfor. Kunstgresset gir nok dem som er vant til det en relativt stor fordel. I tillegg er vi elendige i avsluttningsøyeblikket.. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Bedre dette enn å gå på et 0-1 - tap. Da får de seg en vekker i det minste... Kanskje det blir litt skjerpings til neste kamp Lenke til kommentar
salomo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Håper RBK tar revansje på Onsdag mot Stabæk. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Håper RBK tar revansje på Onsdag mot Stabæk. Burde være obligatorisk. Ble offer for store personlige feil i forsvar mot Tromsø, mer enn noe annet. Spillemessig var vel RBK > Tromsø jevnt over. Lustig var ikke noen hit i sin første kamp, men å sette innpå en nyervervet 21-åring med 0.0 minutter i Tippeligaen, borte, mot Tromsø, vitner om en desperat situasjon på venstrebacken. Og alle laga i Tippeligaen klager vel på kunstgresset i Tromsø. Fun fact; skal vi ta gull (jeg er blant de som fortsatt håper), bør vi sannsynligvis ikke avgi noen flere poeng overhodet denne sesongen. Hva er oddsen på at RBK vinner alle sine resterende kamper? Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Vil tro den ligger en eller annen plass mellom 170 og 220. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Da setter jeg en 10'er på dét! Endret 5. august 2008 av sagberg Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 RBK tar gull.. det kan man jo si med sikkerhet, det er bare et spørsmål om tid Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Interessant tanke, vargaz. Vi får satse på neste år, når Hamren har fått orden på spillerne. Synes for øvrig at Sapara ikke passer som ving i et 4-4-2-system. Han bør heller være mer sentralt i banen, som en offensiv midtbane. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Må si meg enig der, liker ikke Sapara på ving, han vil som du sier fungere bedre sentralt.. hva med å bruke Konan og Traore på vingene ? er det et alternativ? Hva med Skjelbred? Vi har litt mange sentrale midtbanespillere synes jeg, i forhold til dekning på andre plasser. Nevner kjapt. Demidov, Sapara, Tettey, Skjelbred. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Skjelbred synes jeg passer fint som ving. Når vi har kjøpt oss en kvalitetsspiss, setter vi Konan som høyreving. Litt mye tanker her nå, men spiller for tiden veldig mye FM. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Blir tøft mot Stabæk! Må si at jeg ikke har store trua på 3 poeng i kveld.. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Tippe resultat da gutta? Stabæk - RBK 1-3 (Alan - Ivers x2, Supermann) Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Blir nok 1-2. Alan som du sier, men Iversen scorer bare ett, og Aas scorer det andre. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Rosenborg er vaksinert mot å skåre mye mål. Jeg tipper det blir uavgjort; 1-1. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Og Stabæk er vaksinert mot å score på Lerkendal.. Ikke siden de rykket opp har de ikke scoret på Lerkendal! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 blir muligens 1-0 kamp. Til hvem er ikke lett å gjette. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Håper bare det ikke blir som forrige i Bærum. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Greit å få hjelp av Knutsen i Stabækmålet da 1-1, dass! Endret 6. august 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Faan hørte dere hva semb sa om å forsvare stabækks beste spiller ? Bare for en spiller blir taklet mye så betyr det ikke at det skal gis kort når taklingene ikke er spesielt stygge... og han der har vært trener for landslaget.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå