vargaz Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Håper på Ivers salg hvis prisen er riktig han er for gammel, håper på at vi beholder Lago.. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hmm, på RBKweb står det at den engelske klubben kommer fra det andre nivået i Champions League. Det var en ting jeg tenkte på i mange minutter før jeg klarte å få noe ut av det. Mulig det er forandret nå da, forhåpentligvis. Uenig med deg vargaz, Iversen er en spiller vi MÅ beholde. Han scorer mål, relativt stabilt i forhold til andre. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Ser også at Dorsin trener med RBK igjen. Kunna godt tenkt meg å fått tilbake han, vi har et stort problem på venstrebacken. Og, nei, Iversen må bli! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Oppslagsverk. Ikke Champions league. 2. nivå i den engelske ligaen, altså, the championship eller 1. div hvis du ønsker å kalle det det. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Sinnsykt med interesse fra utlandet på spillerne våre for tiden: http://fotball.adressa.no/eliteserien/article114392.ece Lenke til kommentar
kilik Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 West Bromich Albion? Hvis Ciljan skal gå får det være til en klubb folk har hørt om i det minste... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ciljan må uansett ikke til england, tror ikke det blir korrekt i forhold til hans spillestil, tror han ville blitt en større hit i Italia eller Spania, men vi får vente å se, han blir nok ikke i RBK for alltid.. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Kan vel si med 99% sikkerhet at Lago blir i RBK Å bra er det. http://fotball.adressa.no/eliteserien/article114344.ece Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Ser også at Dorsin trener med RBK igjen. Han trener alltid med Rosenborg når han er i Trondheim. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Oppslagsverk. Ikke Champions league. 2. nivå i den engelske ligaen, altså, the championship eller 1. div hvis du ønsker å kalle det det. Hehe. Det vet jeg=) Rimelig sikker på at det var skrevet Champions League når jeg så det likevel. Men som sagt, jeg fant ut hva de mente, altså the championship. Ser også at Dorsin trener med RBK igjen. Han trener alltid med Rosenborg når han er i Trondheim. Mulig han drar til Italia, han liker maten der. http://www.rbkweb.no/vis/6269 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Liker virkelig ikke bortekamp mot Tromsø. Virker jo allitd som vi har problemer der oppe. I alle fall etter det jeg kan huske. Tips: 1-1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Ser det. Hater å spille borte mot Tromsø Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg sa det før kampen,RBK kommer til og tape! 3-0 til pause er skammelig. FAEN Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Enig. Skammelig, meeget skammelig! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Agh. Tromsø og den jævla kontringsfotballen deres. At de har en effektivitet på 100% hjelper heller ikke på humøret mitt. Lenke til kommentar
96robert Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Han Lustig er elendig. Endret 3. august 2008 av 96robert Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Han Lustig er elendig. Etter å ha sett en mann i 45 min så er det vel litt tidlig å få en slik attest? Men han har ikke vært god i første omgang. Lenke til kommentar
96robert Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Han Lustig er elendig. Etter å ha sett en mann i 45 min så er det vel litt tidlig å få en slik attest? Men han har ikke vært god i første omgang. Ja, hehe Synes Roar Strand spiller mye bedre Lenke til kommentar
salomo Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Fy faen så digg, snakk om å bli overkjørt og enda skulle vi hatt en straffe. Dette var kattens lek med en død mus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå