teaspoon Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Ser mørkt ut med Cooper http://fotball.adressa.no/eliteserien/article113925.ece Over 20 mill. tror jeg ikke RBK er villige til å betale. Men, Cardiff vs. Rosenborg BØR helle til vår fordel. Eneste som taler til fordel for RBK er at her har han mulighet til å spille e-cup, kvaliteten på ligaen jevnt over er nok bedre i Championship enn i TL, og lønna er nok noen kroner høyere enn ett par mill også. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 1-0 Herlig skudd av Stoor! Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Bare de ikke slipper inn noen mål så er det greit. Wow! Tettey skyter rett opp på åpent mål! :O Endret 27. juli 2008 av Reppelarsinj Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Det var nok desverre Tettey som gjorde det du =b Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Som han har gjort på 3 100% sjanser =/ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Hvor ser dere? 2-0 jo!! Endret 27. juli 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hva faen har dommeren røyka? Oo Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Utvisning?!? Vi kan ihvertfall være glad over at det ikke buttet imot når Tettey bommet på 5x 100% sjanser. Endret 27. juli 2008 av Rampage Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Hva faen!!! Kan noen forklare nærmere? Peter Rasmus tok jo helt av på radioen. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Demidov skulle byttes ut med Basma og fikk rødt kort før han kom seg av banen (det tok 2 minutter av kampen) og dommeren la ikke til det heldigvis. MEN JÆVLIG RART. Hamrèn og alle ble jo helt krakilske. Jeg aner ikke hvorfor han fikk rødt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 På RadioAdressa sa de at det var fjerdedommeren som rotet det til. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Tror dommeren mente Demi brukte for lang tid på å komme seg av. Men skjønner ikke helt hvordan han fikk det første gule.. Fatal dommer i dag. Men er glad vi fikk den straffen vi skulle ha, det skulle jo ha vært en til. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Nydelig kamp i dag. Ferie i Trondhjem er ikke noe uten en tur på Lerkendal. Forresten ganske tåpelig utvisning synes nå jeg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Tror dommeren mente Demi brukte for lang tid på å komme seg av. Men skjønner ikke helt hvordan han fikk det første gule.. Fatal dommer i dag. Men er glad vi fikk den straffen vi skulle ha, det skulle jo ha vært en til. Det var to stk vi skulle ha hatt den tiden jeg hørte på, og jeg slo på etter 82 min.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Europa spill Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Lag vi kan møte i neste e-cup-kamp: Vetra (Latvia) hvis de slår Viking EB/Streymur (Island) hvis de slår Manchester City Cliftonville (Nord-Irland) hvis de slår FCK B36 Tórshavn (Island) hvis de slår Brøndby Vinneren av Bangor (Wales)/Midtjylland (Danmark) Vinneren av TVMK Tallinn (Estland)/Nordsjælland (Danmark) Vinneren av Djurgården (Sverige)/Flora Tallinn (Estland) Vinneren av Racing Union (Luxembourg)/Kalmar (Sverige) Vinneren av Cork (Irland)/Haka (Finland) Vinneren av Honka (Finland)/IA Akranes (Island) Vinneren av FH Hafnarfjördur (Island)/Grevenmacher (Luxembourg) Vinneren av Glentoran (Nord-Irland)/Metalurgs Liepaja (Latvia) Vinneren av Olimps Riga (Latvia)/St. Patrick's (Irland) Vinneren av Suduva (Litauen)/The New Saints (Wales) Vil for all del unngå svensk og dansk motstand her. Alle de andre bør vi slå lett over to kamper. Trekning den 1.august. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 På tide at vi ble norges første klubb med seier i en E-cup finale Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jau, var jo bare...kremt...11 andre vinnere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå