Rampage Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Phail, you that is. Rosenborg Ballklub ja. Btw. blir det Sumo-opplegg i morra også? Endret 18. juli 2008 av Rampage Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 DU MANGLER EN B I OVERSKRIFTEN!!!"BALLKLUB" NONONONO.. Nice burn! Som sagt: Det skreives med bare en "b" . Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Morgendagens oppgjør mot NAC Breda sendes ikke på TV2 Sumo. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Fant ut det dessverre, dekkes av enmannsproduksjon som vises i høydepunkter på rbktv til kvelden. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Noen som vet om RadioAdressa har planer om og dra nedover å dekke kampen? ;o Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Tradisjonen tro tror jeg Radio Adressa kommer til å dekke kampen. Mulig det står et sted på nettavisen deres. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Synd kampen ikke går på tv. Tror det kan bli jevnt. Gleder meg derimot til hjemmekampen, dersom ikke vi taper skammelig i morra.. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Synd kampen ikke går på tv. Tror det kan bli jevnt. Gleder meg derimot til hjemmekampen, dersom ikke vi taper skammelig i morra.. Neida. Vi kan fort klare 1-1 eller 2-1. Får vi med det vitale bortemålet i sekken tror jeg vi har store sjanser for avansement. Vi skal ikke undervurdere Breda, men heller ikke overvurdere. Null respekt for større navn i Eredivise i dag/morgen, Rosenborg er et lag med stolte tradisjoner i Europa som vi skal opprettholde. Kan bli litt skralt uten Demidov, men han har ikke vært særlig god i de siste kampene. Håper Nordvik leverer en kjempekamp. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Sliter med skader nå. Iversen, Stadsgaard, Demidov og Koné er ute. Med andre ord trøbbel både forover og bakover på banen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Ble tap nok en gang etter keepertabbe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Bah, 2-0 på Lerkendal. Faen, det ble bare 1-0. Jeg hadde satsa 100kr på 2-0 Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Mulig jeg må komme meg på lerkendal igjen jeg også nå da.. kommer litt an på om dama har fri til neste helg... når går kampen? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Mulig jeg må komme meg på lerkendal igjen jeg også nå da.. kommer litt an på om dama har fri til neste helg... når går kampen? Så hvis dama har fri, drar du på kamp regner jeg med! Et helt greit utgangspunkt egentlig. De skulle hatt et bortemål, men dette er absolutt overkommelig. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Neste hjemmekamp er mot Breda neste søndag kl 15.45, men først er det bortekamp mot Viging på onsdag. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 neinei, hun må jo ha fri slik at hun kan være med det tar 3 fuckings timer å kjøre til trondheim, ikke snakk om at jeg orker å kjøre alene Lenke til kommentar
kilik Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Laget mot Viking blir trolig slik: Alexander Lund Hansen Fredrik Stoor - Andreas Nordvik - Alejandro Lago - Roy Miller Roar Strand - Marek Sapara - Alexander Tettey - Per Ciljan Skjelbred Didier Konan Ya - Jo Sondre Aas Bør nok vinne denne hvis vi skal henge med i gullkampen. Endret 21. juli 2008 av kilik Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 uff, dette høres ut som oppskriften til katastrofe, eneste vi mangler er jo Storflor. men uansett, spennende... vi får se, vi får se... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Enige om Stoor http://fotball.adressa.no/eliteserien/article113497.ece ... Hva skjer med laget? vi er snart uten spillere som holder høyt tippeliga nivå.. Endret 21. juli 2008 av vargaz Lenke til kommentar
kilik Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Ser ut til at vi allerede titter på en erstatter Skal ha fått over 25 mill. for Stoor etter at det ble budkamp med Sunderland. Lustig koster sikkert 10-12 mill. Høres ut som en god deal hvis denne Lustig holder nivået. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå