Angeleno Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 TV2 Sport og RBKTV sender kampen, og den starter 16:00. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 Ble en grei seier dette her, men synes fortsatt RBK har en del og jobbe med offensivt. Blir for mye spilling på tvers, og skal ballen inn i boks virker det som at den er nødt til å komme fra rett vinkel på sidene. Legg et tidlig innlegg eller spill opp langs midten. Men når RBK prøver å variere ender det med pasningsfeil. Lago var banens beste i dag. Han slapp ikke en meter på egen banehalvdel.. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 Tror vi skal få det tøft borte mot Breda. 3.plass i nederlansk liga er ikke til å kimse av. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Fint å se at RBK tar hånd om lovende trøndere, men håper ikke at Sellin er ment som erstatteren for Konè. Få ut fingeren og hent en spiss vi allerede vet holder standarden som trengs i norsk fotball. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Dallas har avslått budet fra rbk på drøye 7,5 mill for Cooper, sies det. Bare fortsett å by, sier jeg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Fint å se at RBK tar hånd om lovende trøndere, men håper ikke at Sellin er ment som erstatteren for Konè. Få ut fingeren og hent en spiss vi allerede vet holder standarden som trengs i norsk fotball. Når jeg leser den artikkelen fra Dagbladet minner det meg om kompis av meg som er i Stabæk nå. Jan Tømmernes for de som vet hvem det er. Han scoret 27 mål i 2. div i fjor og ble solgt til Stabæk i vinter. Han har nesten ikke fått spille. Håper det ikke blir sånn med Sellin og. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Dallas har avslått budet fra rbk på drøye 7,5 mill for Cooper, sies det. Bare fortsett å by, sier jeg Hvis de mener Cooper er en mann som holder høyt tippeliga nivå, så må de by 15 mill. Vi må ha en spiss av topp klasse. Sellin er kommet for å lære, senere bli RBK's neste ivers.. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Forbannede gjerrigknarker hele gjengen. Jeg for min del, er i ettertid godt fornøyd med at jeg kjøpte Alanzhinio for hele 15 mill på FM Lenke til kommentar
gregersxx Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Rosenborg Ballklubb har vel den beste stallen i hele Norge, kansje skandianavia også? Som regel, iallefall på lerkendal så er det ingen lag som måler seg med rbk spørr du meg. Men hvorfor taper de? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Mangel på kontinuitet. Først og fremst mangel på kontinuitet... så kan man begynne med 1. Eguren, 2. Hareide og 3. Brakka. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Mangel på kontinuitet. Først og fremst mangel på kontinuitet... så kan man begynne med 1. Eguren, 2. Hareide og 3. Brakka. Jeg skjønner ikke helt. Hvor kommer Eguren og Hareide inn i bildet? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg skjønner ikke helt. Hvor kommer Eguren og Hareide inn i bildet? Må henge meg på denne. Dette tror jeg du må utdype litt mer.. Lenke til kommentar
gregersxx Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Hva mener dere om evnt kenny cooper overgang til rbk? Noe nytt om evnt overgang? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Mangel på kontinuitet. Først og fremst mangel på kontinuitet... så kan man begynne med 1. Eguren, 2. Hareide og 3. Brakka. Jeg skjønner ikke helt. Hvor kommer Eguren og Hareide inn i bildet? Det var ment som en liten kommentar til hva som har holdt på de siste årene på Lerkendal. Eguren trakk jeg inn som et prakteksempel på en spiller vi ikke klarte å beholde. I likhet med Jan Gunnar Solli, Alexander Ødegaard og Thorstein Helstad kunne han ha vært på et gullvinnende Rosenborg den dag i dag og herjet i Tippeligaen. Hareide forsvant og med det forsvant dominansen de siste årene. Siden han har vi ikke hatt en optimal trener. Jeg tror dog sterkt på Hamrèn og at han blir den optimale treneren. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Eguren floppet jo i Rosenborg. Han grep ikke sjansen når han hadde den. Akkurat det er ikke noe nytt fenomen. En spiller passer kanskje ikke for en klubb og passer strålende i en annen. Det er en av fotballens mysterium. Solli gikk til Brann etter å ikke ha prestert noe særlig, hverken for Rosenborg eller lanslaget. Han hadde sikkert mye potensialet mens han var her de siste årene, men kanskje han hadde gått lei eller ikke giddet å konkurere mot de yngre. Når han gikk til Brann ble han bedre, men det er heller ingen nyhet at spillere får ny energi og oppdager nye egenskaper når de skifter klubb. Selv har jeg til gode å se noe stabilitet i kvalitetene hans. Helstad derimot skulle jeg likt å sett enda i spissrekkene til RBK. Men det nytter ikke å gråte over spilt melk. Er veldig lite man kan gjøre med fortiden. Selv tror jeg RBK har lært av de feilene de har gjort. Ta Stoor som eksempel. I begynnelsen hadde han veldig lite gode kamper, men han fikk sjansene han trengte. Nå kan han bli det beste salget på lenge. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Du setter opp Eguren og Stoor i en og samme paragraf og sier at Eguren ikke grep sjansen da han fikk spille, og at Stoor ikke spilte særlig bra i begynnelsen. Vel, det er i praksis det samme, bortsett fra at Eguren knapt fikk prøve seg. Hvor mange kamper fikk egentlig Sebastian fra start? Fem? Seks? At vi ikke klarte å se potensialet i ham er smått utrolig. Det handler om å innprente spillesystemet i spillerne på den riktige måten, innøve et spillesystem som fungerer og bruke spillere på den riktige måten. Ellers tar jeg selvfølgelig poenget ditt. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Det var kaos på Brakka i de tidene ja. Men tar vi en titt i dag begynner ting og roe seg. Har vel ikke blitt helt stabilt etter ankomsten til Hamrén, men å forlange kontinuitet etter bare en måned er litt drøyt. Forventet egentlig ikke at RBK skulle være med i gullkampen i år. Skjer det ikke neste år heller blir man jo skuffet, men det er fortsatt ingen krise. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Og der var endelig Sellin klar for RBK. Jeg har faktisk tro på at han kan bli en nøkkelspiller allerede om 2-3 år. Et fremtidig spisspar bestående av Jo Sondre og Kjell Rune hadde ikke vært å forrakte. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 DU MANGLER EN B I OVERSKRIFTEN!!! "BALLKLUB" NONONONO.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå