Armageddon Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Synes heller vi skal fokusere mer på kjøp enn salg. Ifølge VG har RBK lagt inn nytt bud på Cooper. Virker som en veldig god spiller det der. Virker som han kan passe godt inn i Tippeligaen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hvorfor syns du Cooper virker som en som er veldig god spiller? Av det jeg har sett av han virker han ikke noe serlig. Han har ikke spesielt med fart eller gjenombruddshissig het. God på hodet er han, og har kurrante avsluttninger. Ellers ser jeg ikke noe ekstra ordinert i han. 21 mål på 57 kamper er heller ikke så overbevisende. Han er tydeligvis best på hodet iallefall, og hvordan kommer han da til å fungere når han ikke får legg fra kantene. "vingene" våre er jo ikke allverden Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Han virker som en erfaren spiller som kan å sette mål. Han er en ganske lang og kanskje sterk spiss, i likhet med Konè, men forhåpentligvis er han litt mer treffsikker. Ligner litt på Helstad, med tanke på avslutninger. Forhåpentligvis har han litt mer løpskraft. Er jo klart at han kan ikke er en så god spiller som man tror, men man må jo ta sjanser når man skal kjøpe spillere.. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 men man må jo ta sjanser når man skal kjøpe spillere.. Må man hele tiden gjøre det? Hvorfor kan vi ikke slenge 20-25 mill på bordet å få en klassespiss? En som har lykkes i Skandinavia før! Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 men man må jo ta sjanser når man skal kjøpe spillere.. Må man hele tiden gjøre det? Hvorfor kan vi ikke slenge 20-25 mill på bordet å få en klassespiss? En som har lykkes i Skandinavia før! Det synes jeg også. Men så gjerrige som de er på brakka tviler jeg på at det blir noe av. Vi får nøye oss med spillere som Kenny Cooper, han ble da tross alt tatt ut på All-Star-laget til MLS sammen med Landon Donovan på topp, og det sier egenltig det meste. Men likevel, å bla opp 40 millioner for en ekte målgarantist som kan nette mer enn 30+ hver sesong, en som Helstad, tror jeg kunne ha gjort ganske godt. I Cooper tror jeg vi får en som scorer 10 seriemål jevnt og trutt, og er litt variabel i prestasjonene. Satan at vi solgte Helstad! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Skjønner ikke helt Helstad salget jeg eller. Han er å blir den perfekte makker for en hodesterk spiss slik som Iversen. Men han fikk vell aldri helt sjansen i RBK eller. Han passer ikke i 4-3-3 men i 4-4-2 er han optimal Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Egentlig kan han være optimal i en 4-3-3 formasjon også. Det handler om tillit.. Desverre brukte RBK trønderen Ivers, istedenfor å sette sin lit til en uklipt hedemarking.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Uenig. RBK sin 4-3-3 filosofi handlet om å komme rundt på kant og slå inn, evt slå 45. Og der var Iversen, Brattbakk, Rusfeldt, Carew optimale. Helstad er en kjapp bakromsspiss, og passer langt i fra i den formasjonen i mine øyne. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Helstad har sin største styrke i bakrommet ja, men han har også en tendens til å stå på riktig sted til riktig tid og putte mål på mål på mål.. Dette går det fint an å utnytte i en 4-3-3 formasjon. Problemet med RBK på tida når Helstad var her, var at det var viktigere å spille "RBK-stil" enn å utnytte de spillerne de hadde på laget.. Endelig føler jeg at dét begynner å slippe litt og jeg er villig til å vedde mye på at Hamrén har hatt noen heftige diskusjoner med ledelsen for å få gjennom dette! Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Egentlig kan han være optimal i en 4-3-3 formasjon også. Det handler om tillit.. Desverre brukte RBK trønderen Ivers, istedenfor å sette sin lit til en uklipt hedemarking.. Så presterte Iversen veldig, veldig bra i sesongen 2006 og har alltid puttet på mål med Rosenborg, noe han ser ut til å fortsette med nå også, uansett hvor mye dårligere han leverer i en kamp i forhold til det Helstad gjør og har gjort for Brann. Men en duo i 4-4-2 bestående av Iversen og Helstad kunne ha fungert veldig bra. Bakromsspissen Helstad som lukter scoring ved enhver anledning og goalgetteren Iversen. Well, nok å gråte over spilt melk, jeg er positiv til Kenny Cooper. Vi kan hente fra Skandinavia, men der kan vi ikke få hentet spillere av Razak Omotoyossis kaliber. Cooper inn og en kantspiller som kan slå innlegg, pluss ny kontrakt til Lago, og jeg er fornøyd. 3. plass i år er jeg stor-stor-storfornøyd med. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Ja. Razak Omotoyossi er en spiller jeg kunne tenkt meg å sett i RBK. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Ja. Razak Omotoyossi er en spiller jeg kunne tenkt meg å sett i RBK. Dessverre er han bare å utelukke. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hvorfor det? Helsingborg har vist sagt at folk må ut med £2M, altså 20 mill, og det har vi iallefall råd til. Et slikt klassekjøp skulle satt standaren egentlig. desverre er det ikke slik Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Razak Omotoyossi er da solgt til Al Nasr? Han spiller ihvertfall ikke i Helsingborg lengre. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hmm. Ja det kan hende Hvorfor går han isåfall dit? Oo. Må være snakk om store penger, siden det ikke akkurat er et springbrett til europa :b Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Selvsagt er det snakk om penger.. er det ikke alltid? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 In an interview with local newspaper Helsingborgs Dagblad, he [Omotoyossi] compared football players with prostitutes, saying that "we go where there is money". Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Ah, det visste jeg ikke. Han har uttalt det om pengene, og vi kan nok neppe matche en Saudi-Arabisk klubb på det feltet. Gå for Cooper. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Snart begynner kampen mot Ekranas. Aleander Lund Hansen Fredrik Stoor - Alejandro Lago - Andreas Nordvik - Roy Miller Didier Konan - Marek Sapara - Alexander Tettey - Per Ciljan Skjelbred Yssouf Kone - Steffen Iversen BENKEN: Rune Almenning Jarstein, Roar Strand, Vadim Demidov, Øyvind Storflor, Jo Sondre Aas og Albert Berbatovci. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Tv sendt kamp? Når starter den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå