DJ_Dark Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Litt artig at vi plutselig er oppe på 5. plass nå, 6 poeng bak lederne! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Herligt.. ting er ikke helt tapt ennå... muligheten for å få kjøpt noen i transfervinduet som kommer.. så kan vi kanskje knive med toppen.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Ser absolutt ikke like ille ut nå som det gjorde for noen runder siden. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Forventer etter første 1.august: En ving av klasse (Alanzinho?), og ikke minst en målskorer av rang (Helstad elns) Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Så nettopp en film av Kenny Cooper på youtube, ser ut som han har en god høyrefot, er sterk på hodet og kan å utnytte bakrom. Leste også at det er flere lag som har lyst på han så det blir spennende å se om han kommer til RBK. Han vil iallefall ikke bli noen dårlig Koné-erstatter vil jeg tro. Her er filmen: Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Gammel-ivers kunne hatt comeback og det ville blitt en god erstatter for Kone. Men likevel, er positiv til Kenny Cooper, virker som er solid spiss. Ganske stor type til å være spiss. Det blir spennende. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Ser ut som han er ganske kald i flere situasjoner der og. Ser spennende ut. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Håper på noen kvalitetsspillere, håper vi klarer å kjøpe oss til suksess nå da gangsskyld kanskje vi får til et skikkelig røverkjøp igjen, det har vært en stund siden sist nå.. håper uansett at vi handler mer enn en spiller... Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Etter de få erfaringene med dyre spillerkjøp så har vi jo erfart at det lønner seg. Tenker da på Sapi. Er også litt for at vi ser litt etter i øst-europa for spillere også. Mye bra talent der. Det gjør hvertfall jeg på FM og det lønner seg nesten alltid^^, Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 host morten host knudtsen host... er ikke alltid dyrkjøpene lønner seg.. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Stabæk går på akkurat samme smell som i fjor etter ferien, Fredrikstad selger Tarik og Lyn er i en økonomisk krise. Dette kan gå veien hvis vi greier å beholde nøkkelspillerne våre. Er faktisk mest bekymret for Brann nå. Endret 8. juli 2008 av kilik Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Stabæk går på akkurat samme smell som i fjor etter ferien, Fredrikstad selger Tarik og Lyn er i en økonomisk krise. Dette kan gå veien hvis vi greier å beholde nøkkelspillerne våre. Er faktisk mest bekymret for Brann nå. Det hadde vært bra. Men da MÅ vi ha forsterkninger. I alle fall hvis Stoor forsvinner. Men uansett må vi ha en GOD erstatter for Koné! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Håper vi får forsterket, Vestre og Høyre vinger i forsvar, 1-2 spisser som SCORER mål.. masse mål, vi snakker Harald Martin, Sigurd og John stil.. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Håper vi får forsterket, Vestre og Høyre vinger i forsvar, 1-2 spisser som SCORER mål.. masse mål, vi snakker Harald Martin, Sigurd og John stil.. JOHN?!! Vi snakker ODD!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg ønsker meg bare en ting i utgangspunktet. En goalgetter som scorer bøttervis med mål. At vi kunne gi bort Helstad til Brann er for meg et åpent spørsmål. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Det må rett og slett være på grunn av sveisen. Siden han scorer så mye mål, så ser jeg ikke noen andre muligheter. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Helstad-salget er irriterende ja, for det er nettopp en Helstad-type vi trenger i samspann med Ivers (som holder i noen år til). Håper man ikke er så alt for grådige denne gang på Brakka. Man bør være forberedt på å lange ut 20-30 mill. i august for en komplett stall hvis Stoor forsvinner. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Pengene er jo der og om Hamrèn får det som han vil, blir det sikkert brukt en del av dem også. Stallen har jo trossalt forfalt i noen år nå. Da blir det dyrere å kjøpe seg opp igjen... Går overgangene vår vei i år, så har vi mulighet på gullet! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Fulham fikk Stoor-nei Fortsatt ikke enige her ser vi, og de 70 mill som de i England sa, er egentlig bare 20 mill, men det er fortsatt penger. Selv om jeg vil beholde Stoor. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 20 millioner er i mine øyne altfor lite for en spiller som nettopp har signert ny kontrakt, samt spilte fast for Sverige under siste EM. I tillegg bør RBK vise at de virkelig har ambisjoner om å bli topp 30 i Europa. Det blir man definitivt ikke ved å selge unna spillerene sine for småbeløp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå