Maynard James Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Hmm. Hvem er denne Cooper? Kan ikke vi bare kjøpe en kjent spiss. Jeg er lei av alle kjøpene fra USA osv, de flopper jo bare uansett. Gah, av å til tror jeg Thorbjørnsen er evneveik Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Hmm. Hvem er denne Cooper? Kan ikke vi bare kjøpe en kjent spiss. Jeg er lei av alle kjøpene fra USA osv, de flopper jo bare uansett. Gah, av å til tror jeg Thorbjørnsen er evneveik Kremt, forskjellen ligger i millioner. RBK er ikke en attraktiv klubb nok til å hente inn kjente spisser. Da er det bedre at man plukker opp en litt ukjent (muligens) gigant i en amerikansk Cooper. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Hmm. Hvem er denne Cooper? Kan ikke vi bare kjøpe en kjent spiss. Jeg er lei av alle kjøpene fra USA osv, de flopper jo bare uansett. Gah, av å til tror jeg Thorbjørnsen er evneveik Det kan jo hende at Cooper er kjent i USA? Og han blir jo godt speidet på, så det tror jeg går fint. Og de kjøpene som har floppet har ikke vært pga ferdighet akkurat. Se på Eguren, som floppet i RBK fordi han ikke ble brukt. Han herjer jo i Villareal nå. Endret 5. juli 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Er vell bare skeptisk på amrikanske spillere. Se f.eks Perkins og Pat Noonan. Pat Noonan skulle jo være "THE SHIT" men, han har jo knapt spilt Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Er vell bare skeptisk på amrikanske spillere. Se f.eks Perkins og Pat Noonan. Pat Noonan skulle jo være "THE SHIT" men, han har jo knapt spilt Hva har Perkins gjort som var dårlig? Greit han hadde noen tabber i starten. Men de siste kampene har han vært veldig god. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Rosenborg skal ha godtatt budet på 71 mill. for Stoor Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Oh sweet mercy of heavens. Det var en saklig sum janei. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Det kan umulig stemme. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Fy fela, det kan ikke være sant! Isåfall må det jo være rekord for norsk fotball. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Carew gikk vell for 75M gjorde han ikke? Men, jeg blir sjeleglad om det stemmer. For det betyr forhåpentligvis GODE forsterkninger Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg tviler ja. Siste vi hørte var at Blackburn hadde bydd rundt 15 mill., så at de plutselig skulle godta over 70 mill. virker meget usannsynlig. Uansett var det veldig smart av ledelsen å få signert ny kontrakt FØR EM. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Uansett var det veldig smart av ledelsen å få signert ny kontrakt FØR EM. Det er det klokeste ledelsen har gjort på laaaang tid ... Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Å fyyy faen! 70 mill! Hvis bare vi får halvparten er det jo en suveren pris! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Det er garantert feil. Jeg tipper Stoor kommer til å gå for 25-30 millioner kroner, noe som i mine øyne er en god pris mtp. at han etterhvert spilte fast under EM. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Har vanskelig for å tro at de skal være villige til å betale 70mill for stoor. Som LarsP sier, 25-30 mill kanskje... Men når transferen går så får vi vel kanskje vite det? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Kanskje de får med Per Ciljan som en bonus? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Kanskje de får med Per Ciljan som en bonus? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Tar det der med ei tesje salt.. Når har Ciljan blitt koblet til Arsenal og Liverpool? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Var han ikke på noen pool treninger etter proffdrømmen elns. på tv3 da? Endret 7. juli 2008 av vargaz Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Stemmer. Fikk tilbud om juniorkontrakt. Aldri hørt noe om at Arsenal er interessert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå