Armageddon Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Blackburn var vel hypp de og? Synes ikke RBK skal slippe han for lett. Roar Strand viste jo i går at han kan fylle rommet, men synes ikke vi skal regne med han hver kamp. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Nei, Roar Strand begynner å bli gammel. Selv om han er den som ofte står på mest, så er han jo plaget med strekk, er han ikke? Og i mange kamper så spiller han kun 60 minutter. Nei, vi kjøpte inn Stoor for å forsterke, og om han går, så blir det et stort hull etter han. Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg håper ikke Stoor blir solgt, men Strand klarer seg fint ut året han spilte i 85.minutter i går og ble kåret til banens beste i Adresseavisen og sikkert flere aviser. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Nå snakkes det om 70 mill. for Stoor Hvis vi får noe i nærheten av det så er det bare å selge med en gang. Tror 30 mill. er en realistisk sum hvis det blir budkamp mellom Fulham og Blackburn. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 ...Får vi 30 mill, så er jeg og fornøyd! Men 70 mill? Det er ganske litt drøyt? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Haha. 70 mill for en spiller som gjorde et par fine opptredener i EM? Neppe.. Men at vi kan få mellom 25 og 35, det kan fort skje. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 70 mill synes jeg var drøyt! 30 mill kan faktisk gå, men jeg vil ikke gi slipp på Stoor! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Sier jaggu meg ikke nei takk om fulham byr £7M Da kan vi forsterke hele laget jo! Og, om vi selger han, kanskje Hamren tenker svenskt, og henter inn Mikael Lustig? Som skal være en meget habil svenske Endret 4. juli 2008 av Shade22 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Kan vel det, men likevel. Er ikke sikkert vi finner klassespillere over alt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Skal nok ikke se bort i fra at Hamrén har noen luringer inn i hodet sitt. Forundrer meg ikke om vi henter noen spillere fra Aalborg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Vi får se. Blir vel som du sier, Hamrén har en plan. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Det har han nok =) Gleder meg til å se hva som skjer fremover Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) £7 for Stoor.. Hadde jo vært morsomt, men veldig usansynlig. Hadde vært kult med noen nye spillere, men en ny spiller som kjøpes inn må være bedre enn det stor er. Han har helt klart endel svakheter, selv om han har hatt en "god" sesong. Ønsker en høyrebekk med stor løpskapasitet, som kan være med mye opp og som er god til å slå innlegg på vår store Ivers. Endret 4. juli 2008 av vargaz Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Om vi hadde fått £70 og ikke £7 hadde jeg begynt å lure Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Ja tack! http://fotball.adressa.no/eliteserien/article111992.ece Er ikke noe tid for "Hva var det vi sa!" og "Ser man det ja!". Hent han tilbake! Snart kommer vel Frode Johnsen tilbake og. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Sier jeg og. Hadde vært fett å få han tilbake og! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Vi har jo ikke klart å erstattet han ennå, så JA! få han tilbake.. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=508025 Liker slettes ikke tendensen. Både Tettey, Ciljan, Stoor er nå "på vei" ut Lenke til kommentar
kilik Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Nei, det er greit at én spiller forsvinner, men ikke tre på en gang. Det må man unngå for enhver pris. Vi har en for liten stall allerede. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Vi kan ikke misten dem... ...enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå