Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beto har vært god. Men hadde jeg vært i hans sko, hadde jeg gitt meg etter Champions League-kampene. Han kom jo med på Uefa sitt ofisielle rundens lag etter bortekampen i Valencia, noe som må ha vært høydepunket etter returen til Rosenborg. Skjønner jo at han ville hjelpe til i forsvarskrisen, men han har ikke akkurat brilljert etter vinteren.

Lenke til kommentar

Ja da var det kampdag igjen, hva tipper dere resultatet blir? Må si jeg er ganske så sikker på seier idag, og tipper på 3-0. Har alltid blitt mange mål i dette oppgjøret, så gleder meg kjempemasse.

Dommeren idag er vel Øvrebø. Han er jo Norges beste dommer, så det burde bli så bra dømming som overhodet mulig i Norsk toppfotball.

 

Men nå skal jeg til stadion. God kamp!

Lenke til kommentar

3. plass på tabellen. Herlig så lenge det varer. Tettey sitt mål i dag var det peneste jeg har sett på Lerkendal. Han mente det vel ikke som noe skudd, men det var rimelig vakkert. Iversen sitt siste var heller ikke så verst. Men det hadde blitt et par mål til om RBK har hatt en spiss til som klarer å plassere ballen i mål. Noe det forhåpentligvis blir nå som Kone stikker.

 

Rettferdigheten seiret i dag og. Silva ble ikke særlig populær når han feiret scoringen sin foran kjernen. Da ble det jubel når han ble utvist. Må si han rakk mye på den lille tiden har var på banen..

 

Noen som vet om bortekampen mot Ekranas blir sendt på tv/nett? Ser for meg at det ikke trengs mye krefter for å overgå de der, men nå er jeg ikke helt oppdatert på den lithuanske serien heller. Noen som aner hva som venter?

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar
Noen som vet om bortekampen mot Ekranas blir sendt på tv/nett? Ser for meg at det ikke trengs mye krefter for å overgå de der, men nå er jeg ikke helt oppdatert på den lithuanske serien heller. Noen som aner hva som venter?

Adressa skulle visst ned, så du får høre over der i alle fall. Vet ikke noe om den blir sendt på tv.

 

Ellers: Fulham med bud på Stoor. Fulham har høynet budet de allerede hadde på Stoor til mellom 13 og 15 mill. For min del vil jeg gjerne ha Stoor i RBK, ettersom han har spilt seg veldig opp i drakta. Likevel er det mye penger vi kan få for han, og en spiller av samme kvalitet kunne blitt kjøpt inn, men jeg ville ikke gamblet på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...