Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Vi trenger vel minst et par forsvarsspillere? Kanskje også en ving og en spiss?

Kanskje en spiss? Hvem skal score målene til RBK egentlig? Rosenborg MÅ ha inn en spiss som er på linje med Nannskog og Helstad, men som samtidig passer inn i RBK sitt system. De har ikke sjangs på topp 3 i år, hvis i ikke handler offensive spillere i sommer!

Endret av sagberg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er bra at Kone ble solgt. Det virket som han har vært en helt annen plass siden mesterligakampene. Synes riktignok at 4,8 mill. for en spiss som Kone er ALT for lite. Dobbelt så my hadde passet seg.

 

Nå forventer jeg imidlertid at Hamren kjøper en klassespiss, en bauta i forsvaret og en venstreving som passer inni den 4-2-3-1-fotballen Hamren og Rosenborg nå spiller.

Lenke til kommentar

Jeg håper bare at det kjøret mot de e brakka ikke fortsetter nå som Hamren har kommet. Det hadde jo egentlig ikke vært overraskende om Hamren gir seg innen året :roll:

 

Hvis Hamren får gjøre som han vil blir jo rbk igjen nordens beste lag. Kan ikke si jeg misliker målene hans i alle fall :)

Lenke til kommentar

Kan bli hardt å ta BG, men tror det går :)

 

Håper bare ikke media og alle begynner å sture sånn hvis det går tungt i noen kamper. Det er det siste de trenger hvis resultatene er labre. Jeg vil tro vi avslutter sesongen med et stigende antall seiere og håper på full gass til neste år. Da skal de andre få møte god gammeldags rbk-kjør :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...