perpetrus382 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Vi trenger vel minst et par forsvarsspillere? Kanskje også en ving og en spiss? Kanskje en spiss? Hvem skal score målene til RBK egentlig? Rosenborg MÅ ha inn en spiss som er på linje med Nannskog og Helstad, men som samtidig passer inn i RBK sitt system. De har ikke sjangs på topp 3 i år, hvis i ikke handler offensive spillere i sommer! Endret 22. juni 2008 av sagberg Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Da var Konè endelig solgt. Men han blir i klubben helt til overgangsvinduet åpner, det var jo snillt av ham. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Håper Hamren slår til skikkelig nå da.. kjøper inn noen dansker som kan gjøre jobben.. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 hva mener du med at Konè endelig var solgt? Synes vi burde hatt han et par år til jeg Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Synes det er helt greit jeg. Det virket ikke som om han hadde motivasjonen helt på rett plass. Virket som om RBK bare var et springbrett til en større klubb og aldri noe mer. Håper noen uslipte diamanter får nok spilletid til å bli litt varm i trøya nå Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg synes det er bra at Kone ble solgt. Det virket som han har vært en helt annen plass siden mesterligakampene. Synes riktignok at 4,8 mill. for en spiss som Kone er ALT for lite. Dobbelt så my hadde passet seg. Nå forventer jeg imidlertid at Hamren kjøper en klassespiss, en bauta i forsvaret og en venstreving som passer inni den 4-2-3-1-fotballen Hamren og Rosenborg nå spiller. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Regner med Hamrèn allerede har sett seg ut noen spillere, og at det er derfor han er rimelig ivrig til overgangsvinduet åpner. I sommer blir det shopping. Skal ikke mye til å overgå fjorårets kjøpefest.. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg håper bare at det kjøret mot de e brakka ikke fortsetter nå som Hamren har kommet. Det hadde jo egentlig ikke vært overraskende om Hamren gir seg innen året Hvis Hamren får gjøre som han vil blir jo rbk igjen nordens beste lag. Kan ikke si jeg misliker målene hans i alle fall Lenke til kommentar
kilik Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Alle er vel forberedt på en plass midt på tabellen i år, men folk begynner sikkert å klage hvis vi ikke er topp 3 igjen neste år. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Rosenborg har faktisk mulighet til å komme seg opp på en andreplass i dag. Men tviler på at den holder til over helga. Men det kan være bra for moralen. Lurer på hvordan lag som stiller i dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Satse på en ny 8-0 i dag? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Eller 0-8 forhåpentligvis.. ^^ Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Vi får satse på det. Tviler sterkt tho, blir en vanskelig kamp Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Kan bli hardt å ta BG, men tror det går Håper bare ikke media og alle begynner å sture sånn hvis det går tungt i noen kamper. Det er det siste de trenger hvis resultatene er labre. Jeg vil tro vi avslutter sesongen med et stigende antall seiere og håper på full gass til neste år. Da skal de andre få møte god gammeldags rbk-kjør Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Eller 0-8 forhåpentligvis.. ^^ Heller det ja. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Rødt på Stoor. Blir sjeleglad for 1 poeng nå. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Det er rett og slett årets latterligste rødkort. Dommeren er retardert! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Her har vi pisset på Glimt så det holder og så får vi et tard rødt kort. Minner meg om kampen vi tapte 1-0 i går da jeg spilte. De hadde tre sjanser i kampen, en stor og scorte Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Ojoj. Velkommen tilbake til Tippeligaen Stoor. Åja, stemmer det. Dommere her er mentalt tilbakestående. Husket du ikke det? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 1-0. For et sjokk nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå