MartinF Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Basma er god! Nei, det er han ikke. Eller jo, han er bedre enn meg og de fleste andre på forumet her, men han er gammel og ikke god nok for første elleveren til RBK. Vi må handle et par stykk i sommer. Savolainen ute for sesongen. Det lover ikke godt. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Nja, vi er jo ganske sterke på savolainens posisjon allerede, trenger å få inn noen som kan score mål, for resten av spillet sitter jo tydeligvis ganske bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Bare jeg som fant en skrivefeil i tittelen? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Det er da vittelig en "klub" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Ja, sannelig var det det Har alltid trodd at det er Ballklubb siden det f.eks er Rosenborg Ishockeyklubb. Ja, sannelig var det det Har alltid trodd at det er Ballklubb siden det f.eks er Rosenborg Ishockeyklubb. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg skjønte det nesten.. Om RBK hadde kommet seg til tredje runde hadde de trukket Molde. Det hadde vært ganske artig og fått til en Molde-tur til i år, men den gang ei. Nå har Molde god sjanse til å slå ut laget som slo ut RBK. Kjiiipt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Surt Burde ha luktet at ingen tråd går gjennom 123 sider med en slik feil Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Det er da vittelig en "klub" Nå er det helt sikkert jeg som er veldig dum her, men jeg skjønner ingenting. Hvorfor ikke klubb? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Fordi i 1917 da det ble stiftet het det fortsatt klub. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Fordi i 1917 da det ble stiftet het det fortsatt klub. Det het ikke Rosenborg Ballklub før i 1928. Før det het RBK Sportsklubben Odd. Endret 11. juni 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 "Det hele startet på Rosenborg, en bydel i Trondheim. En guttegjeng bestemte seg for å starte en fotballklubb, og navnet ble Odd, for øvrig oppkalt etter fotballklubben Odd Skien. I 1927 ble navnet endret til Rosenborg Ballklub." Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 The club therefore took on its current name, Rosenborg Ballklub, on October 26, 1928. Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Rosenborg_BK Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Hvorfor gå til wiki når du kan gå til rbk.no? http://www.rbk.no/info/article103354.ece Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Hva synes dere om satsningen til Ranheim til å etablere seg i førstedivisjon? Jeg synes at det er fantastisk jeg, og håper at RBK kan støtte laget slik at det er mulig. Tenk dere Ranheim i Eliteserien! Byderby i Trondheim! Dette er virkelig noe jeg håper at det blir noe av. Hva synes dere? http://fotball.adressa.no/eliteserien/article110253.ece Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg kan egentlig ikke fordra Ranheim, men det er helt tydelig at vi trenger et trøndersk lag i den nest øverste divisjonen snarest. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Har samme oppfatning som Benitez. Trøndelag trenger et lag til i toppdivisjonene. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2008 Litt sommernytt: - Yssouf Koné skal være solgt til Cluj for 1 mill. euro, ca. 8 mill. kroner. Har trolig spilt sin siste kamp for RBK. - Eggen Jr. går inn i trenerapparatet i Ranheim og blir der ut oppsigelsestiden. Han planlegger å tilbake til Østfold. - Blackburn og andre toppklubber ute i Europa snuser på Stoor etter et bra EM. - Kvarme legger opp. Neste helgs kamp mot Glimt blir hans siste. Har vært merkelig lite snakk om nye spillere i det siste. Nå mister vi i alle fall to spillere nå i sommer og Strand og Basma legger mest sannsynlig opp etter sesongen. Vi trenger vel minst et par forsvarsspillere? Kanskje også en ving og en spiss? Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 22. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2008 Hvor har du det øverste punktet fra? At Kvarme gir seg, er i og for seg greit. Mang en gang har jeg blitt irritert over feilene han har gjort. Håper vi får en ny god midstopper. At internasjonale klubber plutselig har blitt interessert i Stoor forstår jeg ikke helt. Synes han har vært god, men ikke så god. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2008 At internasjonale klubber plutselig har blitt interessert i Stoor forstår jeg ikke helt. Synes han har vært god, men ikke så god. Han hadde 1 god kamp og 1 middels kamp. Tror han vil heve seg betraktelig hvis han får bedre spillere rundt seg. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 22. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2008 Han hadde også en fenomenal kamp på Mestalla forøvrig. Men tror som String-Emil at Stoor vil bare bli bedre og bedre med bedre spillere rundt seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå