Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, Bakke skulle vært sendt ut, karadass satt albuen i nakken på Ivers så han måtte ut. Herlig, Aas skulle satt den på overtid, faen ass.

 

Brann \o/

 

Ser ikke ut som om RBK gjør det for bra i år ;)

 

Jau, Brann imponerte jo virkelig, de løp vel sånn ca. 1/5 av det RBK-spillerne gjorde.

Lenke til kommentar

Seriøst, Pelu å legeteamet til RBK kan dra seg til helvette etter denne tragiske utspillet:

 

«Det bekreftes herved at John Pelu i forbindelse med aktuelle situasjon utviklet akutt krampe i begge legger, og måtte gå av banen rett etterpå, på grunn av krampesituasjonen. Han har også fått nødvendig medisinsk behandling dagen etter kampen for det sammefattes», sier RBK-lege Ketil Jarl Holen i tilsvaret.

 

Hadde han utviklet krampe i begge føtter, helt plutselig etter 55minutter så bør han ikke spille fotball mer, og han burde også ha blitt ligget nede med krampesmerter, ikke reist seg opp i sittestilling med en gang.

 

RBK begynner bare å bli mer å mer tragisk, hvor er fair-play spillet deres blitt av?

Lenke til kommentar

Jeg er ikke lege, men jeg vet hvordan det føles å ha krampe, å når du i tillegg får krampe i begge føttene, så blir du liggende med smerter, og det gjorde ikke Pelu. Var og et litt rart tidspunkt å få krampe på, han hadde jo ikke noen brå bevegelser eller noe

Lenke til kommentar
Jeg er ikke lege, men jeg vet hvordan det føles å ha krampe, å når du i tillegg får krampe i begge føttene, så blir du liggende med smerter, og det gjorde ikke Pelu. Var og et litt rart tidspunkt å få krampe på, han hadde jo ikke noen brå bevegelser eller noe

Vet ikke om du fikk med deg den vendingen rett før der jeg...

 

Han satte seg litt opp, han reiste seg ikke. Med andre ord, han kan ha fått kramper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...