Benitez Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Da bærer det rett ned på stadion. Ikveld blir det fest, vi vinner 4-1! Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Hater Bakke! Få han vekk! Edland Lenke til kommentar
Brulf Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Brann \o/ Ser ikke ut som om RBK gjør det for bra i år Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Vel, Bakke skulle vært sendt ut, karadass satt albuen i nakken på Ivers så han måtte ut. Herlig, Aas skulle satt den på overtid, faen ass. Brann \o/ Ser ikke ut som om RBK gjør det for bra i år Jau, Brann imponerte jo virkelig, de løp vel sånn ca. 1/5 av det RBK-spillerne gjorde. Lenke til kommentar
Brulf Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Hjelper lite å springe rundt på bana når man ikke skyter ballen i mål Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 1-1 mot gullvinnerne fra ifjor= dårlig? Vi eide jo kampen. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Hjelper lite å springe rundt på bana når man ikke skyter ballen i mål Neida, men det var masse flott fotball og nydelige pasninger, i motsetning til Brann der allt stod stille. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Brann hadde fire forsøk i andre omgang. Og alle var like. Lange baller mot Karadas, som stusser i bakrom og Helstad/Fakiri som tar opp ballen og lager målsjanse Endret 4. juni 2008 av Sjuki Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Synes denne kampen viser at Rosenborg ligger sammen med topplaget Brann, og at ROsenborg bare har hatt en lit dårlig start på sesongen. det er ivertfall jeg tolker utfallet av denne kampen! Ikke det at jeg så kampen, var på skyte-trening istedenfor! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Interessant tolkning, brann ble overkjørt av ett RBK som spilte pen fotball og hadde offensiv morro, så ble det brukt mye albuer og vi måtte bytte ut begge spissene. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Nja, det var vel ikke en fasit på kampen. RBK spilte veldig bra i perioder, det er sant. Men i det siste leddet går det ikke så bra, og det har vel en liten sammenheng med at Brann var så gode i forsvar. Etter målet til Brann stemte ingenting. Dansa, dansa, dansa! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Hadde smakt så sinnsykt godt med seier i dag. Hadde perfekt oppvarming med grilling og pils, får vi rusla ned til Lerkendal i sykt bra vær. Synd at gleden bare varte i en omgang. Er ikke spesiellt sur heller, men litt skuffa over uavgjort. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Kun svakt angrepsspill som gjør at RBK ikke vinner denne kampen.. burde klart å vinne i går. Hadde ballen så og si hele kampen.. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 han fjompenissen av en linje dommer burde sett lengre en sin egen nese, han ene slo jo sapera i bakhode med albuen uten at han hadde ballen rett foran linjedommeren Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Seriøst, Pelu å legeteamet til RBK kan dra seg til helvette etter denne tragiske utspillet: «Det bekreftes herved at John Pelu i forbindelse med aktuelle situasjon utviklet akutt krampe i begge legger, og måtte gå av banen rett etterpå, på grunn av krampesituasjonen. Han har også fått nødvendig medisinsk behandling dagen etter kampen for det sammefattes», sier RBK-lege Ketil Jarl Holen i tilsvaret. Hadde han utviklet krampe i begge føtter, helt plutselig etter 55minutter så bør han ikke spille fotball mer, og han burde også ha blitt ligget nede med krampesmerter, ikke reist seg opp i sittestilling med en gang. RBK begynner bare å bli mer å mer tragisk, hvor er fair-play spillet deres blitt av? Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg skjønner ikke at så mange er kritiske til at han fikk krampe i begge ben. er du en lege?? Forresten hvorfor skulle legen underskrive en løgn\falsk diagnose? Da risikerer jo legen og miste sin lege lisens. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg er ikke lege, men jeg vet hvordan det føles å ha krampe, å når du i tillegg får krampe i begge føttene, så blir du liggende med smerter, og det gjorde ikke Pelu. Var og et litt rart tidspunkt å få krampe på, han hadde jo ikke noen brå bevegelser eller noe Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg er ikke lege, men jeg vet hvordan det føles å ha krampe, å når du i tillegg får krampe i begge føttene, så blir du liggende med smerter, og det gjorde ikke Pelu. Var og et litt rart tidspunkt å få krampe på, han hadde jo ikke noen brå bevegelser eller noe Vet ikke om du fikk med deg den vendingen rett før der jeg... Han satte seg litt opp, han reiste seg ikke. Med andre ord, han kan ha fått kramper. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Det jeg reagerer mest på er etter fallet, hvordan han bare reiser seg opp i sittestilling, uten noen tegn til smerte Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 RBK tapte mot Kristiansund BK på straffer og er ute av cupen. Discuss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå