Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Det er mye filming i tippeligaen, det har gått for langt, men det blir feil å straffe Pelu nå, alle må straffes i ettertid for dette. Derfor kan de ikke starte med straffingen midt i en sesong.. Gjør reglene klare for neste sesong og begynn å straffe i ettertid.. Jeg liker ikke filming, men det er endel av fotballen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NFF har blitt en kompisklubb som kontrolleres fullstendig av media. Er det bare jeg som ser det? Se bare på landslagstrener-ansettelser, den forbanna drage-drakten, og nå piskeslagene de vil begynne å dele ut til spillere som faller lett. Jeg begynner å miste troen på fremtiden til norsk toppfotball når det er hovedsaklig TV2, VG og Dagbladet som skal begynne å bestemme hvordan ting skal gjøres. Jeg kan ikke se for meg at UEFA, FIFA eller det engelske fotballforbundet hadde gjort noe lignende. Det eneste jeg kommer på er Didas skuespill i Skottland, men det kan ikke sammenlignes med dette.

Lenke til kommentar

Det er jo ingentvil om hvilke lag disse store avisene heier på da.. Det blir litt som å prøve å få T-A eller Adressa til å skrive negativt om RBK.. Det kommer bare ikke til å skje. Men det blir litt som C Ronaldo dette.. høy fart, lett person, lite skal til for å han ned i bakken.. Prøv å løp på en 20cm tykk stokk, få en person til å rive deg litt i armen.. klarer du å holde deg på bena?

Endret av vargaz
Lenke til kommentar
Uansett hva som skjer, forventer jeg en bra kamp på Lerkendal i morra. Det blir knallvær og forhåpentligvis skikkelig trøkk på Lerkendal. Selv har jeg halsbetennelse og sangforbud, men får bare gestikulere enda mer. :p

Hopp, klapp og dans^^, Men ikke klapp når du ikke skal. Mye klapping når det ikke skal være klapping som foregår på feltet for tiden :p

Lenke til kommentar

Jeg har hvertfall gitt opp å diskutere dette med folk som er uenig med oss. Alle er omtrent like sta rundt dette, og det ser ut som om det blir en evt. dom mot Pelu som avgjør. Har et eksempel her som en på kjernen-forumet postet igår.

 

"Jeg har i dag vist situasjonen til flere venner her Tyskland - folk som har null forhold til norsk fotball, og første reaksjon fra samtlige har vært at det er straffe. Da de ser reprisen forfra ser de at det ikke er kontakt, men ingen har sagt filming. De aller fleste har sagt at det ser ut som han snubler / at beinet svikter Ikke at deres utsagn beviser noe som helst, men jeg synes det er litt interessant at ingen mente det var filming."

 

Og når man i tillegg ser på bildet som ble lagt ut litt lenger opp i tråden her så ser man jo at det klart er kontakt.

Lenke til kommentar

Virker som at instinktet slår inn mot alle som ikke holder med RBK. Skremmende hvordan hvilke utalelser folk kommer med, når alle sider av saken fortsatt ikke er avklart. Var klønete av Pelu og Hamrèn å komme med uttalelser som ikke stemte overens, men det var ikke sikkert de fortod hvor stort denne saken skulle bli blåst opp. Når jeg forlot Lerkendal, skjønte jeg at det kom til å bli en omdiskutert situasjon, men ikke at det skulle bli den største fotballskandalen hittil i år. Finner folk en liten glipe i rustningen til RBK kan jeg love deg de begynner å hakke løs.

 

Er jo horriblet hvordan NFF kan ignorere flere titalls år med fair play fra RBK sin side, for en enkelt hendelse som dette. NFF skulle gått ut med en uttalelse som rådet RBK å ta for seg det eventuelle problemet på egen hånd. Når LSK skal få komme seg videre i cupen med en hands, og keeper Müller får knuse tryner med kneet sitt, er dette bare en bagatell.

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...