Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Tørum har ikke den verste bergensdialekten heldigvis. Jeg hater og si dette, men bergens- og trønderdialekten ligner litt på hverandre. Man finner sikkert en bergenser som bor litt bortgjemt oppi fjellene der borte, som snakker helt forjævlig.

(Nei vent.. Davy Watne jobber jo i tv2.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes det er på tide å avslutte angrepene mot meg nå og fortsette diskusjonen om RBK. Enig, DJ_Dark?

8483540[/snapback]

Så hva gjorde du mot meg på starten av denne tråden da? Pass på hva du sier.. Enhver som ikke er kjent med trøndersk sliter med den..

Lenke til kommentar

Bruker mitt innlegg nummer 1000 til å si at RBK har gode forutsetninger til å slå Brann i morgen. Regner med vi vil få se mye bra spill ifra Braaten i morgen. Brann kommer til å bruke Solli mye, men siden dette er så opplagt så kommer Dorsin til å takle han så mye at han begynner å grine. Sæternes blir skadet og må stå over resten av sesongen. :D

Lenke til kommentar

logo.gifvs.brann.gif

Rosenborg-laget:

Lars Hirschfeld

Fredrik Stoor - Bjørn Tore Kvarme - Miika Koppinen - Mikael Dorsin

Marek Sapara - Roar Strand - Alexander Tettey

Daniel Braaten - Steffen Iversen - Abdoulrazak Traore

Reserver: Alexander Lund Hansen, Andreas Nordvik, Per Ciljan Skjelbred, Yssouf Kone, Didier Konan, Michael jamtfall og Øyvind Storflor

Jeg har tro på at dette blir en intenst og meget spennende kamp, forhåpentligvis med mange mål. Tipper 3-2 til oss :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Bruker mitt innlegg nummer 1000 til å si at RBK har gode forutsetninger til å slå Brann i morgen. Regner med vi vil få se mye bra spill ifra Braaten i morgen. Brann kommer til å bruke Solli mye, men siden dette er så opplagt så kommer Dorsin til å takle han så mye at han begynner å grine. Sæternes blir skadet og må stå over resten av sesongen. :D

8492319[/snapback]

Jeg bruker da mitt firetusendeognoeinnlegg på¨å ønske RBK et riktig så hyggelig tap, og en god sesong i Adeccoligaen neste år. :cool:

Lenke til kommentar

8492319[/snapback]

Jeg bruker da mitt firetusendeognoeinnlegg på¨å ønske RBK et riktig så hyggelig tap, og en god sesong i Adeccoligaen neste år. :cool:

8494411[/snapback]

Sier FFK-supporteren? (hvis jeg husker riktig)

Lenke til kommentar
Det må være det verste jeg har hørt :roll:

Høres ut so men bergenser som allerede feirer seriegullet...

Og de er det som kjent mange av.

8497097[/snapback]

Åååååh, uvitende RBK-folk med fordommer. Et sikkert tegn på at sommeren nærmer seg. Nevn en av de mange Brann-supporterne som feirer seriegullet for tiden. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...