Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehehe, var helt fantastisk å komme på en fest etter kampen til moldesupportere som lå å sippa i stolene^^, måtte til et par trøndere og en nordlending(meg) for å få liv i festen:P Helt fantastisk herlig å slå molde! For dere som så på TV: Hvordan var lydnivået?

 

Forresten, kom dere på tifodugnad ved gammeldassen på lerkendal på torsdag klokken 1800.

Lenke til kommentar
Men hva med Bratseth? Er ikke han fortsatt i klubben? Skulle ikke han gå av?

 

Han skulle vel bare gå av som sportslig ledet. Det er jo greit at Bratseth er i klubben fremdeles. Jeg synes han virker som en ærlig mann, med mye og tilføye Rosenborg også i tiden fremover.

 

Men hva som skjer med Eggen jr. er en annen sak..

 

”Jeg vil takke lederkollegaer, øvrige ansatte, styret og klubben for øvrig for et godt samarbeid og et godt arbeidsmiljø i min periode som sportslig leder” Knut Torbjør Eggen

 

En liten takk til supporterne hadde kanskje vært på sin plass, eller forlanger jeg for mye?

Endret av sagberg
Lenke til kommentar

Hvem skal overta som sportslig leder da? Hvis Hoftun får jobben, hvem skal evt komme inn i det sportslige utvalget sammen med Hoftun?

 

Selv om Hoftun ble ansatt som assisterende sportslig leder, vil det ikke dermed si at Hoftun er automatisk kvalifisert til jobben. Skutle påpeker at RBK skal bruke god tid på å finne arvtakeren, og sier at prosessen nok vil ta en fem-seks uker.
Endret av sagberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...