Benitez Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Var deilig å kjøre ut av Molde by med flagg ut vinduene og Åge på full vreng.. Ah, herrrlig! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Gikk forbi stamstedet til Tornekrattet på vei til Røkkeløkka, og der sto det 5-6 politifolk for å passe på kjernenfolket som gikk forbi. Kjedelig i grunn, siden vi bare fikk noen minutter på å hetse hverandre på nært hold, før purken dytta oss videre. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Hehehe, var helt fantastisk å komme på en fest etter kampen til moldesupportere som lå å sippa i stolene^^, måtte til et par trøndere og en nordlending(meg) for å få liv i festen:P Helt fantastisk herlig å slå molde! For dere som så på TV: Hvordan var lydnivået? Forresten, kom dere på tifodugnad ved gammeldassen på lerkendal på torsdag klokken 1800. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Knut Torbjørn Eggen har trukket seg som sportslig leder, Erik Hoftun tar over den rollen foreløpig. Men hva med Bratseth? Er ikke han fortsatt i klubben? Skulle ikke han gå av? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 For et rot på brakka! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg ler... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg gråter... og ler, mest det siste Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Men hva med Bratseth? Er ikke han fortsatt i klubben? Skulle ikke han gå av? Han skulle vel bare gå av som sportslig ledet. Det er jo greit at Bratseth er i klubben fremdeles. Jeg synes han virker som en ærlig mann, med mye og tilføye Rosenborg også i tiden fremover. Men hva som skjer med Eggen jr. er en annen sak.. ”Jeg vil takke lederkollegaer, øvrige ansatte, styret og klubben for øvrig for et godt samarbeid og et godt arbeidsmiljø i min periode som sportslig leder” Knut Torbjør Eggen En liten takk til supporterne hadde kanskje vært på sin plass, eller forlanger jeg for mye? Endret 27. mai 2008 av sagberg Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Vi blir ikke så ofte takket dessverre, men de er nok veldig takknemlig for at vi er der og støtter likevel=) jeg liker å tro at vi kan avgjøre en jevn kamp. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Rart hvor ting forandrer seg. Knut Torbjørn tok Fredrikstad opp to divisjoner på like mange år, ble kåret til årets trener og det var bare et tidsspørsmål før han ville ta over som Rosenborg-trener. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Håper Hoftun stepper inn å fortsetter den gode jobben han har gjort, slik at Drama-Eggen blir glemt fortest mulig.. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Hvem skal overta som sportslig leder da? Hvis Hoftun får jobben, hvem skal evt komme inn i det sportslige utvalget sammen med Hoftun? Selv om Hoftun ble ansatt som assisterende sportslig leder, vil det ikke dermed si at Hoftun er automatisk kvalifisert til jobben. Skutle påpeker at RBK skal bruke god tid på å finne arvtakeren, og sier at prosessen nok vil ta en fem-seks uker. Endret 27. mai 2008 av sagberg Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Eggen var ikke så veldig lenge i jobb, men faen så mye helvette han klarte å stelle i stand. Han vil ikke bli savnet. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Nei, er enig der MartinF, synes Knut Torbjørn Eggen har bare stelt istand trøbbel og mas, og det er bra at han trakk seg Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 http://fotball.adressa.no/landslaget/article108983.ece Jeg skjønte den ville komme. Faen og, nå mangler vi mange spillere. Heldigvis spilte ikke Demidov så lenge, slik at han ikke er helt tom til søndagen. Men så kommer jo Brann-kampen bare 3 dager etterpå. Kommer til å bli mange slitne spillere utpå der. Dette er kanskje de to viktigste kampene før EM-pause.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Derfor hater jeg landskamper som er helt uviktige. Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Derfor hater jeg landslaget i det hele tatt... Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 http://fotball.adressa.no/eliteserien/article109080.ece Lurer på om en viss Iversen føler seg truffet "- Det stemmer at vi skal ha egne økter hvor spillerne skal gå, jogge lett eller sykle. Dette tilpasses selvfølgelig individuelt, ettersom noen trenger det mer enn andre." Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Glemmer ikke det løpet Iversen tok i Molde. Man kunne se fettet disse mens han løp halvparten så fort som stopperen. Håper han skjønner selv at han må trene seg i form. Men dette skulle jo ha blitt gjort før sesongstart.. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Til hans forsvar er akkurat den stopperen lynrask. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå