Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant ut at jeg dro ned på Martins(pub) i Lillestrøm for å se kampen...

 

Etter første målet klarte jeg å holde jubelen inne

andre målet måtte jeg nesten begynne å le

tredje målet nærmest skrek jeg, og da så jeg noen LSk faan se på meg, og sa faen at det er mulig til meg selv, og da snudde de seg.

Fjerde målet klarte jeg såvidt å holde meg.

 

Men da kampen var ferdig løp jeg ut, rev opp RBK-beltet mitt slang det rundt og begynte å synge

 

"for ingen banker RBK, ohei ohei åhå", så så jeg ned fra himmelen, og da sto det 3 svære LSk-folk foran meg... Jeg løp mot bilen som bar F, og Mamma viste kjøre skillz som jeg aldri hadde sett før. Og så sa hun "Det der må du aldri gjøre igjen!!!"

 

Men om kampen

Synes RBK har fått spillet igang, og som kommentatoren sa at det var første gang Iversen, Kone, og Sappara spilt sammen, og den triologien sammen med skjeldbred tror jeg er nøkkelspillerne til RBK. Synen og Jarstein var banens beste idag, med de klasseredningene

 

Jeg håper vi spiller slik mot Molde neste kamp, og håper at spillet enelig sitter ihjernene dems

Lenke til kommentar
"for ingen banker RBK, ohei ohei åhå", så så jeg ned fra himmelen, og da sto det 3 svære LSk-folk foran meg... Jeg løp mot bilen som bar F, og Mamma viste kjøre skillz som jeg aldri hadde sett før. Og så sa hun "Det der må du aldri gjøre igjen!!!"

Hæhæhæ!! Genialt :D

Lenke til kommentar

Er ikke "Martins" fuglefaen sitt stamsted. I likhet med Klokkesvingen i Trondheim? Du skulle ha fyrt av et bluss før du stakk :D

 

Alt var bare deilig på Lerkendal i dag. Angrepsspill som funker, buing på Riseth, en Nordli som sitter å griner på sidelinja. Mulig det blir M****-tur på meg neste helg og. Får se om jeg gidder.

Lenke til kommentar

Må sies at vi spiller mot et veldig dårlig lag, men ser enormt potensiale i dette laget. Ivers og Sapara begynner å finne formen, Koné fortsetter og score, ja til og med Skjelbred putter. Demidov er en midtbanegud, Stoor er ikke til å kjenne igjen i forhold til på samme tid i fjor. Med litt tid kan dette bli veldig, veldig bra.

Lenke til kommentar

Stoor var imponerende i går. Selv om han fortsatt litt å jobbe med innleggene. Jeg vet ikke hvorfor han er redd dødlinja, men kanskje han ikke vil skru den ut. Jobber bra fremover og er kongen bakover. Har alltid hatt trua på Stoor, selv når han spilte dårlig i fjor.

 

Var det forresten Tifo i går? Sto i kø til 5 minutter etter kampstart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...