Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva, hvor...Viking?

 

...og siden England passerte oss på målstreken ble trolig det røde kortet til Andreas Ulland Andersen i G19-landskampen mot Bulgaria i forrige uke avgjørende.

 

Viking-spilleren ble revet i bakken - og han slo deretter til bulgareren.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Faen, det hadde jeg ikke trodd.

 

Det sure her er jo den lave marginen:

 

1. England 8,143 (162 kamper)

2. Norge 8,141 (82 kamper)

 

Det røde kortet var altså nok til å tippe det i Englands favør. Uansett så har vi 30% sjanse til å trekke en plass samt at man skal ikke se bort fra at vi kommer videre fra Intertoto (selv om vi får tøff motstand er norske lag i kampform på den tiden, det er ikke nederlandske lag). Jeg vil si vi har 50-60% sjanse for å komme til UEFA-cupen i år.

Lenke til kommentar

Tror Ivers er på god vei til å komme igang. Synes det blir helt feil å henge ut en spiller for at RBK ikke klarer å komme ut i UEFA ,men det er igjen et bevis på at media er tabloide jævelskap. Det løsner alltid , nå er jo tilogmed LSK kommet over RBK på tabellen og se hvordan media har forandret seg , det er nesten en skam! Journalistisk integritet å trekke fram "Anonyme kilder"? Nei , jeg unner ingen å få media sitt søkelys på seg på den måten.

 

 

 

Gleder meg stort til 16.mai da jeg reiser opp til Nidaros , men skal selvsagt heie på feil lag utifra deres synspunkt.

Lenke til kommentar

Var det jeg fryktet ja. Er nok ikke siste gang han er skadet. Var mye skadet i Reggina også. Er en grunn til at vi fikk han billig for å si det sånn...

 

Blir vel Lago+Kvarme eller Lago+Basma som midtstoppere da. Stoor reiser jo bort med EM-troppen om noen uker, så da blir det vel noen kamper vi må bruke Kvarme og Basma på banen samtidig igjen :(

 

Sånn ellers er jeg fornøyd med uavgjort mot LSK.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...