Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva, hvor...Viking?

...og siden England passerte oss på målstreken ble trolig det røde kortet til Andreas Ulland Andersen i G19-landskampen mot Bulgaria i forrige uke avgjørende.

Viking-spilleren ble revet i bakken - og han slo deretter til bulgareren.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Faen, det hadde jeg ikke trodd.

Det sure her er jo den lave marginen:

1. England 8,143 (162 kamper)

2. Norge 8,141 (82 kamper)

Det røde kortet var altså nok til å tippe det i Englands favør. Uansett så har vi 30% sjanse til å trekke en plass samt at man skal ikke se bort fra at vi kommer videre fra Intertoto (selv om vi får tøff motstand er norske lag i kampform på den tiden, det er ikke nederlandske lag). Jeg vil si vi har 50-60% sjanse for å komme til UEFA-cupen i år.

Lenke til kommentar

Tror Ivers er på god vei til å komme igang. Synes det blir helt feil å henge ut en spiller for at RBK ikke klarer å komme ut i UEFA ,men det er igjen et bevis på at media er tabloide jævelskap. Det løsner alltid , nå er jo tilogmed LSK kommet over RBK på tabellen og se hvordan media har forandret seg , det er nesten en skam! Journalistisk integritet å trekke fram "Anonyme kilder"? Nei , jeg unner ingen å få media sitt søkelys på seg på den måten.

Gleder meg stort til 16.mai da jeg reiser opp til Nidaros , men skal selvsagt heie på feil lag utifra deres synspunkt.

Lenke til kommentar

Stadsgaard måtte gi seg under dagen trening på grunn av skade på kneet, og må trolig operere.

"Jeg har en skade i menisken og har meget vondt nå. Vi skal forsøke å hvile kneet noen dager, så får jeg håpe det blir bedre. Men jeg tror jeg må operere."

Lenke til kommentar

Var det jeg fryktet ja. Er nok ikke siste gang han er skadet. Var mye skadet i Reggina også. Er en grunn til at vi fikk han billig for å si det sånn...

Blir vel Lago+Kvarme eller Lago+Basma som midtstoppere da. Stoor reiser jo bort med EM-troppen om noen uker, så da blir det vel noen kamper vi må bruke Kvarme og Basma på banen samtidig igjen :(

Sånn ellers er jeg fornøyd med uavgjort mot LSK.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...