DJ_Dark Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 At han ikke byttet ut spissene i går var en skam! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Faen i HELVETTE!! http://www.dagbladet.no/sport/2008/05/09/534859.html Where is the fucking break!!!? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Sick. Det er lite som går vår vei for tiden nå ja. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Viking-faen. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 hva, hvor...Viking? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) hva, hvor...Viking? ...og siden England passerte oss på målstreken ble trolig det røde kortet til Andreas Ulland Andersen i G19-landskampen mot Bulgaria i forrige uke avgjørende. Viking-spilleren ble revet i bakken - og han slo deretter til bulgareren. Endret 9. mai 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 dæven, fikk ikke det med meg jeg.... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Faen, det hadde jeg ikke trodd. Det sure her er jo den lave marginen: 1. England 8,143 (162 kamper) 2. Norge 8,141 (82 kamper) Det røde kortet var altså nok til å tippe det i Englands favør. Uansett så har vi 30% sjanse til å trekke en plass samt at man skal ikke se bort fra at vi kommer videre fra Intertoto (selv om vi får tøff motstand er norske lag i kampform på den tiden, det er ikke nederlandske lag). Jeg vil si vi har 50-60% sjanse for å komme til UEFA-cupen i år. Lenke til kommentar
McLino Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Sick. Det er lite som går vår vei for tiden nå ja. Det må da være en fordel for de andre lagan at itj Rosenborg score på alle sjansene sine ...!!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 2-0 til RBK til pause mot Tynset etter sjansesløsing av dimensjoner. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 5-0 nå. Kan vel med sikkerhet si at RBK er videre i cupen. Håper dette øker både moral og innsats i Tippeligaen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 11-0 Faen at Godset scoret så seint. Var så klar for å mobbe Godset-kompisen i klassen. Har og to fra Hosle i klassen og Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Å vinne cupen bør være et viktig mål for sesongen nå som vi sliter såpass i serien og UEFA-cup-deltagelse henger i en tynn tråd. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Tror Ivers er på god vei til å komme igang. Synes det blir helt feil å henge ut en spiller for at RBK ikke klarer å komme ut i UEFA ,men det er igjen et bevis på at media er tabloide jævelskap. Det løsner alltid , nå er jo tilogmed LSK kommet over RBK på tabellen og se hvordan media har forandret seg , det er nesten en skam! Journalistisk integritet å trekke fram "Anonyme kilder"? Nei , jeg unner ingen å få media sitt søkelys på seg på den måten. Gleder meg stort til 16.mai da jeg reiser opp til Nidaros , men skal selvsagt heie på feil lag utifra deres synspunkt. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Da vfil jeg gratulere Rosenborg med seieren, synes det var en flott kamp Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Gleder meg stort til 16.mai da jeg reiser opp til Nidaros , men skal selvsagt heie på feil lag utifra deres synspunkt. Vi har byttet avispapir i fugleburet, så bring it on.. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Tyskland og Danmark vant fairplay-plassene, så da blir det Intertoto-cup på oss. Det betyr fullt med kamper i juli for å komme inn i UEFA-cupen. 2-3 tippeligakamper må sikkert flyttes. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Stadsgaard måtte gi seg under dagen trening på grunn av skade på kneet, og må trolig operere. "Jeg har en skade i menisken og har meget vondt nå. Vi skal forsøke å hvile kneet noen dager, så får jeg håpe det blir bedre. Men jeg tror jeg må operere." Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 GREEEEEAT! En av de få som faktisk har imponert i år. Fucking great. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Var det jeg fryktet ja. Er nok ikke siste gang han er skadet. Var mye skadet i Reggina også. Er en grunn til at vi fikk han billig for å si det sånn... Blir vel Lago+Kvarme eller Lago+Basma som midtstoppere da. Stoor reiser jo bort med EM-troppen om noen uker, så da blir det vel noen kamper vi må bruke Kvarme og Basma på banen samtidig igjen Sånn ellers er jeg fornøyd med uavgjort mot LSK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå