Nord-Skandinav Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Den midtbanen lukter det europeisk elite av. Gleder meg stort. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Den midtbanen lukter det europeisk elite av. Gleder meg stort. Den midbanen i form er helt fantastisk. Håper vi får se det senere i sesongen. Det gleder jeg meg til! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Men why why why fikk Koné to kamper?! Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Fordi gud vil at andre spillere skal få sjansen på hans posisjon på banen. Jeg spurte han nemlig, om han kunne gjøre det sånn. Endret 24. april 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Norsk dommerstand har kommet til et nytt bunnivå *facepalm* Utrolig at spillere som Martin Andresen slipper unna med slike taklinger hver kamp! Snakker vi Konan - Storflor neste kamp hvis ikke Ivers kommer seg? Huff, jeg ser for meg hvordan vi blir knust i luftrommet når de lange ballene kommer. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Snakker vi Konan - Storflor neste kamp hvis ikke Ivers kommer seg? Huff, jeg ser for meg hvordan vi blir knust i luftrommet når de lange ballene kommer. Neeei, ikke storflooor!.. Go Jo Sondre Aas Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Henriksen tør ikke å sette ut Jo Sondre fra start. Delvis enig egentlig, litt tidlig å få det ansvaret allerede for en såpass ung spiller. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Ivers rekker kampen, mens Aas er på U19-landslagssamling. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Gleder meg virkelig til i morgen. Da får vi forhåpentligvis se noe av det samme forsvaret vi hadde mot Enga, og en bedre midtbane med Sappi. Med Iversen på topp kan det bli bra det her. Håper på samme spenning i kampen som forrige gang Tromsø var på Lerkendal. Avisene var kjapt ute å blåse opp den krangelen mellom Jarstein og Lund Hansen. Synes ikke det så noe særlig alvorlig ut, og om alle lagene har hatt kamerateam på hver eneste trening, tror jeg vi hadde fått sett mye rart. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Media og andre lags supportere elsker slike "konflikter", men slik jeg ser det viser det bare at det er bra med tennning på treningene for tiden. Må si jeg har store forventninger til kampen, men tviler dessverre litt på kampformen til Ivers og Sapara. Men ingen tvil om at midtbanen vår har voldsomt potensiale. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Ser veldig frem til dagens oppgjør. Gleder meg til å dra på stadion igjen, kjipt å gå glipp av forrige hjemmekamp. Tipper vi vinner 2-1 idag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Da bør vi snu det fort som faen! Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Fy faen for en dårlig seriestart. Nå er det på tide de skjerper seg. Endret 26. april 2008 av Sjuki Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Verste av alt er at dette RBK-laget fortjener ikke bedre heller. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 3 spillere kom å takka kjernen. Er det ikke flere spillere som synes det er bra å ha oss? Vi fortjener bedre. Uansett, dette seriegullet går til h**vete om ikke noe blir gjort FORT. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Rosenborg Stolt fortid - Null fremtid ..Det kan bli vårt motto om ikke noe gjøres NÅ! 3 spillere kom å takka kjernen. Er det ikke flere spillere som synes det er bra å ha oss? Vi fortjener bedre. Latterlig.. Hvilke spillere kom? Endret 26. april 2008 av MartinF Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Jeg er dessverre nærsynt på -1.2 og uten noen form for hjelpemiddel. Jeg så ikke hvem, men en av de ligna på Stadsgaard. Det så jeg på håret^^, Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Heldigvis bare 3 kamper igjen med Henriksen i sjefsstolen. Håper når Hamrén kommer at han kan få litt bedre ting ut av laget. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Patetisk innsats i dag. Ingenting fungerte som det skulle. Nå er jeg bare forbanna og ikke i stand til å gi konstruktiv kritikk. De sugde bare, rett og slett. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Det sier det meste når Alejandro Lago er lagets beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå