Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner fortsatt ikke hva som er galt med tromma. Den hjelper hele stadion med å holde takten, og vanligvis brukes den bare i begynnelsen av sangene. Kjernen står også ganske langt nede på tribunen, så det kan være vanskelig for de over å holde med.

Synes det er bra av Iversen å boikotte tv2. Dumt av adressa å blåse opp denne saken. En skulle tro tv2 var ute etter å skape uro i rbk-laget før Brannkampen. Men tviler på at dette har så mye effekt rundt Iversen.

Lenke til kommentar

Hva som er galt med tromme for en supportergruppe? En supportergruppe som trenger tromme for å lage stemning er vel litt som en Tour de France-deltager som trenger støttehjul. Det ser omtrent like kuuult ut også.

Jeg renger med at Iversen setter et par mål ja. Blir ikke overrasket om han får 2007-gjennombruddet sitt på søndag. Dere bør virkelig knuse oss i den kampen, alt ligger til rette for det. Det positive er at vi likevel vil ligge foran dere på mandag. :D

Lenke til kommentar
Dust, jeg tenkte på tribunene da.

8479443[/snapback]

Jeg skjønte nesten det... Men uansett så formulerte du deg elendig. Jeg er forresten ingen fan av trommer uansett hvilket land man befinner oss i, men det er klart kulturforskjeller spiller en rolle. Det er mer harry at en kar fra Trondheim går med cowboyhatt enn at en kar på en ranch i Texas gjør det. Si ifra hvis jeg må forklare sammenhengen med fotball i detalj, DJ_Dark.

Tror ikke han skjønner hvordan en skal støtte et lag.

Du snakker med et medlem av Norges beste supportergjeng her. Vis litt respekt.

Lenke til kommentar
Jeg gidder ikke å diskutere noe mer med deg Husam. Dette er en tråd som skal handle om RBK, og ikke om trommer er harry. Kan ikke en mod rydde litt i denne tråden?

8481264[/snapback]

Støttes. Et lag må da faen meg kunne stille med hva de vil uten at folk skal komme å mobbe dem..

Lenke til kommentar
Jeg gidder ikke å diskutere noe mer med deg Husam. Dette er en tråd som skal handle om RBK, og ikke om trommer er harry. Kan ikke en mod rydde litt i denne tråden?

8481264[/snapback]

Å diskutere RBK's tromme bør da være lov i denne tråden? Og det bør også være lov å uttale seg negativt om den synes jeg. Å "mobbe" motstanderfans er da fullstendig normalt blant fotballsupportere. Hvorfor skal det ikke være lov her bare fordi diskusjonen er over internett?

Ser at dere lar Roar Strand fortsette i rollen han har vært dårlig i så langt i år: 100%Fotball. Det betyr at Stoor får fortsette på backen. Aner vi et håp om uavgjort for Brann?

Endret av Husam
Lenke til kommentar

Synes det er på tide å avslutte angrepene mot meg nå og fortsette diskusjonen om RBK. Enig, DJ_Dark?

ON TOPIC:

Ser at Sapara sliter med bartedialekten, men klarer seg ved at treneren i klubben er fra Bergen:

"Jeg skjønner mye av det som sies under treningene, i hvert fall det Knut (Tørum) sier. Men trønderne.......Nei, det må være en annen dialekt eller noe"

Link: http://fotball.adressa.no/eliteserien/article79956.ece

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...