Armageddon Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Tromme er jo råharry. Right.. Er kanskje ikke lov å lage bråk på tribunen i bergen. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Vi er mange nok og flinke nok til å bruke stemmene våre. Og det høres kanonbra ut, du burde komme på stadion og sjekke ut selv en gang. Dessuten er sangene bra. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg skjønner fortsatt ikke hva som er galt med tromma. Den hjelper hele stadion med å holde takten, og vanligvis brukes den bare i begynnelsen av sangene. Kjernen står også ganske langt nede på tribunen, så det kan være vanskelig for de over å holde med. Synes det er bra av Iversen å boikotte tv2. Dumt av adressa å blåse opp denne saken. En skulle tro tv2 var ute etter å skape uro i rbk-laget før Brannkampen. Men tviler på at dette har så mye effekt rundt Iversen. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Tror bare Steffen blir mer motivert til å slå tilbake Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hadde vært gøy om han hadde scoret 3-4 mål så hadde han ikke gitt noen intervjuer enn til RBK-TV Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Hadde vært gøy om han hadde scoret 3-4 mål så hadde han ikke gitt noen intervjuer enn til RBK-TV 8476876[/snapback] Hahaha! Bare for å ta en ekstra hevn! Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hva som er galt med tromme for en supportergruppe? En supportergruppe som trenger tromme for å lage stemning er vel litt som en Tour de France-deltager som trenger støttehjul. Det ser omtrent like kuuult ut også. Jeg renger med at Iversen setter et par mål ja. Blir ikke overrasket om han får 2007-gjennombruddet sitt på søndag. Dere bør virkelig knuse oss i den kampen, alt ligger til rette for det. Det positive er at vi likevel vil ligge foran dere på mandag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Ok, så alle lag i sør-Europa er dårlige da? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Uten at jeg helt ser linken mellom RBKsupportertromme og kvaliteten på spillere i Sør-Europa vil jeg gjerne svare nei på det spørsmålet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Uten at jeg helt ser linken mellom RBKsupportertromme og kvaliteten på spillere i Sør-Europa vil jeg gjerne svare nei på det spørsmålet. 8479377[/snapback] Dust, jeg tenkte på tribunene da. De bruker jo tett trommer der! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Dust, jeg tenkte på tribunene da. De bruker jo tett trommer der! 8479443[/snapback] Gi opp. Tror ikke han skjønner hvordan en skal støtte et lag. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jaja, til helga blir det slakt. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Dust, jeg tenkte på tribunene da. 8479443[/snapback] Jeg skjønte nesten det... Men uansett så formulerte du deg elendig. Jeg er forresten ingen fan av trommer uansett hvilket land man befinner oss i, men det er klart kulturforskjeller spiller en rolle. Det er mer harry at en kar fra Trondheim går med cowboyhatt enn at en kar på en ranch i Texas gjør det. Si ifra hvis jeg må forklare sammenhengen med fotball i detalj, DJ_Dark. Tror ikke han skjønner hvordan en skal støtte et lag. Du snakker med et medlem av Norges beste supportergjeng her. Vis litt respekt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Han med trommer har faktisk ikke hatt på seg. Trommer er for å skape takt sånn at folk greier å synge i likt! Selv om du er fan av Norges "beste" supportergjeng betyr det ikke at du er så jævla spesiell! Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Han med trommer har faktisk ikke hatt på seg. Vær så snill å si at du kødder? Iom at det gjelder deg er jeg faktisk litt i tvil! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg gidder ikke å diskutere noe mer med deg Husam. Dette er en tråd som skal handle om RBK, og ikke om trommer er harry. Kan ikke en mod rydde litt i denne tråden? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Jeg gidder ikke å diskutere noe mer med deg Husam. Dette er en tråd som skal handle om RBK, og ikke om trommer er harry. Kan ikke en mod rydde litt i denne tråden? 8481264[/snapback] Støttes. Et lag må da faen meg kunne stille med hva de vil uten at folk skal komme å mobbe dem.. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Jeg gidder ikke å diskutere noe mer med deg Husam. Dette er en tråd som skal handle om RBK, og ikke om trommer er harry. Kan ikke en mod rydde litt i denne tråden? 8481264[/snapback] Å diskutere RBK's tromme bør da være lov i denne tråden? Og det bør også være lov å uttale seg negativt om den synes jeg. Å "mobbe" motstanderfans er da fullstendig normalt blant fotballsupportere. Hvorfor skal det ikke være lov her bare fordi diskusjonen er over internett? Ser at dere lar Roar Strand fortsette i rollen han har vært dårlig i så langt i år: 100%Fotball. Det betyr at Stoor får fortsette på backen. Aner vi et håp om uavgjort for Brann? Endret 26. april 2007 av Husam Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 *snip* 8481749[/snapback] Så snakk dritt om dem i Brann-tråden da, så slipper vi sånne som deg her inne.. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Synes det er på tide å avslutte angrepene mot meg nå og fortsette diskusjonen om RBK. Enig, DJ_Dark? ON TOPIC: Ser at Sapara sliter med bartedialekten, men klarer seg ved at treneren i klubben er fra Bergen: "Jeg skjønner mye av det som sies under treningene, i hvert fall det Knut (Tørum) sier. Men trønderne.......Nei, det må være en annen dialekt eller noe" Link: http://fotball.adressa.no/eliteserien/article79956.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå