SurfingElite Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Hvor gammel er Tettey nå? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Tettey er vel 22 år nå! Mener han er født i '86! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Var det ikke Tettey som ble så glad på 20årsdagen sin for da ble han 86-årgang? Tettey er en fargerik person (no phun intended) å ha i RBK, men synes han er litt ustabil. Lenge siden han har briljert i en kamp nå. Dette gjelder forsåvidt alle unge talentene i RBK, bortsett fra Demidov, som har vært stødig som en stein i alle sju kampene jeg har sett han spille i. Jarstein har også vært rimelig stødig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Kommer meg ikke på kampen på søndag. Er nok fyllesjuk og har bursdag da! Lenke til kommentar
kimman Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Kommer meg ikke på kampen på søndag. Er nok fyllesjuk og har bursdag da! Ingen unnskyldning! Jeg skal på hyttefest på lørdag, og det kommer garantert til å ta helt av. Så på søndag skal jeg først selv spille ellevemannskamp om dagen, så deretter til ullevål og se kampen RBK kommer til å ta med hjem 3 poeng...håper jeg... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Jo, for jeg kommer til å være oppe til morran. Og jeg har besøk fra Bergen og Nederland. Er det god nok grunn? Skulle gjerne dratt! Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 er det fortsatt mulig å bestille billetter på kjernen.no Til vif-rbk kampen, har lyst å stå sammen med trollan, og det står ingen ting om at det ikke er billetter igjen til kampen evt. henter og betaler jeg ved en av ingangene da, og er jeg sikret at jeg får billetten hvis jeg fyller ut skjemaet, og når anbefaler dere meg at jeg kommer ? Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 er det fortsatt mulig å bestille billetter på kjernen.noTil vif-rbk kampen, har lyst å stå sammen med trollan, og det står ingen ting om at det ikke er billetter igjen til kampen evt. henter og betaler jeg ved en av ingangene da, og er jeg sikret at jeg får billetten hvis jeg fyller ut skjemaet, og når anbefaler dere meg at jeg kommer ? Jeg fylte ut skjemaet og fikk bestilt/reservert. Får tildelt billettene i et telt ved ullevål. Prøv å fylle ut skjemaet å se hva som skjer. Forresten, er det noen som hvet hvor teltet skal stå? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 (endret) uh, må man være medlem for å få billet, stusset litt når jeg så medlem nummer, har aldri bestil fra der før! Endret 16. april 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Tror ikke man må være medlem. Medlemsnr er valgfritt. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Ok. men da prøver vi da! Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Har ikke medlemsnummer jeg og det funket like fint for det Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 (endret) ok, pappa bestiller nå, så da blir det fest etter kampen, tenker vi parkerer på nydalen, og tar t-banen edit: bill. bestilt, og det blir sjovt ønsker alle en riktig god rbk aften hørte at Tettey MÅTTE spille mot Vif og at han ikkke ble "vraket" Endret 16. april 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Laget mot VIF: Rune Jarstein Fredrik Stoor - Kris Stadsgaard - Alejandro Lago - Abdou Traoré Roar Strand - Vadim Demidov - Alexander Tettey Per Ciljan Skjelbred Yssouf Koné - Didier Konan En god del forandringer. Virker spennende, men tror dessverre det går mot nok et tap. En Tettey ute av form (og som attpåtil har bedt om å vrakes) og Sapara skadet hemmer oss ganske kraftig. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 En god del forandringer. Virker spennende, men tror dessverre det går mot nok et tap. En Tettey ute av form (og som attpåtil har bedt om å vrakes) og Sapara skadet hemmer oss ganske kraftig. Problemet med dette laget er at jeg ikke ser hvem som skal score.. Hvorfor kan vi ikke prøve med Jo Sondre Aas på topp? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Ser at Rosenborg har en egen fanklubb. Er dette den samme som Kjernen? Finner ingen link til Kjernen på Rosenborgs hjemmesider. Er det virkelig 2 fanklubber der oppe? Noen som kan oppklare? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Rosenborg Fanclub er en klubb hvor man sikkert får tilsendt masse kødd, som magasin osv. Kjernen er en supportergruppe. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Hehe. Fanklubben er vel opprettet for de mindre hardcore fans som kanskje ikke bor i Trondheim. Vet ikke helt hva fordelen er, men mulig man får rabatt på billetter og annet stæsj.. Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Prøver meg igjen Er det noen som vet hvor teltet ved ullevål er? (der hvor man får utdelt billetter) Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 de bruker å skrive på kjernen.com hvor teltet er. Ellers burde det ikke være for vanskelig å finne, et hvitt åpent telt (altså bare tak) med folk i kjernen-gensere som selger RBK-utstyr... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå