Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det ikke Tettey som ble så glad på 20årsdagen sin for da ble han 86-årgang? :D

 

Tettey er en fargerik person (no phun intended) å ha i RBK, men synes han er litt ustabil. Lenge siden han har briljert i en kamp nå. Dette gjelder forsåvidt alle unge talentene i RBK, bortsett fra Demidov, som har vært stødig som en stein i alle sju kampene jeg har sett han spille i. Jarstein har også vært rimelig stødig.

Lenke til kommentar
Kommer meg ikke på kampen på søndag. Er nok fyllesjuk og har bursdag da!

 

Ingen unnskyldning! Jeg skal på hyttefest på lørdag, og det kommer garantert til å ta helt av.

Så på søndag skal jeg først selv spille ellevemannskamp om dagen, så deretter til ullevål og se kampen ;)

 

 

RBK kommer til å ta med hjem 3 poeng...håper jeg... :roll:

Lenke til kommentar

er det fortsatt mulig å bestille billetter på kjernen.no

Til vif-rbk kampen, har lyst å stå sammen med trollan, og det står ingen ting om at det ikke er billetter igjen til kampen

 

evt. henter og betaler jeg ved en av ingangene da, og er jeg sikret at jeg får billetten hvis jeg fyller ut skjemaet, og når anbefaler dere meg at jeg kommer ?

Lenke til kommentar
er det fortsatt mulig å bestille billetter på kjernen.no

Til vif-rbk kampen, har lyst å stå sammen med trollan, og det står ingen ting om at det ikke er billetter igjen til kampen

 

evt. henter og betaler jeg ved en av ingangene da, og er jeg sikret at jeg får billetten hvis jeg fyller ut skjemaet, og når anbefaler dere meg at jeg kommer ?

 

 

Jeg fylte ut skjemaet og fikk bestilt/reservert. Får tildelt billettene i et telt ved ullevål. Prøv å fylle ut skjemaet å se hva som skjer. Forresten, er det noen som hvet hvor teltet skal stå?

Lenke til kommentar

Laget mot VIF:

 

Rune Jarstein

 

Fredrik Stoor - Kris Stadsgaard - Alejandro Lago - Abdou Traoré

 

Roar Strand - Vadim Demidov - Alexander Tettey

Per Ciljan Skjelbred

 

Yssouf Koné - Didier Konan

 

En god del forandringer. Virker spennende, men tror dessverre det går mot nok et tap. En Tettey ute av form (og som attpåtil har bedt om å vrakes) og Sapara skadet hemmer oss ganske kraftig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...