Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Ikke veldig glad for å se de treige beina til Kvarme møte de kjappe spissene til FFK, det kan bli stygt.

 

Det var en midtbanespiller Kvarme møtte, men det er hipp som happ. Han beviste nok en gang at han er et inntørket fossil som fotballspiller og bør aldri noen sinne gå ut på en fotballbane som Rosenborgspiller igjen. Henriksen som presterer å sette ham opp i førsteelveren bør også revurdere om han tør vise seg utendørs, mannen er en katastrofe.

 

Uheldig av Stadsgaard på målet, men han var ikke alene om å ha skyld der. Hadde ikke Stoor stått og glana i offside hadde det ikke vært mål. Ellers var han rask, god pasningsfot og viste kontroll.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes Stadsgaard og Jarstein var positive i dag, men spillet deres ble overskygget av det forferdelige spillet til Kvarme. Han er tragisk, gammel og treig, på tide å legge opp nå Beto... Ellers var det skremmende å se hvor lite sjanser RBK skaper i forhold til tidligere kamper på Lerkendal. Men det er bare å reise seg og knus vålerengen til søndag

Lenke til kommentar

RBK spilte greit en liten periode hvor de manglet en mann. Men det var så mye dårlig spill ellers at jeg tviler at det hadde hjulpet med en mann til. Konè har blitt lat og utnytter skjelden de få sjansene han får. Konan vant ikke en eneste duell i går. Ciljan gjorde alt for mange feil. Kvarme sier seg selv. Forventer ikke noen kjapp løsning på alle disse problemene. Mulig laget hever seg litt når Sapara og Iversen kommer tilbake, men jeg ser mange stygge feil i fremtiden og.

 

Men vent.. Nå har jo Eggen blitt "friskmeldt". Da vil jo alt ordne seg.. :D :D:D

Lenke til kommentar

Laget har Norges dårligste trener, der ligger mye av skylda. Koné jobbet en god del i går, det er ikke bare hans feil at angrepsspillet generelt ikke er bra. Straffen var tåpelig, den kunne han gjort mye bedre. Konan er litt i samme gate, men han skaper noen muligheter med sine gode ferdigheter. Ødela noen gode muligheter ved å gå i offside, det var ikke bra. Jeg tror angrepsspillet kan bedre seg med Sapara på plass, han har et godt fotballhode.

Lenke til kommentar

Ja, straffen til Koné var jo helt håpløs. Nesten hvilken som helst hobbyfotballer kan sette en bedre straffe. Mulig det var kraft i den, men plasseringen var skikkelig dårlig og det er jo det som teller.

 

Men for dere som så kampen: Var det som Demidov sa, at vi hadde fortjent alle poengene? At Fredrikstad hadde lite å stille opp med sett bortifra kontringer?

Lenke til kommentar
Ja, straffen til Koné var jo helt håpløs. Nesten hvilken som helst hobbyfotballer kan sette en bedre straffe. Mulig det var kraft i den, men plasseringen var skikkelig dårlig og det er jo det som teller.

 

Men for dere som så kampen: Var det som Demidov sa, at vi hadde fortjent alle poengene? At Fredrikstad hadde lite å stille opp med sett bortifra kontringer?

 

 

Synes dette er riktig, RBK dominerte, men klarte ikke å omsette dominansen i sjanser og mål, selv om det ble noen sjanser, da...

Lenke til kommentar

Blir en tøff kamp mot Enga neste uke. Men om gutta tar seg sammen og vi får tilbake de rette spillerne, er det ikke utenkelig at vi får med oss tre poeng. Men da må gutta slutte å leke sirkus og bare konsentrere seg om kampen. Jeg skjemmes over dramadronningen Konè som ønsker seg vekk og leker superstjerne. Gode fotballspillere konsentrerer seg mer om å score på straffer og holde seg onside enn å jabbe til media om hvor god han er. Håper Kvarme blir satt ut for godt. Trist å se at han er nødt til å rive ned spillere som er raskere enn han selv. Da blir det mange straffer utover sesongen.

 

Henriksen er nødt til å ta i ett tak å skjerpe laget, sånn at det ikke bare blir skraprester igjen for Hamrèn å plukke opp.

Lenke til kommentar
Foretrekker heller enn lat Ivers på topp, enn en overlegen Koné med primodonnanykker!

Kunne ikke sagt det bedre selv! :new_woot:

 

MEN, vi trenger gode spisser NÅ. Hvis vi skal vinne tippeligaen, bør vi ha én av de beste spissene i ligaen.

Når Ivers ikke er i slag, har vi ikke det!

 

 

Btw: Savner Sapara! :ermm:

Endret av sagberg
Lenke til kommentar

Tror Henriksen nøler med å bruke Jo Sondre Aas så alt for mye i kampene. Ikke det at han ikke er god nok, men om han ikke presterer, har Henriksen brukt opp de fleste kortene sine. Vanskelig å si hvem som er best å bruke av Konan og Storflor. Begge virker udugelige i dueller, men begge kan skyte på åpent mål. :p

Lenke til kommentar
Iversen burde egentlig blitt vist døra i Rosenborg. Fotballspillere som blir observert fulle på byen når de burde vært hjemme og restituert seg selv etter en skade har ingenting å gjøre i en klubb som ønsker å være norges beste.

Kunne ikke sagt meg mer enig. Han bør stramme seg opp, samtidig bør han ikke ah klippekort på laget, det bidrar ikke til å få ham i riktig retning.

 

Tror Tettet tvinges inn likevel jeg, selv om han ikke vil selv.

Lenke til kommentar

Utrolig voksent sagt av Tettey! Kan ikke se for meg Ivers, Koné, Traore eller noen andre i RBK si og gjøre noe sånt for å finne formen. Har forståelse for det han sier, og hvis han mener dette fullt ut, tviler jeg på at han spiller på søndag!

 

Vålerenga virket sterke på søndag, men det kan være fordi LSK var så utrolig svake.

De var helt uten press på ballfører, store deler av kampen. Samtidig som de var ukonsentrert på defensiv dødball.

 

Vi må heve oss mye fra de 3 forrige kampene om vi skal hamle opp med VIF. Når det er sagt, bør vi vinne denne kampen for ikke å havne helt i bakleksa, før sesongen er kommet skikkelig i gang.

Endret av sagberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...