Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har lite med Fair-Play å gjør gitt. Det er taktisk og de spiller jo ikke stygt?

Hadde RBK spillerne bare vurdert å gå rundt mannen som skjermet ballen, så hadde de hatt LITT større sjanse.

 

Ok greit, Fair-Play er vel litt feil uttrykk å bruke. Rutinert kan du si, men jeg foretrekker heller at laget mitt finner en annen måte å drøye tid på, ved f.eks å holde ballen i laget med pasninger istedet. Men det er nå meg.

Lenke til kommentar

Håpløs kamp av RBK. Midtbanen fungerte hverken offensivt (da spesielt Ciljan) eller defensivt (Tettey + Strand). Konè virker også totalt umotivert på topp. Det hjelper heller ikke at Godset skårer på så og si samtlige sjanser de får.

 

Godset mistet mye av kredibiliteten med spillet de viste de siste fire-fem minuttene. Mildt sagt usportslig og svakt. RBK kan dog ikke skylde på andre enn seg selv.

 

Tror guttene kommer til å reise seg mot et langt mer spillende fotballag som Fredrikstad neste helg. De spiller en fotball som passer Rosenborg meget godt.

Lenke til kommentar

Nå er jeg tilhenger av et av de andre topplagene i TL, så jeg er kanskje ikke veldig objektiv. Likevel vil jeg si at spillet godset spiller på slutten er helt på sin plass. De spiller ikke stygt, og er heller ikke på kanten av noen andre regler. Skjønner godt at de vil sikre en 3-poenger mot en bedre antatt motstander. Er sikkert nok av eksempler der Trollungan har gjort akkuratt det samme tidligere. Feks i CL?

 

**edit: skrivefeil.

Endret av hardkjerne
Lenke til kommentar
Er sikkert nok av eksempler der Trollungan har gjort akkuratt det samme tidligere. Feks i CL?

Jeg har fulgt med RBK i over 15 år og har aldri sett noe lignende fra den kanten. Når jeg tenker meg om har jeg aldri sett noe lignende før, uansett lag eller liga.

 

Men, nok om den saken. Det er som en fotnote å regne i den store sammenhengen.

Lenke til kommentar
Jeg har fulgt med RBK i over 15 år og har aldri sett noe lignende fra den kanten. Når jeg tenker meg om har jeg aldri sett noe lignende før, uansett lag eller liga.

 

Har fulgt Rosenborg noen år jeg også nå, men aldri sett de gjort noe sånt. Dette er og vil alltid være usportslig i mine øyne. Har sett dette mange ganger før og jeg syns det er latterlig.

Lenke til kommentar

RBK blir nok en gang tatt bakfra av Hauge. Vanskelig å skjønne at han har dømt på et høyt nivå. Han slo ikke ned på noen av de stygge taklingene mot RBK, og ikke albuen Demidov fikk i trynet. RBK har seg selv å takke for alle tre baklengsmålene, men det hjelper lite med en dommer som hører hjemme i sofaen. Konè var talentløs i 93 minutter av de 95 spilte. At han fikk spille fulltid er nok til å sette tvil hos Henriksen. Trodde jeg skulle svime av når Storflor fikk sjangsen, men han fikk igjen en brøkdel av trua jeg har mistet for han. Aas skulle ha kommet på tidligere.

Lenke til kommentar

Vi stiller med samme lag som mot Godset ifølge Adressa som var på dagens trening.

 

Synd at ikke Stadsgaard får sjansen fra start. Har ikke mye å tape på å sette ut Kvarme, spør du meg...

 

Demidov måtte avbryte treningen i dag, så det er litt usikkert om han starter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...