Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Ivers burde ikke bare score oftere, det er den underliggende arbeidsmoralen, viljen til å vinne og det i det hele tatt å gi alt det skorter på. Man kan ikke leve på gamle prestasjoner, det gjelder ikke i kampene som spilles nå. Koné scoret jevnt og trutt da han fikk spilletid fra høsten i fjor. Spillet var tross alt ikke det store, så han gjorde en fin innsats etter min mening. Konan var hyppig på målscorerlista i begynnelsen av fjorårssesongen, og brukes han rett er jeg sikker på at han kommer tilbake dit. han er god i boksen, både med bein og på hodet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men jeg har sittet å tenkt på en ting. hva skjer når "Supermann Roar Strand" legger opp? Si at det blir i løpet av denne sesongen, hvem vil dere da ha som kaptein? Jeg vil ha en spiller som spiller ofte, gir alt for laget, alltid støtter medspillere og en som kan snakke for seg opp mot media. Kan dette være en Ciljan? Eller er han for ung enda?

Lenke til kommentar
Men jeg har sittet å tenkt på en ting. hva skjer når "Supermann Roar Strand" legger opp? Si at det blir i løpet av denne sesongen, hvem vil dere da ha som kaptein? Jeg vil ha en spiller som spiller ofte, gir alt for laget, alltid støtter medspillere og en som kan snakke for seg opp mot media. Kan dette være en Ciljan? Eller er han for ung enda?

Nja, usikker på om Ciljan er en nok autoritativ(om det er et ord) spiller til å ha en sånn oppgave. Burde være en som virkelig overbeviser medspillerne sine om at de skal gjøre sitt ypperste for laget. Jeg tror han blir en god kaptein for laget etterhvert, men ikke enda.

Lenke til kommentar

Adressa nevner dette som laget mot Godset basert på dagens trening:

 

Rune Almenning Jarstein

Fredrik Stoor, Bjørn Tore Kvarme, Vadim Demidov, Roy Miller

Roar Strand, Alexander Tettey, Per Ciljan Skjelbred, Abdoul Traoré

Didier Konan, Yssouf Koné

 

Langt bedre enn sist, men irriterer meg at Kvarme er med etter forrige kamp.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...