zonko Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ivers burde ikke bare score oftere, det er den underliggende arbeidsmoralen, viljen til å vinne og det i det hele tatt å gi alt det skorter på. Man kan ikke leve på gamle prestasjoner, det gjelder ikke i kampene som spilles nå. Koné scoret jevnt og trutt da han fikk spilletid fra høsten i fjor. Spillet var tross alt ikke det store, så han gjorde en fin innsats etter min mening. Konan var hyppig på målscorerlista i begynnelsen av fjorårssesongen, og brukes han rett er jeg sikker på at han kommer tilbake dit. han er god i boksen, både med bein og på hodet. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Virker som om moralen til Jarstein er kjempebra. Han oppmuntrer kameratene, og det virker som om han er en som kan sveise sammen lagkameratene til et enda mer samspilt lag. Så det flere ganger mot Lyn. Det er en spiller jeg har sansen for i stor grad. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Men jeg har sittet å tenkt på en ting. hva skjer når "Supermann Roar Strand" legger opp? Si at det blir i løpet av denne sesongen, hvem vil dere da ha som kaptein? Jeg vil ha en spiller som spiller ofte, gir alt for laget, alltid støtter medspillere og en som kan snakke for seg opp mot media. Kan dette være en Ciljan? Eller er han for ung enda? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Men jeg har sittet å tenkt på en ting. hva skjer når "Supermann Roar Strand" legger opp? Si at det blir i løpet av denne sesongen, hvem vil dere da ha som kaptein? Jeg vil ha en spiller som spiller ofte, gir alt for laget, alltid støtter medspillere og en som kan snakke for seg opp mot media. Kan dette være en Ciljan? Eller er han for ung enda? Nja, usikker på om Ciljan er en nok autoritativ(om det er et ord) spiller til å ha en sånn oppgave. Burde være en som virkelig overbeviser medspillerne sine om at de skal gjøre sitt ypperste for laget. Jeg tror han blir en god kaptein for laget etterhvert, men ikke enda. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Tettey er visekaptein, så om ikke Hamrén har andre tanker regner jeg med at han rykker opp. Jarstein, Ciljan og Demi er da kandidater til visekaptein, men Ivers i form (om det skjer igjen) er også en kandidat. Endret 2. april 2008 av zonko Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Tviler på at Strand legger opp midt i sesongen, med mindre han blir skadet. Tettey trer hvertfall inn som kaptein om Strand ikke spiller. Tror ikke det blir endret etter sesongslutt. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Adressa nevner dette som laget mot Godset basert på dagens trening: Rune Almenning Jarstein Fredrik Stoor, Bjørn Tore Kvarme, Vadim Demidov, Roy Miller Roar Strand, Alexander Tettey, Per Ciljan Skjelbred, Abdoul Traoré Didier Konan, Yssouf Koné Langt bedre enn sist, men irriterer meg at Kvarme er med etter forrige kamp. Endret 4. april 2008 av kilik Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Stadsgaard er vel med på benken, og tipper han får litt tid på banen og. Håper bare at Rambo ikke drøyer så lenge med å bytte denne gangen, om det er noen som ikke presterer. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Syns det er greit at Kvarme starter. Lago er ikke et så alt for mye bedre valg. Og stadsgaard har knapt begynt å trene med klubben. Så, han er lite aktuel enda Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Er godt fornøyd med at Storflor er benka. Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Gleder meg heftig mye til i kampen i morra. Digg med Tettey og Traore tilbake og Ya på topp. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jepp, og nå ser det ut til at mange resultater går vår vei. Da er det opp til oss å ikke gjøre samme feilen som de andre store. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Er en grei mulighet for at RBK leder Tippeligaen i morra ja. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jepp, får bare håpe det ikke blir like frustrerende på Marienlyst i år som ifjor! Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Ja nå skal vi jaggu ikke rote bort dette mot godset. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Spiller Bergdølmo fortsatt? Anyways, laget: Rune Jarstein Fredrik Stoor - Bjørn Tore Kvarme - Vadim Demidov - Roy Miller Roar Strand - Alexander Tettey - Abdou Traore Per Ciljan Skjelbred Yssouf Kone - Didier Konan Endret 7. april 2008 av Benitez Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Oh, laget ble akkurat som jeg tenkte. Tipper salvolainen på sentral rollen. Men, at tettey er tilbake er bare enda bedre. Dette blir bra! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Spiller Bergdølmo fortsatt? Hahaha Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Jeg har ikke TV lenger, og kommer meg ikke ut fordi jeg er syk for tiden. Hvor kan jeg se live på nett? hadde et program før som jeg kunne bruke, men formatert siden det, så har ikke det lenger. Håper på svar før 1900=) Endret 7. april 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 live.vg.no? =b Evt kjøp den tv2 sport greiene på tv2 sumo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå