Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Help, I need somebody"

 

Kjøpte billetter på RBK.no tidligere idag, men aner ikke hvordan jeg skal få skrevet det ut riktig. Billettene kom som en HTML-fil, men hvis jeg skriver det ut vil jo de se helt fucka ut, eller tar jeg feil nå? Finnes det noe god intruks på hvordan i helvette man gjøre dette. Det nye billettsystemet er noe dritt!

 

Billettene skal åpnes i et programm som heter Acrobat Reader det pleier og være instalert på alle maskiner, men hvis du ikke har det kan du laste det gratis ned her: http://www.adobe.com/no/products/acrobat/r...llversions.html

også skriver du de ut og bretter billetten 3 ganger som vist på arket og når du kommer på lerkendal putter du den i maskinen ved ingang.

Lenke til kommentar

Muligheten er der, som alltid. Jeg tror mye avgjøres om vi får det første målet, da tror jeg vi gjerne putter to til. Scorer Lyn så er jeg ikke like skråsikker. Men gjør et forsøk på å være optimist, slik som forventningene kribler i meg! Nå stikker jeg nedpå stadion, tvi tvi! ;)

Lenke til kommentar

Jeg er super nervøs.

 

Men, jeg er glad Edu ikke er i lyn lenger. Så jeg ser ikke noen trussel i angrepet deres egentlig. Egentlig regner jeg Lyn som et av de svakeste lagene i årets tippeliga. Men som sagt, de kan overraske. Vi får se!

 

Bare 25 min igjen nå!

 

Herregud, Storflor sentralt på midtbanen. Hva er dette.

Endret av Shade22
Lenke til kommentar

Flaks for RBK at Kvarme enda er på banen. Storflor er like dårlig som forventa, og Iversen har vel trent like lite som vanlig i vinter. Finnen på midten har ikke imponert heller.

 

Men syns Demidov fortsetter den gode formen han viste i uefa-cupen, og at Roy Miller har vært ok. Stoor også med flere gode initiativ iløpet av omgangen.

Lenke til kommentar
Flaks for RBK at Kvarme enda er på banen. Storflor er like dårlig som forventa, og Iversen har vel trent like lite som vanlig i vinter. Finnen på midten har ikke imponert heller.

 

Men syns Demidov fortsetter den gode formen han viste i uefa-cupen, og at Roy Miller har vært ok. Stoor også med flere gode initiativ iløpet av omgangen.

 

For en elendig kamp ! Brann-FFK var jo 1000 ganger bedre i kvalitet og underholdning ! RBK blir ikke engang top 4 med dette spillet , makan til platt og elendig spill , skjera ?

Lenke til kommentar

3 poeng, men her er det mye å rette på:

 

Ut med: Kvarme, Strand, Storflor, Koné, Iversen

Inn med: Stadsgaard, Tettey, Traoré, Konan, Aas

 

Kvarme og Storflor bør i alle fall ha spilt sin siste kamp for RBK. Dessverre frykter jeg at flere gamle travere har klippekort...

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...