JR Ewing Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Bønder!! Bor man i byen, utales det Trondheim. Det er vel strengtt tatt bare fintrønderne fra Singsaker som sier tronhdjem ja. Forøvrig latterlig at Storflor starter. Bør ut av klubben snarest. Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 "Help, I need somebody" Kjøpte billetter på RBK.no tidligere idag, men aner ikke hvordan jeg skal få skrevet det ut riktig. Billettene kom som en HTML-fil, men hvis jeg skriver det ut vil jo de se helt fucka ut, eller tar jeg feil nå? Finnes det noe god intruks på hvordan i helvette man gjøre dette. Det nye billettsystemet er noe dritt! Billettene skal åpnes i et programm som heter Acrobat Reader det pleier og være instalert på alle maskiner, men hvis du ikke har det kan du laste det gratis ned her: http://www.adobe.com/no/products/acrobat/r...llversions.html også skriver du de ut og bretter billetten 3 ganger som vist på arket og når du kommer på lerkendal putter du den i maskinen ved ingang. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Vedlegget var en HTML fil, ikke PDF. Jeg fikk en slik billett på høstsesongen i fjor, men da var den allerede brettet ferdig. Sendte det over til han som betalte nå, så får han fikse det selv Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Rambo må se noe i Storflor som vi ikke ser. Kan jo være at han har imponert på treninger i vinter. Regner med at han ikke vil skånes særlig lenge om han spiller dårlig. Da byttes han ut i pausen. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Gleder meg til kampen i kveld, den går på Zebra ikkesant? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Stemmer. Kampstart 19.00. Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Gleder meg helt sinnsykt til i kveld! Da skal lyn bli mørbanka til de grader av trollan!!! 4-0 (koné 2, pc skjelbred og Iversen) Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Fyfaen som det kribler i magan! Går for 3-0 seier etter to scoringer av Konè og en av Supermainn Lenke til kommentar
kilik Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Har en litt uggen følelse når jeg ser laget. Tipper 1-1. Håper jeg tar feil... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ditto. Er langt fra så selvsikker som mange andre foran denne kampen. Rosenborg pleier jo uansett å ha en treg vår.. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Muligheten er der, som alltid. Jeg tror mye avgjøres om vi får det første målet, da tror jeg vi gjerne putter to til. Scorer Lyn så er jeg ikke like skråsikker. Men gjør et forsøk på å være optimist, slik som forventningene kribler i meg! Nå stikker jeg nedpå stadion, tvi tvi! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Jeg er super nervøs. Men, jeg er glad Edu ikke er i lyn lenger. Så jeg ser ikke noen trussel i angrepet deres egentlig. Egentlig regner jeg Lyn som et av de svakeste lagene i årets tippeliga. Men som sagt, de kan overraske. Vi får se! Bare 25 min igjen nå! Herregud, Storflor sentralt på midtbanen. Hva er dette. Endret 31. mars 2008 av Shade22 Lenke til kommentar
olus Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Tenk at vokse folk kommer med slike tilrop, flaut. For meg hørtes det ikke ut som noen voksene. Hørtes ut som 2-3 små drittunger Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Flaks for RBK at Kvarme enda er på banen. Storflor er like dårlig som forventa, og Iversen har vel trent like lite som vanlig i vinter. Finnen på midten har ikke imponert heller. Men syns Demidov fortsetter den gode formen han viste i uefa-cupen, og at Roy Miller har vært ok. Stoor også med flere gode initiativ iløpet av omgangen. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Flaks for RBK at Kvarme enda er på banen. Storflor er like dårlig som forventa, og Iversen har vel trent like lite som vanlig i vinter. Finnen på midten har ikke imponert heller. Men syns Demidov fortsetter den gode formen han viste i uefa-cupen, og at Roy Miller har vært ok. Stoor også med flere gode initiativ iløpet av omgangen. For en elendig kamp ! Brann-FFK var jo 1000 ganger bedre i kvalitet og underholdning ! RBK blir ikke engang top 4 med dette spillet , makan til platt og elendig spill , skjera ? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Godt med seier i en heller laber kamp. Kampen blir mye bedre når Konan og Traore kommer inn. Gleder meg til Sappi og Tettey er tilbake. Da kan dette bli meget spennende Lenke til kommentar
kilik Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) 3 poeng, men her er det mye å rette på: Ut med: Kvarme, Strand, Storflor, Koné, Iversen Inn med: Stadsgaard, Tettey, Traoré, Konan, Aas Kvarme og Storflor bør i alle fall ha spilt sin siste kamp for RBK. Dessverre frykter jeg at flere gamle travere har klippekort... Endret 31. mars 2008 av kilik Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hyggelig at Jo Sondre markerer seg også. Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Skuffet over spillet, men må si at det smaker med 3 poeng på en dårlig dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå