Benitez Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Slapp av folkens, gullet e på vei jæm allerede! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Blasfemi!! Det heter Trondheim!!! Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Skriftlig ja, det heter Trondhjem muntlig. De trønderne som sier Trondheim driver blasfemi! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 No way, det heter Trondheim! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Skriftlig ja, det heter Trondhjem muntlig. De trønderne som sier Trondheim driver blasfemi! Det heter Trondheim, men uttales Trånnjæm! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Bønder!! Bor man i byen, utales det Trondheim. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 nå er dere vel litt off-topic Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Bønder!! Bor man i byen, utales det Trondheim. Bor 5 minutter unna sentrum, og det uttales Trondhjem. Men for å være litt on-topic, tipper 3-1 i morgen. Endret 30. mars 2008 av -Sindre Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Bor dere på Singsaker begge to eller?! Anyways, imorra vi vinner vi 2-0. Konè og Konan putter. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Bønder!! Bor man i byen, utales det Trondheim. Bor 5 minutter unna sentrum, og det uttales Trondhjem. What he said. Uansett, gleder meg til i morgen. Er alltid spennende å se hvordan samspillet er etter vinteren. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Bare jeg som ikke skjønner hvordan Brakka klarte å selge Helstad til vår argeste gullrival?! Må da kunne klart å solgt han til utlandet... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Laget er klart (fra Adressa): Rune Almenning Jarstein Fredrik Stoor, Bjørn Tore Kvarme, Vadim Demidov, Roy Miller Roar Strand, Juska Savolainen, Per Ciljan Skjelbred, Øyvind Storflor, Yssouf Koné, Steffen Iversen Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Trodde det var sånn at Didi skulle starte? Og hva faen gjør Storflopp i førsteelleveren?! Statsgaard på benken er greit. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Storflor har jeg gitt opp for lengst. Ufattelig at han i det hele tatt er på benken. Jeg syes mye heller Konan eller Traore burde spille i den rollen. Ang. Stadsgaard, så leste jeg på rbk.no at han ikke kan spille imorgen, i og med at han nettopp har signert og ikke er spilleberettiget. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Ang. Stadsgaard, så leste jeg på rbk.no at han ikke kan spille imorgen, i og med at han nettopp har signert og ikke er spilleberettiget. Jeg mener jeg leste at han kunne spille allerede mot Lyn jeg, må ha vært feil da...? Endret 30. mars 2008 av Benitez Lenke til kommentar
kilik Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ville uansett vært høl i huet å sette innpå en spiller som ikke har fått minst 2-3 treninger med laget først. Hvorfor Storflor prioriteres aner jeg ikke. Har Didi forsovet seg igjen?... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hvorfor ikke Traorè på kanten? Trodde Storflor hadde ferie til semptember jeg.. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Traore har hatt trøbbel med ryggen lenge og har av den grunn ikke spilt noen kamper i det siste. Regner med at det er manglende kamptrening og mengde kvalitetstrening som setter ham ut nå, men han er nok snart tilbake. Stoflor er elendig som midtbanespiller, så jeg kan ikke fatte det uttaket. Konan har vært positiv i treningskampene, så jeg skjønner ikke hvorfor han settes ut. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 "Help, I need somebody" Kjøpte billetter på RBK.no tidligere idag, men aner ikke hvordan jeg skal få skrevet det ut riktig. Billettene kom som en HTML-fil, men hvis jeg skriver det ut vil jo de se helt fucka ut, eller tar jeg feil nå? Finnes det noe god intruks på hvordan i helvette man gjøre dette. Det nye billettsystemet er noe dritt! Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Du kan jo prøve å skrive den ut Se om det blir fucka eller ikke liksom. Er jo meningen at det skal skrives ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå