Armageddon Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Biletten er vel din hele tiden ja. Har du sesongkort er det bare å gå rett inn. Man putter det bare inn i samme maskinen som leser av biletter. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Ok, det jeg tenkte, takk for svar=) Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Virker som vi leter mere etter spillere i Afrika enn i Trøndelag... Tror denne tida er litt over og at RBK har skjønt hva de bør gjøre. Ellers så er jeg kort sagt misfornøyd med det som har skjedd på spillermarkedet de siste årene. Virker som om ledelsen (hovedsaklig Bratseth) ikke har skjønt hva Rosenborg virkelig trenger, en ny midtstopper som ikke er for lang opp i årene og som går inn og forsterker laget. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Statsgaard er i byen, ifølge rbkweb.no. Vi håper på det beste Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Dårlig understreking av poenget mitt på forrige side, det var mest at jeg ble så oppgitt over at Forren gikk til Molde. RBK beviste at de ikke henter alt å alle fra Afrika nå nylig med å droppe Ibrahim Koné foreksempel. Anyway så satser jeg på at det går i boks med Statsgaard nå Endret 28. mars 2008 av Benitez Lenke til kommentar
kilik Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 De beste og mest lovende trønderne skal selvsagt spille i RBK. Vi bør ta sikte på å ha minst 2-3 trøndere på banen. Lokal tilhørighet er viktig. Stadsgaard og Demi sammen kan bli et radarpar. Kanskje litt mye å forvente at begge slår til allerede i år, men der har vi i alle fall en lovende duo for framtiden. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Lyn på mandag altså. Hører at Sapara er ute.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Våkna du først nå eller? Sovet siden 12. desember? Sappi er ute på mandagen ja, og er ute i minst 3 runder. Regner med Konan eller Juska fyller hans rolle. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Sålenge det ikke blir Storflor er jeg fornøyd. Ligger uansett til at Juska starter, siden Tettey ikke er 100%. Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 De beste og mest lovende trønderne skal selvsagt spille i RBK. Vi bør ta sikte på å ha minst 2-3 trøndere på banen. Lokal tilhørighet er viktig. Det er kanskje derfor rbk hsr opprettet eget akademi... Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Sålenge det ikke blir Storflor er jeg fornøyd. Ligger uansett til at Juska starter, siden Tettey ikke er 100%. At Storflor i det hele tatt er i klubben stiller jeg meg totalt uforstående til. Han har max 3 ålreite kamper iløpet av en sesong. Max. Blir spennende og se om Juska får starte. Konan tar ihvertfall rollen til Sapi. Husker formen til Didi på våren ifjor, håper han finner tilbake til den Lenke til kommentar
zonko Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Stadgaard ble observert ute på byen sammen med Stig Torbjørnsen, faren og dama si i går. Satser på at overngangen er i boks. Storflor har falt helt igjennom etter sesongen for to år siden da han gjorde det ganske bra. Nå er han så destruktiv for spillet at det er bedre å spille med ti mann enn med han på banen. Savolainen starter garantert, det gjør nok Konan også. De to andre blir nok Ciljan og Strand, så får man sikkert et innhopp av Tettey etter hvert. Traore er nok på benken han også. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Herlig! Kan vi erklære stopperkrisen løst nå? Eller må vi faktisk vente til vi ser dem spille? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg tror det. Samtidig så tar det tid å spille inn et lag, så vi må nok forvente litt rot i starten. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Yay! Veldig fornuftig av RBK. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Åh så godt! Tror vi dette kan bli veldig bra med litt tid. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Også bare 4 millioner da. Fra Serie A... Får vel knapt en 1.divisjonsspiller for den prisen nå om dagen... Lenke til kommentar
einar999 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Herlige nyheter! Tror vi blir bra knallbra iår faktisk, kanskje nettopp fordi Rbk for en gangs skyld ikke er den soleklare gullfavoritten. Til og med Adressa har tippa Rbk på 3 plass. Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Chill med ny makker til demidov Håper at de to slår til så fort som mulig, da blir RBK vanskelige å slå Gullet skal hjæm til Trondhjem!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå