Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som vi leter mere etter spillere i Afrika enn i Trøndelag...

 

 

Tror denne tida er litt over og at RBK har skjønt hva de bør gjøre. Ellers så er jeg kort sagt misfornøyd med det som har skjedd på spillermarkedet de siste årene. Virker som om ledelsen (hovedsaklig Bratseth) ikke har skjønt hva Rosenborg virkelig trenger, en ny midtstopper som ikke er for lang opp i årene og som går inn og forsterker laget.

Lenke til kommentar

Dårlig understreking av poenget mitt på forrige side, det var mest at jeg ble så oppgitt over at Forren gikk til Molde.

RBK beviste at de ikke henter alt å alle fra Afrika nå nylig med å droppe Ibrahim Koné foreksempel.

 

Anyway så satser jeg på at det går i boks med Statsgaard nå ;)

Endret av Benitez
Lenke til kommentar

De beste og mest lovende trønderne skal selvsagt spille i RBK. Vi bør ta sikte på å ha minst 2-3 trøndere på banen. Lokal tilhørighet er viktig.

 

Stadsgaard og Demi sammen kan bli et radarpar. Kanskje litt mye å forvente at begge slår til allerede i år, men der har vi i alle fall en lovende duo for framtiden.

Lenke til kommentar
Sålenge det ikke blir Storflor er jeg fornøyd. Ligger uansett til at Juska starter, siden Tettey ikke er 100%.

 

At Storflor i det hele tatt er i klubben stiller jeg meg totalt uforstående til. Han har max 3 ålreite kamper iløpet av en sesong. Max.

 

Blir spennende og se om Juska får starte. Konan tar ihvertfall rollen til Sapi. Husker formen til Didi på våren ifjor, håper han finner tilbake til den ;)

Lenke til kommentar

Stadgaard ble observert ute på byen sammen med Stig Torbjørnsen, faren og dama si i går. Satser på at overngangen er i boks.

 

Storflor har falt helt igjennom etter sesongen for to år siden da han gjorde det ganske bra. Nå er han så destruktiv for spillet at det er bedre å spille med ti mann enn med han på banen.

 

Savolainen starter garantert, det gjør nok Konan også. De to andre blir nok Ciljan og Strand, så får man sikkert et innhopp av Tettey etter hvert. Traore er nok på benken han også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...