Benitez Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Konan fortjener ihvertfall tverrligger inn! Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det blir veldig hardt mot Stabæk. Misliker alltid å spille mot laget, da de har et veldig godt lag. Dødelig effektivt angrep, samt et veldig tett forsvar. Frykter at Nannskog og Gunnarson kommer til å løpe forsvaret i senk. Jeg tipper jevnt, 1-1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Konan fortjener ihvertfall tverrligger inn! 8411986[/snapback] Ja!! Psycho; Vi gjør som på Lerkendal i fjor høst. Da så man ikke de to i hele kampen.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Da håper jeg virkelig RBK gir meg en en-dags for seint 20-års gave med å pisse på Stabæk. Jeg skal dit og skrike som faen! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Venter spent på DJ_Darks stemningsrapport ifra Nadderud. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Jeg har aldri vært så nære å slå ned folk. Og storme banen.. Værste dagen min på lenge.. Tar det når jeg orker å skrive.. Har ikke ett jævla positivt ord! Lenke til kommentar
Troilonge Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Fikk du plass med Kjernen, DJDark? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Seff, jeg er jo medlem. En annen ting var jo at de idiotene i Kjernenteltet hadde rotet bort drakta mi som jeg skulle få der. Skulle hente den der, siden jeg ikke ville betale porto. Men nå skal se sende den i posten.. Så jeg må vel betale porto allikevel Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Det gikk til helvete på Nadderud, nå frykter jeg tap mot Brann Lenke til kommentar
Troilonge Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Og en ny gullfeiring i Bergen Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Håper det blir en lett seier til helga, ellers så kommer jeg til å omkomme på tribunen. Klarer ikke flere jevne kamper nå. Brann kommer til å være selvsikre, men det skal ikke så mye til for Brann å drite på draget. Er det noe de kan så er det akkurat det. Håper enten Braaten eller Storflor får spille fra start. Tror ikke det var lurt å sende de nye spillerne rett ut i ilden. Hvertfall ikke samtidig. Håper også at Stoor starter på benken. En frisk Kone hadde ikke vært dumt heller. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Det eneste fete på stabæk-kampen var målet til RBK og før kampen da Skjelbred skulle hente en ball ved oss. ALLE klappet og plystret på han. Makan til glis han hadde er det skjelden jeg har sett! Jeg tror alle som så det lå langflate og lo etterpå Lenke til kommentar
Husam Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Brann vinner ikke fire kamper på rad. Jeg ser på sjansene for RBK-seier i neste kamp som 95 prosent, minst. Dere bør slå oss lett. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jøss. Finnes det realistiske bergensere og? Hmm. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Oj.. Jeg har ikke lyst til å være Brann-forsvarer nå.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Oj.. Jeg har ikke lyst til å være Brann-forsvarer nå.. 8469841[/snapback] Hehehe. Jeg synes trommen var bra forrige kamp forresten! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ok, jeg gir meg! den tromma trengs vel after all Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Det morsomte må da vært å synge pippi langstrømpe! :!: Det er også gøy når de på tromma er drita! Lenke til kommentar
Husam Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ønsker dere å beholde harrystempelet på trøndere er tromme den beste idéen dere har fått på lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå