dsafd Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) hei... Jeg har ein venn som har ein pc som bare klikker! Den er ca 1 år gammel og har vært sånn lenge nå. Har spørt mange folk om hva som kan vær feilen, alle sier det er rambrikkene som begynner og ta slutten.. Så vi bestillte 2 nye brikker. Vi satte dem i og det fungerte veldig bra. Men dem fungerte bare ca 2-3 veker også begynte den og klikke igjen! Hva kan vær feilen? Kan det vær noe med hovedkorte? Kanskje dei første brikkene han hadde har øydelagt noe på hovedkorte? Håper på gode svar Ps: Datamaskinen blir mykje brukt til spilling osv. Pc spec: Amd athlon 3000+, Minne PC 3200 ballastix[Dei Nye], Skjermkort ukjent! Dei gamle brikkene er ein sort av Knigston! Endret 26. juni 2012 av dsafd Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hadde samme problemet selv jeg faktisk. Jeg bytta ram brikke å etc, men da leverte jeg den på reprasjon da jeg ikke fant feilen. Jeg fikk beskjed om at det var strømforsyneren til dataen min, etter jeg byttet ut den har det virka helt supert Og nei tror ikke ram brikkene har ødelagdt hk eller noe annet Lenke til kommentar
dsafd Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 hmm ok...! Men jeg trur vi kanskje har funnet ut problemet nå! Han dro ut nettverkskabelen sin og prøvte, Pcn klikket ikkje en eneste gang sa han til meg! men når han tok i kabelen igjen så klikket den! Noen sok veit kva som kan vær gale med internetten hans? Lenke til kommentar
znapper Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 hmm ok...! Men jeg trur vi kanskje har funnet ut problemet nå! Han dro ut nettverkskabelen sin og prøvte, Pcn klikket ikkje en eneste gang sa han til meg! men når han tok i kabelen igjen så klikket den! Noen sok veit kva som kan vær gale med internetten hans? 8239807[/snapback] Om det er innebygget nettverkskort i pc'en hans, ville jeg forsøkt å disable dette i BIOS og installert et nettverkskort i en pci slot å sett om dette funket bedre, har intrykk av av integrerte komponenter som lyd/bilde/nettverk på diverse hovedkort ofte er av litt ymse kvalitet. Z Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå