Blib Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Drevkontakter, std.: 8 Drevkontakter, mini: 2 Temp.reg. vifter: 2 Når dette står listet opp under en strømforsynings egenskaper...? Hva kan de forskjellige kontaktene og viftene passes til? Kabinett, CPU eller Chipsett vifter..? Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 det betyr at det er 8 strømkontakter til harddisk/cdrom, 2 kontakter til floppy disk, og at det to vifter i strømforsyningen som regulerer seg ut i fra temperatur. skulle tro det var ett forholdsvis ok psu:) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 så hvis jeg vil ha 4 kabinettvifter så må jeg sørge for at hovedkortet har 6 slike uttak? (CPU, Chipsett og kabinett?) Pleier de fleste nnye hovedkor å ha dette? (Skal ha athlon 64 eller Intel 3Ghz...) Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Kabinettviftene kobler du til strømforsyninga, ikke HK`et... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 Joda, greit nok det (Selv om iallefall mitt hovedkort kan jeg plugge en vifte til på)... Hvor mange kabinettvifter kan jeg ha på Enermax Whisper Series 431W da? Hos microplex.no? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=EG465PVEFC Lenke til kommentar
hutre Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Tja, det kommer mer an på hwor mange watt PC'n din bruker totalt. Det sier seg selv at det er vanskelig å trekke mer watt av strømforsyningen enn den klarer å gi. Når det gjelder antallet koblinger, er det mulig å få tak i ledninger som gjør at du får flere tilkoblinger, akkurat som du kan koble på en padde i stikkontakten. Konklusjon må være at du kan ha nok+ vifter tilkoblet en 400Watts strømforsyning. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 Ah, takker. Dette er vel den 4. eller 6. threaden jeg har laget om strømforsyinger og først nå fikk jeg svar på at man kan kjøpe flere slike kontakter til kabinettvifter til strømforsyningen :smile: Takker Kjøper Eneermax 431W så det bør holde, skal ha 3Ghz eller Athlon 64 :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå